Lewis Hamilton stabilisce un record di vincite in u Grand Prix di Gran Bretagna

Lewis Hamilton batte u record vincendu u Gran Premiu di Gran Bretagna
Lewis Hamilton batte u record vincendu u Gran Premiu di Gran Bretagna

Lewis Hamilton hà fattu una vittoria senza precedente in casa, vincendu u Grand Prix di Gran Bretagna per a sesta volta. Allora hà scrittu u so nome trà e leggende

A storia hè stata fatta à u Grand Prix di Gran Bretagna 14 u 2019 di lugliu. U pilotu di Monster Energy Lewis Hamilton hà vintu a corsa per a sesta volta in a so carriera dumenica passata, diventendu u pilotu di più successu in a storia di u Grand Prix. U pilotu di a squadra Mercedes-AMG Petronas Motorsport hà battu à Alain Prost è Jim Clark. Alain Prost hà vintu a stessa corsa cinque volte è hè diventatu campionu mundiale quattru volte. Jim Clark hà dui tituli mundiali è vittorie GP cù successu à Silverstone, Aintree è Brands Hatch.

Lewis hà celebratu u so successu cù millaie di fan chì anu compru tutti i biglietti per a razza. Accantu à ellu era u so cumpagnu di squadra di Silver Arrows Valtteri Bottas, chì hà finitu secondu. Monster Pilots hà fattu un doppiu di novu. Avemu pigliatu Lewis dopu a corsa è ci hà dettu unu per unu di i so sei vittorie in u so Grand Prix di casa. L'atleta di 34 anni hà battutu un record cù sta vittoria.

QUI SONO I VICTORIE BRETAGNA ANNU ANNU

2008

Lewis: "Mi ricordu di u primu Grand Prix chì aghju vintu quì in u 2008. Dapoi ch'e aghju fallutu in u 2007, aghju dimustratu una grande determinazione per purtà u campiunatu in u mo paese, l'Inghilterra in 2008. Per furtuna, dumenica hà piovutu. U mo fratellu hè ghjuntu in a mo stanza è disse: "Ùn vi preoccupate micca. Pudete fà. M'arricordu di dì: "Piove, pudete fà. Era un mumentu assai piacevule, hà aumentatu u mo curagiu. Sò intrutu in corsa cun quellu sentimentu è aghju fattu u megliu iniziu ".

2014

Lewis: "In u 2014 aghju sunniatu di entre in e gare cù una vittura chì puderia cummattiri per u titulu mundiale. Aviu avutu un cattivu periodu di qualificazione. Sò andatu in casa per passà a notte cù u mo babbu, a matrigna è u fratellu. Eru in a mo stanza, cù i mo cani è u mo babbu. Esse cù a mo famiglia era un sentimentu edificante quandu aghju veramente bisognu. Dopu à un bonu pranzu cucinatu in casa, sò andatu à a corsa u ghjornu dopu è spolverava a pista.

2015

Lewis: "Stu periodu era ancu indimenticabile. Tutti i biglietti sò stati venduti. Eramu superati à u principiu di a corsa, falendu à u terzu postu. Trattendu di grandi difficultà, aghju avanzatu è aghju avutu. I nuvuli di pioggia si avvicinavanu. U tempu britannicu m'hà dettu chjaramente ch'ella pioveva. Aghju cambiatu ancu i pneumatici. À a fine, avemu fattu a decisione ghjusta cambiendu à i pneumatici mid-range à u mumentu bellu. Dopu à quessa, aghju avutu una corsa liscia è hè ghjuntu primu da 10 seconde.

2016

Lewis: "A più bona parte di stu Grand Prix hè stata mischjata cù u nostru publicu. Ùn sò micca induve sò venutu per fà questu. Ma pensu chì dopu avè vintu a corsa, aghju surtitu da a vittura è andatu in a sala di i piloti daretu à u podium. Ma di colpu aghju firmatu è aghju dettu: "Aghju da andà à u pianu sottu è vede a folla. Aghju riturnatu è aghju vistu a folla. Aghju pruvatu à ghjunghje nantu à a barriera è salutà à tutti. Era a cosa più bella chì mi sia mai accaduta in quellu tempu ".

2017

Lewis: "Hè statu un annu veramente grande cù una vittura incredibile, assai più veloce. Avemu vintu a pole position catturà u successu di qualchi leggende cum'è Jim Clark. Questa era una cosa maravigliosa. Hè statu un weekend solidu. Eru u più veloce durante a pratica, a qualificazione, a corsa. Eru u primu è u più veloce di novu in ogni volta. Avemu avutu un bellu tempu cù i fan. Sentu chì simu sempre più integrati cun elli ogni annu ".

2019

Lewis: "Questu era unu di i migliori ghjorni chì mi ricordu. Pensava à a mo prima vittoria in 2008. L'eccitazione, a felicità è l'alegria eranu esattamente u listessu quist'annu. Aghju corsa assai. Puderete pensà chì vi abituerate, ma ùn hè micca. Hè stata bella cum'è a mo prima vittoria quì. Sente incredibile. Ùn sò micca unu per fighjà statistiche. Ogni corsa era un avvenimentu separatu per mè. Ma hè una grande sensazione di pensà chì aghju vintu sei corse è diventatu una legenda ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*