İzmir Scelta cum'è a cità di punta in u Prughjettu "Venite in Turchia Ciclismo".

Izmir hè statu sceltu cum'è a decima cità in u prughjettu di u ciclismu di Turchia
Izmir hè statu sceltu cum'è a decima cità in u prughjettu di u ciclismu di Turchia

Facendu passi impurtanti per prumove è prumove l'usu di e biciclette in a cità, a Municipalità Metropolitana di Izmir hè stata scelta cum'è a cità principale in u prughjettu "Come on Turkey Cycling" sustinutu da l'UE di WRI Turkey Sustainable Cities. U rapportu, preparatu à a fine di u prugettu, chì durà per 15 mesi, hà da creà ancu una mappa stradale per altre municipalità in Turchia chì volenu vultà à u trasportu in bicicletta.

A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì si rivolge à mudelli di trasportu ambientalista per truvà una soluzione à a densità di trafficu è riduce l'impattu di u cambiamentu climaticu glubale, hà ancu realizatu studii impurtanti per popularizà l'usu di e biciclette in a cità. Cù l'intruduzione di e piste di bicicletta è u sistema di noleggio di bicicletta "BİSİM", chì hè statu purtatu à a cità, l'usu crescente di e biciclette in İzmir, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir. Tunç SoyerHà guadagnatu impulsu cù l'incoraggiamentu di i residenti di Izmir à u trasportu in bicicletta, preferendu e biciclette in u trasportu urbanu invece di e vitture d'uffiziu.

A Municipalità Metropolitana di İzmir, chì pensa à aumentà a strada di bicicletta esistente à 2030 chilometri finu à u 453, per furnisce l'accessu à l'internu di a cità in bicicletta, per aumentà l'accessu di stazioni di bicicletta à e rete di u sistema ferroviariu è i centri di trasferimentu, per aumentà u U numeru di biciclette è riduce u costu di l'affittu, hè avà "Venite in Turchia Ciclismo" in u scopu di u Pianu Maestru di Trasportu. Serà un esempiu per Turchia cù u so prughjettu ". İzmir, Eskişehir è Lüleburgaz sò stati scelti cum'è pruvincia pilotu in u prughjettu realizatu in a tappa Turchia di a Rete di Cità Sostenibile WRI (World Resorces), induve studii sò realizati in i Stati Uniti, Brasile, Cina, India, Messico è Turchia. realizà un sviluppu urbanu sustenibile. U prugettu, chì hà ricevutu un finanziamentu in u quadru di u Programma di Supportu à a Società Civile II finanziatu da l'Unione Europea è hà da scopu di sustene e campagne di sensibilizazione di e municipalità chì volenu trasfurmà a bicicletta in un mezzu di trasportu, serà finitu in ghjugnu 2020.

Chì serà fattu ?
In u scopu di u prugettu, chì hà u scopu di aumentà l'usu di e biciclette in i zoni urbani per mezu di campagni di cumunicazione attivi è precisi, sustene a cuuperazione trà e municipalità è a sucetà civile. I funzionari di a Municipalità Metropolitana anu participatu à u travagliu di campu tenutu in Olanda a settimana passata. Riceverà furmazione per u sviluppu di a cultura ciclistica in İzmir, esaminà l'esempii in u locu è custruisce a capacità per una cità cù bicicletta. E municipalità metropolitane di e trè cità cooperaranu cù l'urganisazioni non governamentali lucali chì travaglianu nantu à e biciclette è lancianu campagne per sensibilizà nantu à u trasportu in bicicletta. À a fine di u prugettu, sarà publicatu un rapportu chì cuntene e sperienze, campagni di cumunicazione è risultati di ogni cumuna. Stu rapportu hà da creà ancu una mappa stradale per altre municipalità in Turchia chì volenu vultà in bicicletta.

In Izmir EuroVelo è Velo-City
Quist'annu, İzmir hà pigliatu u so postu in l'urganisazione Velo-City, chì hè cunsideratu u cimiteru ciclistu più impurtante in u mondu è ancu definitu cum'è l'Expo di a bicicletta. I funzionari di a Municipalità Metropolitana di Izmir, chì anu participatu à l'avvenimentu tenutu in Dublinu trà u 25 è u 28 di ghjugnu 2019, anu ancu introduttu a reta di turismu in bicicletta di 498 km chì riunisce duie cità impurtanti UNESCO. "EuroVelo 15 Mediterranean Route", una di e 8 rotte ciclistiche à longa distanza di EuroVelo, cumprese İzmir, parte da Spagna. Passa per 10 paesi, à dì Francia, Monoco, Italia, Slovenia, Croazia, Bosnia-Erzegovina, Montenegro, Albania è Grecia. Ci sò 23 siti di u patrimoniu mundiale è 712 spezie di pisci unichi in a Regione Egea nantu à a strada. A Federazione Europea di Ciclisti (ECF) aghjunghje ufficialmente a strada di Turchia à EuroVelo in i ghjorni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*