U presidente İmamoğlu hà imbarcatu à u Tram; Ascoltatu i prublemi di i citadini

U presidente Imamoglu hà sappiutu in u tram è à sente i prublemi di i citadini.
U presidente Imamoglu hà sappiutu in u tram è à sente i prublemi di i citadini.

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluvisitò u guvernatore di Istanbul Ali Yerlikaya in u so uffiziu. Dopu a visita, chì era chjusa à a stampa, İmamoğlu è Yerlikaya pusonu per i membri di a stampa davanti à l'uffiziu di u guvernatore. U presidente İmamoğlu hà pigliatu u tram da a stazione di Gülhane dopu u so prugramma quì è hà viaghjatu cù i citadini à a stazione di Laleli.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu Cuminciò u sicondu ghjornu di u so travagliu visitendu u guvernatore di Istanbul Ali Yerlikaya in u so uffiziu. A riunione, chì durò circa una ora, hè stata chjusa à a stampa. Dopu à a riunione, u sindaco İmamoğlu è u guvernatore Yerlikaya posanu per i membri di a stampa nantu à e scale di l'uffiziu di u guvernatore.

Abbandunendu l'uffiziu di u guvernatore in Cağaloğlu cù a so vittura, İmamoğlu abbandunò a so vittura in a Stazione di Tram di Gülhane è hà cullatu in u tram da a Stazione di Gülhane. Viaghjò in piedi à a Stazione İmamoğlu Laleli, induve i citadini anu mostratu un grande interessu. I citadini chì anu vistu İmamoğlu nantu à u tram sò stati sorpresi. Ascoltendu i prublemi è e dumande di i citadini, İmamoğlu hà ancu parlatu di i so prughjetti. Quandu hà dumandatu da un citadinu, "Farete qualcosa per i studienti?", hà rispostu: "Avemu riduciutu e carte di i studienti à 40 TL".

U sindaco İmamoğlu hà iniziatu u so viaghju in a Stazione di Tram Gülhane è hà finitu à a Stazione Laleli. Camminendu da quì à l'edificiu cintrali di IMM in Saraçhane, u sindaco İmamoğlu hà scontru cù i cummercianti è i citadini in a strada. sohbet Pigliò una foto commemorativa.

U presidente İmamoğlu, chì hè intrutu in l'edificiu İBB dopu una longa caminata, hà rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda.

-SOHBETU NOSTRE TEMA ISTANBUL-
Fornendu infurmazioni nantu à a so riunione cù u guvernatore Yerlikaya, İmamoğlu hà dettu: "Mutual sohbetU nostru sughjettu hè Istanbul. Avemu parlatu di cumu duvemu principià in i mesi chì venenu, cumu si focalizemu nantu à i prublemi di Istanbul, i so prublemi principali, è cumu pudemu fà muvimenti cumuni. Francamente, ùn pudemu micca parlà di u prucessu di 45-50 ghjorni. Averemu discussioni supplementari annantu à ellu. Sicondu a tradizione statale, per una questione di cortesia, avemu visitatu u nostru guvernatore è avemu parlatu di e nostre aspettative in i ghjorni à vene, e so aspettative è soprattuttu ciò chì a ghjente di Istanbul vole. un efficiente sohbet hè accadutu. Spergu chì averemu boni servizii à Istanbul cù a cooperazione. Perchè e duie istituzioni sò istituzioni di u guvernu. U nostru guvernatore è avemu dettu chì avemu da principià una mobilizazione di serviziu cù l'istituzioni ".

U sindaco İmamoğlu hà dettu: "Ci hè un missaghju da a Direzzione di i Servizii Suciali à quelli chì utilizanu Carte d'Assistenza Soziale. Da u 30 di ghjugnu, si dice chì queste carte sò chjuse. Ci hè una misinformazione annantu à questu. Pudemu amparà l'ultimu statutu da voi?" "Appena chì i mo amichi anu avutu sta nutizia, avemu parlatu u weekend. Anu avutu una riunione nantu à questu subitu sabbatu matina è hè stata fissata. I missaghji sò stati mandati chì e carte sò aperte per l'usu. Si cuntinueghja à esse trasmessi. Ùn averemu micca un prublema cù questu. Pensemu chì hè solu un prublema tecnicu. Questa struzzione ùn era micca in a mo cunniscenza. I nostri amichi l'esaminanu ".

-PARTE DI NORMALIZZAZIONE-
Evaluendu e misure di a Presidenza in quantu à l'usu di i veiculi stroboscopici, İmamoğlu hà dettu: "Di sicuru, aghju valutatu positivamente. Quessi sò impurtanti in ogni rispettu per a nurmalizazione di Turchia è l'attitudini civilizzate. Hè currettu chì u sgiò presidente attira l'attenzione à questu. Tuttavia, questu hè bisognu di cambià notevolmente à tutti i livelli di u statu. Nimu ùn deve finta di esse. Avemu digià preparatu. Determinemu u numeru di veiculi chì descrivimu cum'è veiculi di protokollu o di l'autorità. Li culleremu tutti inseme. Creemu un ordine in modu chì ùn disturberà micca i citadini à u puntu di usà in modu sistematicu. D'altronde, aghju dettu chì avemu travagliatu annantu à l'elementu di risparmiu in quantu à i surplus. Vogliu chì questu è più tali arrangiamenti cuntinueghjanu. Questu hè una parte di a normalizazione ", disse.

