İmamoğlu hà visitatu u terminal d'autobus Bayrampaşa Esenler: "A famiglia di nimu ùn pò entre quì"

Imamoglu Bayrampasa Esenler hà visitatu l'autostazione, a famiglia di nimu ùn pò entre quì
Imamoglu Bayrampasa Esenler hà visitatu l'autostazione, a famiglia di nimu ùn pò entre quì

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluDopu à sente i prublemi di i rapprisentanti di u settore è di i cummercianti, hà visitatu l'autostazione Bayrampaşa, una di e ferite sanguinanti di a cità, cù u sindaco di u distrittu Atila Aydın. Testimone di i punti di vista negativi soprattuttu à i piani inferiori, İmamoğlu hà dettu: "Sò scomodu. U mo figliolu ùn entra micca in un locu cusì, a mo moglia ùn hè micca. Cumu ponu i figlioli è i sposi di 16 milioni di Istanbuliti entre quì? Sia u mo figliolu, sia u maritu di qualcunu altru, a famiglia di nimu ùn pò entre. Ci hè un prublema cù a pace quì. Stu locu hà persu a so funzione avà ", disse. Quandu i ghjurnalisti anu dumandatu quantu tempu a stazione di l'autobus si trasformò in una tecnulugia, İmamoğlu hà dettu: "Bè, sò una persona assai fretta. Francamente, ùn vogliu micca dà tempu. Hè a terza volta chì dumandu, lasciami dì. Aghju urdinatu à i mo amichi per finisce in 2 anni ", hà rispostu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, inseme cù u sindaco di Bayrampaşa, Atila Aydın, hà fattu ispezioni à l'autobus Terminal Bayrampaşa, chì i so servizii di parcheghju sò stati trasferiti à İSPARK A.Ş. İmamoğlu hè statu salutatu à a porta di l'edificiu di gestione di parcheghju cù un protokollu. Imamoglu, à quale i cummercianti è i citadini dimustranu un grande interessu, ùn pudia micca entra in l'edificiu di l'amministrazione. Dopu avè ricevutu infurmazioni da i rapprisentanti di u settore, ascultendu i so prublemi è i suggerimenti di suluzione, İmamoğlu hà iniziatu u so discorsu dicendu "Esenler Bus Terminal", è ci sò stati mumenti culuriti. Abbracciandu u sindaco di Bayrampaşa Aydın, chì era ghjustu accantu à ellu per via di u so sbagliu, İmamoğlu hà dettu: "Ancu s'ellu ferma in i cunfini di Bayrampaşa, ferma in a mente cum'è Esenler Bus Terminal".

"REPRESENTAMU U PUBLICU"
İmamoğlu hà dettu chì a stazione d'autobus serve Istanbul per anni, "Cù u so stabilimentu chì data di l'anni 1980, i rapprisentanti di u settore anu fattu un protokollu cù e cundizioni di quellu ghjornu è serve a cità. Di sicuru, e cità crescenu è si sviluppanu. Certi servizii, chì eranu fora di a cità in e cundizioni di quellu ghjornu, ponu stà in u core di a cità oghje. Pò esse bisognu di un cambiamentu funziunale. Oghje, simu ghjunti à visità l'autobus Terminal Bayrampaşa, per sente i prublemi è per stringhje a manu di i cummercianti in u circondu è per determinà e cundizioni. Ma lascià mi signalà questu. Ci hè un prublema esistenti. Questu hè, u cuntrattu quì scadutu da maghju. In fatti, cum'è avemu avvicinatu l'ultimi ghjorni di u nostru mandatu di 18 ghjorni precedente, u cuntrattu quì hà da scade in maghju. U nostru mandatu, ancu, era in qualchì modu finitu u 6 di maghju. Quandu avemu ripresu l'uffiziu, avemu vistu chì nisuna azzione ufficiale hè stata presa in quantu à u cuntrattu di Bayrampaşa Bus Terminal. Rappresentemu u publicu. Avemu avutu da piglià una azzione urgente, è l'avemu consegnata à İSPARK AŞ, una istituzione publica, una filiale di İBB, per gestisce u parcheghju di a nostra stazione d'autobus, in particulare in cunfurmità cù stu cuntrattu. A decisione hè stata presa à l'unanimità in l'Assemblea IMM. In seguitu, aghju dumandatu à u nostru Sicritariu Generale, u sgiò Yavuz Erkut, per invità i rapprisentanti di u settore è per sparte i nostri pinsamenti nantu à u prucessu cù i funzionari di u settore. Quessi sò tutti i piani di a settimana passata. Da eri, i rapprisentanti di u settore si sò riuniti cù u nostru Sicritariu Generale è anu spartutu e so opinioni mutualmente. Avemu ghjuntu quì oghje ", disse.

