İmamoğlu: "Mecidiyeköy Mahmutbey Metro sarà una di e linee più trafficate di Istanbul"

A metro di mecidiyekoy mahmutbey serà una di e linee più trafficate di Istanbul
A metro di mecidiyekoy mahmutbey serà una di e linee più trafficate di Istanbul

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlumette u cascu cù u so nome nantu à ellu, mette u so giacca è Kabataş- Hà fattu investigazioni in u situ di custruzzione di u metro Mahmutbey cù u so persunale. Rispondendu à e dumande di i ghjurnalisti à l'entrata di u tunnel di u metro, İmamoğlu hà dettu: "Istanbul hà bisognu di u metro. L'attore numeru unu in u trasportu di Istanbul deve esse u metro. Perchè ùn ci mette micca in terra. Avemu da aduprà u metro quant'è pussibule ", disse. İmamoğlu, una di e ghjurnalisti femine, Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari Assoc. Dr. À a quistione "Pudemu dì chì u trasportu di Istanbul hè affidatu à e donne", chì era indirizzatu à Pelin Alpkökin, hà rispostu: "Questa ùn hè micca una tolleranza per e donne quandu si tratta di fiducia in e donne. A donna hà dirittu. Perchè a mità, o ancu un pocu più di a mità di a sucietà sò donne in Istanbul. Per quessa, ci face felice chì una donna hè un entrepreneur è chì hè in u locu chì si merita. Farà felice a mo figliola è a mo moglia ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, in custruzzione Kabataş- Hà fattu investigazioni nantu à a linea di metro Mahmutbey. U Sicritariu Generale IMM Yavuz Erkut, Vice Sicritariu Generale incaricatu di u trasportu Orhan Demir è Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari Assoc. Dr. Pelin Alpkokin l'accumpagna. İmamoğlu camminò intornu à u cantiere cù un gilet rossu è un cappellu duru cù u so nome nantu à questu, cum'è parte di a sicurità di u travagliu. Imamoglu, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à a custruzzione da l'autorità, hà esaminatu u trenu nantu à a piattaforma. Parechji membri di a stampa chì seguitanu u presidente di l'İBB anu cumpetitu per vede İmamoğlu in u trenu. Visità u situ di custruzzione spargugliatu nantu à una larga zona, İmamoğlu hà datu infurmazioni à i ghjurnalisti nantu à a custruzzione di u metro davanti à l'entrata di u tunnel di u metro.

"UN DI I PUNTI CHE RESPIRARAN ISTANBUL"
"24,5 chilometri KabataşDicendu chì simu in l'area di mantenimentu di l'attellu di a Linea di Metro Mecidiyeköy-Mahmutbey, İmamoğlu hà trasmessu l'infurmazioni seguenti: "Questa zona hè di circa 150 mila metri quadrati. U metro hè pianificatu senza driver. In questa zona, sia una zona di cuntrollu è una zona di mantenimentu sò state prodotte. Questa linea hè una linea occupata. Ci hè un scopu di ogni ghjornu di 500-600 mila persone in e duie direzzione. Dunque, serà una di e linee più trafficate in Istanbul. Hè una longa fila. Passa per 8 distretti occupati. Quandu guardate funzionalmente, ci sò trasferimenti assai occupati in alcune tappe, Kabataşcum'è in. In certi punti culliga cù diversi mezi di trasportu. KabataşCi sò funiculari, tram è linee di mare in . Hà una cunnessione cù u metrobus in Mecidiyeköy. In Eyüp, si unisce à a Linea Tram Eyüp-Eminönü. Hè unu di i punti chì farà respira à Istanbul ".

"ISTANBUL HA BISOGNA DI UN METRO"
Ringraziendu tutti quelli chì anu travagliatu nantu à a linea di metro, İmamoğlu hà dettu: "Questu tipu di travagliu hè impurtante. Si principia cù u disignu, u so finanziamentu, e cumpagnie di pruduzzione, l'ingegneri, l'amici di u travagliu, quelli chì cuntribuiscenu à stu prucessu in a nostra cumuna, ognunu hè una parte impurtante di stu prucessu. E prime corse sò previste per inizià in ghjennaghju 2020. Di sicuru, in questu periodu di tempu, i test drive è e precauzioni di sicurezza sò assai impurtanti. A parte principale di u prucessu hè spesu in questa zona. Speremu chì in u primu mese di u 2020, permetteremu à u nostru populu di utilizà a prima fase di sta linea trà Mecidiyeköy è Mahmutbey in u modu più sicuru. Quì, 5 di i veiculi sò sbarcati è 15 sò stati preparati. Ci sò tramindui veìculi di metro amichevuli di l'ambiente è di i disabili. I veiculi sò pruduciuti in Adapazarı. Veiculi grandi è spaziosi chì facilitanu u viaghju di i nostri citadini disabili. Hè una linea innovativa cù questi aspetti. Istanbul hà bisognu disperatamente di u metro. L'attore numeru unu in u trasportu di Istanbul deve esse u metro. Perchè ùn ci mette micca in terra. Avemu da aduprà u metro quant'è pussibule ", disse.

