U Ministru Turhan hà assistitu à a Cerimonia di Premiazione di u Concorsu Foto "Just That Moment".

U Ministru Turhan hà assistitu à a cerimonia di premiazione di u cuncorsu di fotografia in quellu mumentu
U Ministru Turhan hà assistitu à a cerimonia di premiazione di u cuncorsu di fotografia in quellu mumentu

U Ministru Turhan hà assistitu à a 2a Cerimonia di Premiazione di u Concorsu Fotograficu "Just That Moment" Naziunale Orient Express organizata da Türk Telekom à l'Hotel Ankara.

Turhan, in u so discorsu quì, hà dettu chì cum'è ogni persona hà una storia, ogni strada è ogni fotografia hà una storia.

Dichjarà chì ogni persona scrive a so propria storia, ogni strada tistimone u passaghju di u tempu è ogni fotografia registra u mumentu, Turhan hà dettu chì in u mondu oghje, a ghjente ùn hè micca senza strade, e strade ùn sò micca senza viaghjatori è u viaghju ùn hè micca senza ritratti.

Indicà chì l'amatori di fotografia in Turchia sò furtunati, Turhan hà dettu: "Avete furtunatu perchè pudete viaghjà in trenu, vale à dì l'Eastern Express, in a terra paradisiaca di u mondu, cum'è l'Anatolia, chì puzza di natura è di storia. Di sicuru, quandu questu hè u casu, emergenu sti ritratti magnificamente belli, chì pudemu chjamà "sezzioni di u mondu di i sogni". Benedite e vostre mani, u vostru sforzu, i vostri ochji è u vostru core ". disse.

Ricordendu u dittu "Se ùn avete micca un'anima, u vostru cavallu ùn correrà micca", Turhan hà dettu chì i treni sò stati in strada per 163 anni, purtendu u spiritu di u passatu anticu di a nazione, purtendu passageri, carichi, speranza. è munizioni per i suldati, cum'è in i tempi di a Guerra di l'Indipendenza.

"Vulemu u sviluppu di a fotografia ferroviaria"

Enfatizendu chì volenu u sviluppu di a fotografia ferroviaria in Turchia cum'è in Europa, Turhan hà dettu: "Intendemu di fà tuttu ciò chì hè necessariu per questu scopu. Vi vedemu cum'è ambasciatori di publicità vuluntarii di e nostre ferrovie è di u nostru paese. Una fotografia quadrata, chì porta u mumentu chì vivemu in u futuru è l'immortalizeghja, qualchì volta esprime ciò chì millaie di pagine di testu ùn ponu spiegà. U cuncorsu è a mostra di fotografia "Just That Moment" cuntinueghja sta missione cù successu ". utilizatu l'espressioni.

Turhan hà dichjaratu chì portaranu a cumpetizione à u livellu internaziunale l'annu prossimu è chì espansione u so scopu, è chì includeranu Van Lake è Güney Kurtalan Express à l'urganizazione.

Enfatizendu chì e persone chì veneranu in Turchia l'annu prossimu è piglianu foto nantu à queste rotte è participanu à a cumpetizione cuntribuiscenu à a ricunniscenza di queste rotte in u mondu, Turhan hà dettu:

"A bellezza di u nostru paese hè ovvia. Per aghjunghje bellezza à queste bellezze, avemu cura di riflette a nostra storia è presente mentre custruemu e nostre stazioni. Ankara Train Station hè u megliu esempiu di questu. A storia da una parte è l'architettura muderna da l'altru. In più di e nostre stazioni, attachemu ancu una impurtanza particulare à l'afforestazione di e zone induve passanu e nostre linee. U nostru paese hè abbastanza bellu per pruduce meraviglie di l'arti pressu un buttone di l'otturatore. Congratulazioni a tutti i nostri fotografi premiati. Senza dubbitu, sta cumpetizione avarà un impattu pusitivu nantu à i viaghji in trenu è a dumanda di i nostri servizii di treni turistici ".

Dopu à i discorsi, i premii sò stati presentati à i vincitori.

U Ministru Turhan hà allora apertu l'area di mostra è esaminò e fotografie, cumprese i vincitori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*