-ÙN SPESEremu U BUDGETTU MUNICIPALE PER ANNUNZI INNECESSARIE-
U sindaco İmamoğlu hà fattu a seguente dichjarazione annantu à i manifesti appesi nantu à i ponti in certi organi di i media:
"Pensu chì più di 300 manifesti sò stati appesi nantu à ponti è altri canali simili. Di sicuru, questu hè u principiu di un periodu di 5 anni. A prima dimensione chì avemu interrugatu, soprattuttu dopu à u 31 di marzu, hè stata l'usu inghjustificatu di una quantità di poster. Ciò chì mi dumandu in particulare hè chì prima di l'ultime elezzione, mentre chì l'elezzioni era sempre in corso, l'amministrazione di a municipalità hà decoratu tutti i lati cù cartelli difensivi, chì ùn era micca l'amministrazione di quellu periodu. U guvernatore era prisidutu. Ùn era micca un tali tempu. Hè ciò chì ci dumandemu. Pensu chì facemu l'annunziu di l'integrazione cù i citadini cù bilanci assai innocenti. Di sicuru, penseremu à salvà in ogni puntu. Questa ùn hè micca una situazione per definisce u rifiutu. Da avà, ùn spenderemu micca u bilanciu di a municipalità in tali eccessi o in annunzii inutili cum’è quellu ch’e aghju ghjustu discrittu. A vi dicu, aghju vistu quantu a cultura è a vita di l'arti di Istanbul pò cresce cù e spese di a municipalità, soprattuttu in certi articuli, è i spesi fatti sottu u titulu di cultura è arti. Per quessa, nimu ùn deve micca dubbitu chì avemu da passà ogni centesimu, ogni lira, per u benefiziu è l'interessu di sta cità, è per e cose boni chì venenu. Anu veramente un budgetu preziosu in questu sensu. Avemu aduprà quelli budgets in u modu più preziosu. Nimu ùn deve dubbità chì ".

-PIRAREMI MISURE CÙ I MIO AMICI PÀ EVITÀ TENSIONI IN LINEA-
Quandu hà dumandatu nantu à e misure da piglià in quantu à u trafficu è a densità di passageri causati da i travaglii fatti nantu à u Ponte Fatih Sultan Mehmet è a transizione à u calendariu d'estate di IETT, u sindaco İmamoğlu hà dettu: "Avemu linee chì si concentranu nantu à i veiculi è a riparazione. di u ponte FSM. Riguardu à questu, i mo amichi anu fattu una misura di precauzione. Pensu chì l'infurmazioni seranu trasferiti durante u ghjornu. Aghju ricevutu alcuni di i vostri rapporti, aghju avutu l'uppurtunità di esaminà alcuni di elli prestu. Per quessa, avemu pigliatu misure per facilità i nostri assi di trasportu, cum'è u periodu d'invernu, micca u periodu di l'estiu, chì allevianu tali punti. Observeremu ancu s'ellu ci sò linii chì creanu lagnanza cum'è questu. Videmu chì u numeru di turisti aumenterà in stu periodu d'estate. Aspittemu assai più cà i figuri di l'anni precedenti. Questu hè versu l'estiu è u vaghjimu. Piglieremu e misure cù i mo amichi per ùn esse micca prublemi nantu à e linee induve i turisti seranu cuncentrati in u periodu d'estate. Oghje hè u mo secondu ghjornu di travagliu. Tuttavia, mi rende felice di scuntrà tali dumande di rispunsabilità ".

U sindaco İmamoğlu hà rispostu à una dumanda nantu à se una riunione hè stata tenuta cù u Sicritariu Generale IMM è i so deputati dopu a so dimissioni:

"Avemu avutu cuntattu. Vi aghju invitatu oghje. Riturnaru chì alcuni di elli avianu permessu è avianu da esse fora di a cità. Altrimenti, avissi avutu una riunione cun elli in questu tempu. Pensu chì tuttu o a maiò parte ùn hè micca quì. Avemu fattu u nostru invitu. Hanu u dirittu di ottene u permessu. Ùn possu micca dì nunda à ellu. Ci sò ancu quelli chì dimissioni. Dopu quì, avemu a cura di a nostra attività. Avemu dimustratu a nostra gentilezza è i nostri sforzi per stabilisce un dialogu. I nostri amichi si sò digià incontrati, cuntinueranu e so discussioni. A memoria di l'istituzione hè quì. A conserveremu. Facemu a memoria interna u valore più altu. Chì nimu dubiti di quessa. Per esse in u cunsigliu di amministrazione per i filiali. Di sicuru, avemu un staff di gestione innovatore. Ci hè ancu persone di u persunale attuale chì avemu da valutà. Per quessa, i mo amichi cuntinueghjanu u so travagliu in quantu à e convocazioni di l'assemblea generale è à u cambiamentu di i gestiti quì. Certi cumenti sò fatti appena ci hè un prublema cù a circular. I nostri amici avvocati sò ancu attivi in ​​questu sensu. Ùn pensu micca chì averemu un prublema. Perchè agisce in cunfurmità cù a lege è à quellu puntu, pensemu à fà un grande saltu in avanti in i nostri affiliati cù persone innovatori, esperti è qualificati. Ci sò idee seriamente novi è creativi chì aumentanu a trasparenza è l'ingressu, è utilizendu e cumpetenze chì alcune di e nostre filiali ùn anu mai usatu prima. Avemu da implementà tutti. Sapemu chì avemu filiali chì ponu fà i più grandi guadagni in Turchia. Avemu un staffu prontu à aduprà i nostri vantaghji in favore di i nostri citadini. Mi aspettu ch'elli cumincianu rapidamente e so funzioni ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*