"FAREmu DIALOGUE CU L'IMPRESE CHE HAN CARICATU OPERE"
Spartendu l'infurmazioni chì ci sò 221,7 chilometri di linee di u sistema ferroviariu attualmente in costruzione in Istanbul, İmamoğlu hà dettu: "80 chilometri di questu sò fatti da u Ministeru di i Trasporti. Un pocu più di u restu di 140 chilometri hè fattu da l'IMM. À mezu à elli, ci sò quelli chì l'offerta hè digià stata fatta. Sfortunatamente, ci sò alcuni chì sò attualmente discontinuati. Ci sò ancu quelli chì i so cuntratti sò stati fatti ma micca cuminciati. Fighjemu in tuttu. Vulemu fà stu prucessu cù un cuntrollu strettu. À u listessu tempu, ci sò linii chì sò stati firmati per via di difficultà ecunomiche. Esaminemu questi. Semu interessate à pruduce suluzione. Eccu cumu eranu prima di cumincià à travaglià. Esaminemu quali prublemi anu. Avemu travagliatu duru nantu à se pudemu creà novi risorse finanziarii. Di sicuru, avemu da gestisce stu dialogu cù l'imprese chì intraprendenu sti travaglii. Di sicuru, à quale livellu sò stati fermati i linii fermati, sò ancu tecnichi impurtanti. Perchè hà diversi punti funziunali cum'è tappe di tunnel, punti di stazione, spazii di mantenimentu. Videremu s'è quelli chì sò stati firmati à u puntu di u tunnel anu un prublema tecnicu. Dopu tuttu, avemu ancu edifici nantu à e linee di metro. Puderia causà un prublema, à questu puntu, a nostra analisi cuntinua. Avemu analisi per quessa chì quelli chì ùn sò mai stati principiati ùn sò micca cuminciati. Siccomu e linee di 221 chilometri in corso cuntribuiscenu assai à l'ordine di trasportu di Istanbul, u nostru primu pianu d'azzione hè di caccià l'ostaculi à a so rapida implementazione. Questa hè a finestra chì guardemu. Spergu chì simu tramindui Kabataş-Mahmutbey Line è altre linee scontranu cù Istanbulites u più prestu pussibule. Questi travaglii seranu gestiti da tutti l'attori à i nostri desk di suluzione. Inseme à l'istituzioni è l'imprese publiche, faremu una mubilizazione versu una suluzione. I sistemi ferroviari sò assai preziosi per u metro di Istanbul ".

"PROCESSU DI COSTRUZIONE RICHIEDE A CONTINUITÀ"
Allora İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti. U presidente di İBB hà dettu: "Ci sò ancu i metro lasciati in u stadiu di u tunnel in punti assai impurtanti. Prima di tuttu, ci sò punti chì avete determinatu? À questu puntu, ùn vogliu micca suscitarà preoccupazione dicendu chì ci hè qualcosa cusì. Ma sicuru, avemu ancu osservatu chì ci hè un risicu. I prucessi di custruzzione necessitanu continuità. Hè assai risicatu per interrompe alcune fasi di custruzzione. Sò qualcunu chì hè statu in una parte sfarente di queste opere. Per quessa, hè assai impurtante per cuntinuà è finisce. In questu cuntestu, avemu una visione olistica. Hè firmatu ? Induve si ferma ? S'ellu si ferma per un tempu, chì sò l'azzioni supplementari da piglià à u puntu di piglià e misure, l'avemu esaminendu cumpletamente cù i nostri amichi. Elimineremu i risichi chì metteranu a ghjente di Istanbul in risicu in queste zone trascurate ".

DOMANDA "DONNA" DI DONNE GIURNALISTI
İmamoğlu hà rispostu à a quistione di se e donne ghjurnaliste aumenteranu in u numeru di manager femminili in IMM, "Di sicuru, ci saranu donne trà i nostri prossimi culleghi. Ci riunitemu cù l'impiegate femine chì vecu in picculu numeru è avemu una foto presa à a surtita ". Dr. Pelin Alpkökin l'abbandunò. Alpkökin hà dettu: "Grazie assai. Sò statu numinatu da u venneri. Da u mumentu chì simu numinati, da a matina à a fine di a notte, simu à travaglià in permanenza nantu à i prublemi chì u nostru presidente hà dettu. Risolvemu i prublemi inseme in u quadru di un pianu. Avemu una squadra forte. Ognunu di questi serà risoltu à turnu pigliendu e misure necessarie. I nostri treni seranu messi à u serviziu di u nostru populu rapidamente ", disse.