"L'ELEZIONI SONT FINITE, FAREMI U TRAVAIL"
"In a macro pianificazione di Istanbul, l'idea cumuna di tutti, cumprese l'amministrazione di l'IMM davanti à noi, è ancu u nostru candidatu chì hè un candidatu in questa elezzione, hè chì e stazioni di autobus Bayrampaşa è Harem sò situate fora di a cità, in un miccanisimu chì domina i principali assi di trasportu è, sicuru, scontra cù i sistemi ferroviari.Imamoglu hà dettu, enfatizendu chì nimu pensa diversamente nantu à sta questione. İmamoğlu hà dettu: "Di sicuru, un altru aspettu hè chì queste stazioni di autobus principali sò supportate in a cità cù stazioni di autobus mobili. Questu hè u nostru principiu principale. In a nostra candidatura à marchjà nantu à stu principiu, i rapprisentanti di u settore è i mo amichi esperti anu fattu riunioni è riunioni. Avemu vistu chì ùn pare micca esse un prublema maiò in questa basa di idee. Da e cundizioni fisiche di l'autostazione quì à i so imprese è certi prublemi di sicurità, sapemu ancu chì ci sò prublemi quì per via di certi cuntratti cummerciale da u passatu à u presente. Ùn sò micca direttamente ligati à noi. Puderia ancu esse ligatu. Ma avemu fattu un impegnu chì ùn sariamu micca un guvernu chì hà dettu: "Stu prublema, questu prublema ùn hè micca di i nostri affari". D'oghje, l'elezzione sò finite, andemu da i nostri affari. Avemu rilevatu quì oghje. Elezzione è partitu finitu
Andemu per i nostri affari ".

"Avemu pigliatu u prucessu"
Dicendu: "Avemu di sicuru una tavola cumuna cù l'attori in l'autostazione di Bayrampaşa", İmamoğlu hà dettu, "Produceremu u futuru inter-city di questu locu è Istanbul inseme. Avemu assai chjaru nantu à questu. Nimu ùn deve esse dubbitu. Tuttavia, durante stu periodu, mentre chì e negoziazioni è a pianificazione nantu à u disignu, u finanziamentu è l'implementazione di u prugettu cuntinueghjanu, avemu da risolve i prublemi ancu quì. Prima di tuttu, avemu da eliminà u prublema di sicurità è i danni chì provoca à l'ambiente. Avemu da eliminà certi cundizioni chì dannu è disturbanu a ghjente. Questu hè u primu. Avemu avà trattatu u prucessu. IMM hà trattatu u prucessu attraversu ISPARK. Facemu u publicu. S'ellu ci sò altre prublemi riguardanti a listessa sicurità, avemu ancu parlatu cù u nostru guvernatore. Travaglieremu in coordinazione cù altre istituzioni pubbliche per prevene altri prublemi quì ", disse.

