Ministru Turhan: "Avemu ottenutu u successu di custruisce una media di 135 chilometri di ferrovia annu"

U Ministru Turhan hà ottenutu u successu di custruisce una media di chilometri di ferrovia annu.
U Ministru Turhan hà ottenutu u successu di custruisce una media di chilometri di ferrovia annu.

A cerimonia di apertura di a cunnessione ferroviaria DP Yarımca Port hè stata tenuta u 30 di lugliu 2019 in a zona portu.

A cerimonia hà tenutu cù a participazione di u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan, presidente di l'Uffiziu di Investimenti di a Presidenza è di l'Associazione Mondiale di l'Agenzie d'Investimentu, Arda Ermut, u direttore generale di TCDD Ali İhsan Uygun, u direttore generale di trasportu di TCDD, Erol Arıkan, u guvernatore Hüseyin Aksoy, Sindaco Metropolitanu Assoc. Dr. Tahir Büyükakın, CEO di DP World Yarımca Kris Adams, rapprisentanti di u settore publicu è privatu è citatini anu assistitu.

"Turchia hè una basa naturale à u puntu logisticu"

Parlendu à a ceremonia, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Mehmet Cahit Turhan hà dettu chì a Turchia, chì hè circundatu da più di 70 per centu di e so fruntiere è hè nantu à u passaghju di trè cuntinenti, hà u Strettu di Gibraltar à l'Oceanu Atlanticu, u Canale di Suez. à a Peninsula Araba è l'Oceanu Indianu, è u Strettu Turcu di u Mari Neru. Dichjarà chì hè in u mità di una reta di trasportu chì si estende à Eurasia è l'Estremo Oriente cù a cunnessione Mediterraniu, disse: "Turchia hè una basa naturale. à u puntu logisticu. Hè per quessa chì avemu principiatu una mubilizazione cumpleta di trasportu ", disse.

"Avemu apertu a strada per e pulitiche di liberalizazione"

Enfatizendu chì u trasportu hè a rota principale di l'assistenza suciale è di e strutture economiche in u mondu mudernu, Turhan hà dettu:

"Custruemu infrastrutture di trasportu à scala mundiale. Vogliu riunite tutti, assicurendu a so integrazione, è fà sapè ch’ellu ci importa quant’è u travagliu stessu. Se hè fattu in questu modu, u valore pruduciutu aumenterà in modu esponenziale, è u ciculu cummerciale in infrastrutture di trasportu serà maximizatu ".

Spieghendu chì tutti questi ùn saranu micca realizati solu da u publicu, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"Vulemu chì u nostru settore privatu piglia a rispunsabilità è aghjunghje forza à a nostra forza. Questu hè esattamente ciò chì avemu vistu quì oghje. DP World hà riesciutu à cunnette u giganti Portu Yarımca à a linea ferroviaria principale cù a ferrovia di 1 chilometru ch'ellu avia custruitu cù i so propri mezzi. Stu serviziu hè ancu un primu in u nostru paese per u nostru settore privatu. Grazie à questu, stu portu mudernu hà guadagnatu l'uppurtunità di serve ogni angulu di Turchia induve ci hè una ferrovia. Questu include a linea di Ferrovia Baku-Tbilisi-Kars, chì attachemu una grande impurtanza cum'è u guvernu. Grazie à sta linea, Yarımca Port hà una cunnessione diretta da a Cina à Londra.

"Avemu trattatu e ferrovie cun una nova comprensione"

Dichjarà chì i paesi industrialmente sviluppati anu infrastruttura di trasportu mudernu è chì a ferrovia hè u modu più efficae di trasportu da e coste à l'internu, u Ministru Turhan hà nutatu chì cum'è u guvernu, da u principiu, anu cunsideratu e ferrovie cun una nova comprensione per assicurà una distribuzione equilibrata trà i modi di trasportu, cum'è in i paesi sviluppati.

