Siluetta di Istanbul rimodellata

Cahit Turhan
Foto: Ministeru di i Trasporti

L'articulu di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan intitulatu "A Silhouette d'Istanbul hè Reshaping" hè statu publicatu in u numeru di lugliu di a rivista Raillife.

Eccu l'articulu di u ministru Turhan

Ùn hè micca faciule di mette un sigillo à u tempu, u spaziu è dunque a storia. Stamping ùn hè micca u duvere di ogni nazione. Eppuru, a nostra nazione hà sempre messu u so sigillo à sta geugraffia chì campemu è hè ghjunta à issi ghjorni scrivendu a storia. Oghje, mettemu u nostru sigillo nantu à i prughjetti più grandi di u mondu.

Cù a visione è a dirigenza di u nostru presidente, dapoi 17 anni, avemu fattu assai travaglii storichi chì e nostre generazioni future seranu fieri, in u modu di "servà a nostra nazione è purtà opere à u nostru paese". Avemu purtatu i più grandi opere di u mondu à Istanbul cù prughjetti giganti cum'è u Prughjettu Marmaray, Tunnel Eurasia, Ponte Yavuz Sultan Selim, Aeroportu di Istanbul, Trenu d'Alta Velocità Istanbul-Ankara, Marmara di u Nordu è Autostrada Istanbul-Izmir, chì una volta eranu inimaginabili. . A Torre Küçük Çamlıca hè ancu un prughjettu assai impurtante chì avemu aghjuntu à a siluette di Istanbul. U nostru scopu hè di inizià u travagliu di prova à a Torre Çamlıca à a fine di questu annu è di pulizziari una parte significativa di l'antenne chì causanu a contaminazione visuale in Çamlıca Hill in 2020. Cù stu prughjettu, a siluette d'Istanbul serà riformulata, è più di questu, sta regione diventerà i pulmoni di Istanbul.

Fortunatamente, a nostra nazione hè cuscente chì avemu implementatu sti prughjetti per u nostru paese. Hè ancu ghjustu contru à l'urganisazione chì sò ligati à sta nazione è chì cercanu di limità i so diritti è libertà. Esattamente trè anni fà, a notte di lugliu 15, hà dimustratu questu à u mondu sanu. Quella notte, u nostru pòpulu, mettendu da parte tutte e so diffirenzii è e so cose, si stendeva spalla à spalla contr'à u tentativu di colpu, è schermava u so pettu contr'à e botti puntate da i traditori. Mentre ci sò eroi cum'è i nostri martiri di u 15 di lugliu, sta nazione è u statu fermanu per sempre.

In questa occasione, cummemurà i nostri martiri di u 15 di lugliu, chì anu datu a vita à queste terre à u costu di a so vita, cù misericordia è gratitudine, è vogliu ringrazià senza fine à tutti i nostri citadini chì anu resistitu à u tentativu di colpu in nome. di a nostra nazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*