"TRAVERNEMU U BUS STORE IN UNA TECNOLOGIA"
Parlendu di u futuru di a stazione d'autobus, İmamoğlu hà dettu: "Perchè c'era una definizione chì cuntene uni pochi aggettivi prima, l'aghju espressu cusì. Aghju dettu: "Offerremu sta bella stazione d'autobus à a ragione è a scienza". Chì ghjè què? Vulemu trasfurmà stu locu in un centru di scienza, R&D è tecnulugia in una grande zona verde. In altri palori, vulemu trasfurmà in un centru chì furmà e persone, dà educazione è insignà a furmazione prufessiunale. A struttura esistente hà bisognu di una rivisione maiò. Cumpiendu tutti questi, vulemu creà un ecosistema preziosu in sè stessu. Aghju digià vistu chì questu ecosistema serà ancu un investimentu chì affetterà positivamente Bayrampaşa, Esenler è ancu Güngören. Hè di sicuru una priorità per noi chì i preziosi rapprisentanti di u settore furnisce un bonu serviziu à Istanbul. A trasfurmazioni di sta stazione d'autobus hè ancu un prublema di priorità. Ma quandu guardemu in tuttu, a nostra prima priorità hè l'interessi di 16 milioni di persone in Istanbul. Fighjate, allora l'interessi di quelli chì rapprisentanu stu settore, è dopu l'interessi di l'IMM o di a Municipalità di Bayrampaşa. Ùn avemu micca cura di i nostri interessi corporativi, simu dopu l'interessu suciale. In questu rispettu, custruiremu un centru diliziosu quì, chì si adatta veramente à u XXI seculu, in u core di Istanbul, induve a ghjente pò respira. Altrimenti, ùn avemu micca l'intelligenza di custruisce un centru cummerciale quì. Moltu chjaru. Se succede qualcosa di simile, sparteremu cun voi prima. Ma ùn avemu micca tali prublema. Avemu da pruduce servizii publichi in a sfera publica ", disse.

"Ùn femu male à nimu"
Nutendu chì susteneranu u trasferimentu di a stazione di l'autobus à u locu ghjustu à u mumentu bellu senza fà soffre di a ghjente, İmamoğlu hà dettu: "U prucessu serà più permanente, cù una logica chì pò passà i prossimi 30-40 anni di Istanbul in Istanbul. una manera sincronizzata, cù una logica chì pò passà senza rivisioni, cù rinnuvamenti, a vulemu mette à un puntu. Questu hè validu per Harem è Bayrampaşa. Ma vecu chì u putere urganisazione di a nostra stazione di autobus quì hè più altu. Custruiremu un studiu sistematicu. Avemu da ottene stu compitu cù un sistema chì include l'IMM è e municipalità di u distrittu, induve u locu hè inclusu, ancu i rapprisentanti di l'industria, l'accademici è l'università chì pruducianu u prughjettu, i sperti di trasportu. A nostra sola cundizione hè chì avemu da fà prestu. Perchè Istanbul hè in fretta. Hè in furia in questu cum'è in tuttu u restu. Ùn ci hè micca esitazione quandu introducemu a cooperazione. In trasparenza, apremu e porte è mette u sistema davanti à u publicu è vi vede chì risolvemu stu prublema in pocu tempu. Bona furtuna per Istanbul ", disse. Un mudellu d'autobus di passageru hè statu presentatu à İmamoğlu da a Federazione Turca di Conducenti di Bus (TOFED).

"U PROBLEMA DI PACE QUI"
Fendu un discorsu à parechji cummercianti chì u circundanu davanti à u bustu di Atatürk in a piazza di a stazione di l'autobus sottu un intensu interessu, İmamoğlu hà ripetutu a so dichjarazione à i rapprisentanti di u settore. Imamoglu, sottu un grande interessu, hà inspeccionatu i parcheggi inferiori di l'autostazione di l'autobus, i garage di l'autobus è i pavimenti di i cummercianti di diversi negozi in situ. İmamoğlu hà spartutu e so prime osservazioni cù i ghjurnalisti cù e seguenti parolle: "Quandu vede a situazione attuale, e misure da piglià ùn ponu micca in un pocu di frasi. Se l'ordine, a pagina ùn si mette micca. Ùn avete micca abbastanza tempu ancu. Hè ovviamente trascuratu per anni. Piglieremu misure di sicurezza è di pulizia. Nimu ùn mandarà u so figliolu à un tali sistema è dicenu: "Suite in l'autobus, scendete quì è vi pigliaraghju". In un tali sistema, u cunduttore di l'autobus ùn pò micca serve nè. Mentre stabilisce u novu sistema, avemu da investisce quì in quantu à trattà u prucessu tempurale. Faremu e nostre rivisioni in un sforzu di trasfurmà stu locu in un centru di scienza, tecnulugia, R&D è tecnucità. Sò scomodu. U mo figliolu ùn entra micca in un locu cusì, a mo moglia ùn hè micca. Cumu ponu i figlioli è i sposi di 16 milioni di Istanbuliti entre quì? Sia u mo figliolu, sia u maritu di qualcunu altru, a famiglia di nimu ùn pò entre. Ci hè un prublema cù a pace quì. Stu locu hà persu a so funzione avà ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*