U Ministru Turhan hà dettu chì l'implementazione di e pratiche di liberalizazione di u settore, l'espansione di a reta di treni d'alta veloce è di a reta di treni d'alta velocità, u cumpletu di u prucessu di rinnuvamentu di e linee esistenti, l'elettrificazione di tutte e linee è a signalazione, l'espansione. di i centri logistichi, è u sviluppu di l'industria ferroviaria domestica è naziunale sò trà e pulitiche chì anu priurità.

"Avemu u scopu di aumentà a quota di trasportu di TCDD Taşımacılık AŞ è l'operatori di treni privati ​​​​da 5 per centu à 10 per centu"

Dichjarà chì anu investitu 133 miliardi di lire in ferrovie in questu cuntestu, Turhan hà dettu: "Cusì, mentre chì una media di 1950 chilometri di ferrovie sò stati custruiti annu dopu à u 18, avemu ottenutu u successu di custruisce una media di 2003 chilometri di ferrovie per ogni annu. annu da u 135. In questu modu, vulemu aumentà a parte di TCDD Taşımacılık AŞ è di l'operatori di treni ferroviari privati ​​​​in u trasportu terrestre tutale da 2023 per centu à 5 per centu in 10. disse.

"Segneremu u 77 per centu di tutte e nostre linee"

U Ministru Turhan hà dichjaratu ch'elli anu finitu e cunnessione rimanenti cù a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars è Marmaray, chì sò i dui cumpunenti più impurtanti di a linea ferroviaria chì unisce a Cina à l'Europa, è chì cusì anu fattu a pusizione strategica. di u paese assai più forte.

Dichjarà chì anu custruitu linee di treni d'alta velocità adattate à 200 chilometri à l'ora, induve u trasportu di merchenzie è di passageri pò esse realizatu inseme, è ancu e linee di treni d'alta velocità, Turhan hà dettu: "Bursa-Bilecik, Sivas-Erzincan, Konya. -Karaman-Ulukışla-Yenice-Mersin-Adana, Adana-Osmaniye- Hà dichjaratu chì 1786 chilometri di linea di treni d'alta velocità è 429 chilometri di travaglii di custruzzione di ferrovie cunvinziunali in totale, cumprese Gaziantep, cuntinueghjanu.

Rimarchendu chì in più di a custruzzione di a ferrovia, anu acceleratu u travagliu di elettrificà è signalà assi impurtanti cù u trafficu di merchenzie è treni, è cuntinueghjanu e so parolle cusì:

"Avemu aumentatu a nostra lunghezza di linea signalata, chì era di 2003 mila 2 chilometri in u 505, da 132 per centu è hà righjuntu 5 mila 809 chilometri. Per u 2023, avemu u scopu di fà signalà tutti i nostri assi impurtanti è u 77 per centu di tutte e nostre linee. Avemu ancu aumentatu a nostra lunghezza di linea elettrica, chì hè 2 mila 82 chilometri, da 166%, per ghjunghje à 5 mila 530 chilometri. Avemu u scopu di elettrificà tutti i nostri assi principali è u 2023 per centu di tutte e linee per u 77 ".

"Avemu cumpletu u Pianu Maestru di Logistica Turchia, avemu determinatu a nostra roadmap"

Apuntendu chì anu focu annantu à e custruzzioni di centru logisticu per fà a Turchia, chì hè in u centru di i corridori di trasportu, a basa logistica di a so regione è per aumentà a cumpetitività di l'industriali purtendu a so carica per ferrovia, Turhan hà dichjaratu ch'elli anu finitu. u Pianu Maestru di Logistica di Turchia è hà determinatu a mappa stradale.

Esprimendu chì pianificanu 21 centri logistichi chì serviranu cum'è punti di cunnessione per u trasportu cumminatu, Turhan hà dichjaratu chì anu messu in opera 9 di elli, anu finitu a custruzzione di dui, è i travaglii di pianificazione è di custruzzione di 10 cuntinueghjanu.