"SIAmu NUMINATI PERCHÈ SÒ SPECIALISTI, NON PERCHÈ SÒ DONNE"
Imamoglu, à a quistione "Pudemu dì chì u trasportu di Istanbul hè affidatu à e donne", disse: "Ùn aghju micca tolleranza per questa donna quandu si tratta di fiducia in e donne. A donna hà dirittu. Perchè a mità, o ancu un pocu più di a mità di a sucietà sò donne in Istanbul. Per quessa, ci face felice chì una donna hè un entrepreneur è chì hè in u locu chì si merita. Face felice a mo figliola è u maritu. In questu rispettu, i passi chì avemu fattu, i nostri appuntamenti, i nostri secretari generali assistenti è e donne candidate chì anu da travaglià in altre unità sò esperti in questu campu. Micca persone numinate perchè sò donne. E persone numinate perchè sò esperti. Lasciami mette in risaltu questu. Tutti i nostri amichi sò quì per travaglià a manu per pruduce u travagliu. Ci sò persone di talentu. A risorsa umana hè sempre cun noi. Avemu amici chì aghjunghje à u prucessu. Apprezzemu è applaudemu u passatu è u presente. Ciò chì serà fattu dopu hè ancu per u populu di Istanbul. Quelli chì facenu sò i nostri è ciò chì facenu hè u nostru. Sempre chì l'avemu vistu cusì. A cosa principal hè di pruduce u travagliu è u serviziu per a ghjente di Istanbul. U trasportu hè u primu prublema di Istanbul. Quandu a manu di a donna tocca, pensu chì videremu i spots chì ùn avemu micca vistu ancu. Serà toccu cù precisione. Ti pregu successu ". À a quistione "Ùn sò micca ghjilosi" da i ghjurnalisti, İmamoğlu hà rispostu: "No, ùn eranu micca gelosi. Ùn sò micca ghjilosi per via di e so mòglie, s'ellu ci hè, per via di e so figliole ".

"RIHABILAREMI METROBULI"
I prublemi ligati à i metrobus sò stati ancu trasmessi à İmamoğlu. İmamoğlu hà rispostu à sta dumanda direzionale, "I nostri veiculi Metrobus anu bisognu di un cambiamentu seriu. Ci sò tramindui veiculi anziane è u trasportu in direzzione opposta provoca prublemi è accidenti. Avemu determinazioni à u puntu di cambià. Sentu cumenti assai interessanti in 1 mese. Chì « risolve u prublema di u trasportu »... Ci hè quelli chì sopravvalutanu e so aspettative o ci sò quelli chì anu intenzioni diverse, ma i veiculi di metrobus sò assai in a nostra agenda. À u listessu tempu, sapemu chì un veiculu di metrobus face chì a ghjente accumule perchè a capacità ùn hè micca abbastanza. Ci sò ancu cumpagnie chì sò spicializati in questu campu è pruducenu veiculi domestici. A nostra cunnessione cù elli cuntinueghja. Di sicuru, ci sò parti chì avemu da riabilitazioni prestu è mette in usu prestu, ma tutta a suluzione hè veramente una seria questione di rinnuvamentu di u veiculu, è in questu sensu, ci sò veiculi adattati cum'è sistema, regulazione direzzione, in generale, chì avemu crede à esse l'adeguatezza, cum'è a capacità, ma sfurtunatamenti, a so pruduzzione è a cumissioni si ritruvà in l'invernu. Ùn hè micca una situazione, ma simu in una pusizioni per eliminà qualchi prublemi cù una riabilitazione ".

"TUTTI sò cuscenti chì ùn aghju micca à sapè tuttu"
Imamoglu, à a quistione "Avete aduprà l'autobus di a cumpagnia Olandese chì aspetta in i garage?", "Ora avemu da vede. Ùn sò micca s'ellu li faremu musei. Di sicuru, ci sò stati certi casi induve i passi sbagliati sò stati fatti in compra di metrobus. In altre parolle, i veiculi chì ùn sò micca adattati per a topografia di Istanbul sò stati acquistati. I soldi seri sò stati spesi. Quessi sò cose tristi. Credu cusì. Ancu ind'è quellu cerculu chì vede, ci sò persone chì rapprisentanu a mente, a scienza è u travagliu. Tuttu u mondu sapi chì ùn aghju micca da sapè tuttu. Ci sò esperti in questu affari. Di sicuru, accettemu questu, ma cumpletamente, per pusà è fà ogni travagliu, ogni urganizazione, ogni prughjettu, in altri termini un sistema, in dettu. Cù u so finanziamentu, per esempiu, ùn hè micca una capacità se u so finanziamentu hè statu caru. Hè megliu di custà u prezzu più adattatu quì, o per include l'uttellu più precisu quì, o per riduce i risichi à zero durante a produzzione. Grazie à Diu avemu persone cun questa capacità in Turchia. Un'altra abilità hè necessaria. L'abilità chì u manager deve avè hè di furnisce u travagliu à u cumpetente. Ùn dicu micca chì sò tuttu. Facemu ancu cusì. Averemu novi linee di metrobus ", hà rispostu.

 Dopu chì İmamoğlu hà rispostu à e dumande di i membri di a stampa, hà posatu separatamente cù e donne chì travaglianu in u cantiere. In seguitu, İmamoğlu si riunì cù tutti l'impiegati per una sessione di foto di gruppu. Parechji impiegati sò stati in fila per piglià un selfie cù İmamoğlu.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*