86 miliardi di euro d'investimentu per u prughjettu di rinnuvamentu di a rete ferroviaria tedesca

Investimentu di miliardi di euro in ferrovie tedesche
Investimentu di miliardi di euro in ferrovie tedesche

A Germania pensa à investisce 86 miliardi d'euros per u più grande prughjettu di rinnuvamentu di a rete ferroviaria in a so storia.

In i prossimi deci anni, più di 86 miliardi d'euros sò previsti per esse spesi in a mudernizazione ferroviaria in Germania. U Statu tedescu investirà 10 miliardi d'euros per ricustruisce a rete ferroviaria naziunale in i prossimi 62 anni, cù a Deutsche Bahn prevista di cuntribuisce 24.2 miliardi d'euros. In u scopu di l'accordu, hè destinatu à duppià u numeru di cunduttori è di passageri di treni da u 2030.

U Ministru di i Trasporti tedescu Andreas Scheuer hà dichjaratu chì u pianu di 10 anni hè u prugramma di mudernizazione ferroviaria più cumplessu in a storia di a Germania. Stu prugramma serà a basa di "prutezzione attiva di u clima". A Germania hè stata ripetutamente criticata per ùn spende micca abbastanza in investimenti malgradu i so risorse finanziarii impurtanti. Cù questu investimentu, a Germania hà a linea ferroviaria più moderna in Europa.

L'investimentu citatu include a sostituzione di sistemi ferroviari obsoleti, a migliurà a cundizione di i ponti ferroviari, è a realizazione di cambiamenti architettonici, soprattuttu per facilità u trasportu di e persone cù disabilità.

Deutsche Bahn hè statu u scopu di critiche, soprattuttu per via di i ritardi sperimentati in l'ultimi anni. Ancu cunsiderendu chì i ritardi finu à 6 minuti sò calculati cum'è l'arrivati ​​previsti, unu di ogni quattru treni hè statu ritardatu in 2018. Deutsche Bahn hà avutu à pagà un totale di 2018 milioni d'euros in compensazione per i ritardi in 53.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*