U Ministru Turhan hà spiegatu chì cù 11 centri logistichi chì sò stati messi in serviziu è cumpletati finu à avà, anu furnitu à u settore logisticu una superficie di 4,8 milioni di metri quadrati è una capacità di trasportu di 13,2 milioni di tunnellate, è hà dettu: " Quandu i centri logistichi 21 entranu in serviziu, u settore logisticu turcu serà capaci di trasportà 35 milioni di tunnellate di 13 milioni di tunnellate, metri quadrati di spaziu apertu, spaziu di stock, stock di container è area di manipulazione. Cusì, u nostru paese hà realizatu a so pretensione di esse a basa logistica di a regione in larga misura ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

"Furneremu a cunnessione à 7 porti più"

Rimarchendu chì a custruzzione di e linee di junction hè ancu impurtante per furnisce una cunnessione ferroviaria à i centri cun potenziale di carica, Turhan hà cuntinuatu cusì:

"Avemu sempre 433 linee di junction cù una lunghezza tutale di 281 chilometri. In u prossimu periodu, avemu previstu di custruisce un totale di 38 chilometri di linee di junction per 36 OIZ, zoni industriali privati, porti è zoni liberi è 294 strutture di produzzione. Facemu ancu cunnessione ferroviaria à i porti per trasportà e merchenzie più veloce è economicamente. Attualmente, ci sò 10 chilometri di cunnessione ferroviaria à 4 porti è 85 moli. Avemu da furnisce una cunnessione à 7 porti più, cumprese porti impurtanti cum'è Filyos è Çandarlı. Credu chì in questu casu, a quantità di carichi trattati in i nostri porti aumenterà da 460 milioni di tunnellate à miliardi di tunnellate. Questa figura era solu 2003 milioni di tunnellate in u 149. U scopu hè di apre a strada per i nostri industriali, di alleggerà u so fardelu è di permette à elli di ghjunghje facilmente à u mercatu.

Dichjarà ch'elli applaudiscenu di tuttu u core à l'operatori chì avanzanu cù e so risorse, Turhan hà dettu chì a linea chì anu apertu oghje hè di grande impurtanza in quantu à dà un esempiu.

Enfatizendu chì cù stu serviziu, u Portu di Yarimca hà aghjuntu un valore à u so valore, Turhan hà dichjaratu chì a riunione di u portu cù a ferrovia revela ancu una visione larga è grandiosa.

"U portu era cunnessu cù l'Europa è a Cina per ferrovia. "

U presidente di l'Uffiziu di Investimenti Presidenziale, Arda Ermut, hà dettu: "U nostru scopu hè di assicurà chì i nostri investitori chì operanu in Turchia ghjunghjenu à ogni angulu di u nostru paese è di u mondu sanu. Avemu sempre datu priorità à i prughjetti multi-sfaccettati, è continueremu à fà cusì in u futuru ".

Sindaco Metropolitanu Assoc. Dr. Tahir Büyükakın hà dettu in u so discorsu; "Queste linee di junction sò assai impurtanti per a nostra cità, e linee di junction deve esse aumentate è cumminate cù u paese logisticu".

U CEO di DP World Yarımca, Kris Adams, hà dichjaratu chì a ferrovia si cunnetta ancu cù a Cina via a linea Kars-Tbilisi-Baku via Silk Road è hà dettu: "Cusì, u nostru portu guadagnerà ancu a funzione di una porta per i paesi europei via u Corridor Mediu. Sò cunvinta chì u nostru portu, chì ghjoca un rolu criticu in a cunnessione di u mercatu cinese à l'Europa, cuntribuisce ancu à u posizionamentu strategicu di Turchia ". disse.

U guvernatore Hüseyin Aksoy hà dettu: "A nostra Baia di Izmit gestisce 34 milioni di tunnellate di carica cù 73 porti. U 18 per centu di u cummerciu esteru hè realizatu per mezu di a dogana Kocaeli. Stu investimentu farà una grande cuntribuzione ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*