U presidente Seçer hà datu a bona nova per u metro di Mersin

U presidente Secer hà datu a bona nova per Mersin Metro
U presidente Secer hà datu a bona nova per Mersin Metro

U sindaco di a municipalità metropolitana di Mersin, Vahap Seçer, hà datu a bona nutizia per u metro di Mersin chì i residenti di Mersin aspittàvanu dapoi un bellu pezzu. Acceptendu u presidente di a succursale di Mersin di l'Associazione Populare Diyarbakır, Ferudun Gündüz, è i membri di u cunsigliu di amministrazione, Seçer hà parlatu di i prughjetti chì realizanu per fà di Mersin una cità di marca, di i so piani d'investimentu per u futuru è di i prughjetti chì implementanu. Dichjarà chì venenu solu suluzione à tutti i prublemi prioritari di Mersin, Seçer hà dettu: "Intruduceremu a ghjente di Mersin à grandi prughjetti cù e decisioni è prughjetti chì pigliamu in diversi campi. Unu di elli hè u metro. Avemu cuminciatu à travaglià nantu à questu. Sè pussibule, vulemu fà un passu versu questu in u primu trimestre di u 2020 ".

U presidente Secer hà datu a bona nova per Mersin Metro
U presidente Secer hà datu a bona nova per Mersin Metro

"Avemu fattu i passi di una forte cooperazione"
Dichjarà chì anu cumpiitu ogni serviziu chì anu prumessu da u ghjornu chì anu pigliatu l'uffiziu, Seçer hà dettu chì anu fattu i primi passi di un prughjettu forte per u trafficu, unu di i prublemi più impurtanti di u Portu di Mersin. Seçer hà dettu: "Avemu fattu rapidamente un cambiamentu di zonificazione in quantu à u prublema di trafficu à a porta di u portu. Avemu fattu i primi passi di una forte cooperazione di prughjettu cù MIP è Ferrovie Statali per realizà a cunnessione diretta di a strada di cunnessione di l'autostrada à u portu ".

"Intraprenderemu coraggiosamente tutti l'investimenti chì Mersin hà bisognu"
U presidente Seçer hà enfatizatu chì a situazione in l'ecunumia turca li impedisce in certi prughjetti, ma cercanu modi per superà questu rapidamente, è hà dettu: "Intraprenderemu coraggiosamente l'investimenti chì Mersin hà bisognu, luntanu da e considerazioni politiche è a preoccupazione di cumu. per vince l'elezzioni in cinque anni. Semu impegnati in questu. Ùn vulemu perde una lira. Avemu aduprà sapientemente. Semu una cumuna ricca. L'impurtante hè di pudè usà in modu raziunale, efficace è efficiente, è avemu a previsione per fà questu ".

Dichjarà chì a ghjente di Mersin li hà datu un missaghju impurtante nantu à a strada di l'elezzioni, u sindaco Seçer hà dettu: "In questu periodu, l'elettori andavanu à u votu per sceglie un bonu sindaco, ma d'altra banda, vulianu un più liberale. , merre più demucraticu è più mudernu chì ci hà apertu novi orizonti è ci hà sceltu. Aghju da fà stu travagliu bè. Aghju bisognu di pensà più grande è esse più inclusivu ", disse.

"Ùn mi cunvene micca di piattà daretu à scuse"
Dichjarà ch'elli ùn si sò micca lagnati di a situazione di a cumuna attuale chì anu pigliatu è ùn si sò ammucciati daretu à alcuna scusa, Seçer hà dettu: "Ùn pudemu micca lamentà, avemu dumandatu à i nostri citadini voti per risolve i prublemi è avemu pigliatu a cumuna in u modu attuale. Ammuccià daretu à scuse cum'è avemu pigliatu u relittu ùn cunvene micca à e persone chì si battenu per u successu, ùn mi cunvene micca. Seremu assai successu. L'impurtante hè di pudè gestisce una cumuna raziunale. A cità hè influenzata da a mo visione di u mondu. A cità diventa ciò chì pensu, cumu pensu. Sè vo site un sindaco chì valorizza l'arti è a cultura, i valori cum'è l'arte, a cultura è u sport s'innalzanu in a vostra cità.

Ferudun Gündüz, "Semu cun voi in ogni materia"
U presidente di a filiale di Mersin di l'Associazione Populari Diyarbakır, Ferudun Gündüz, hà trasmessu i so auguri à u presidente Seçer in nome di tutta a gestione di l'associazione è hà dichjaratu chì, cum'è una urganizazione non governativa, sò aperti à a cooperazione in ogni prughjettu artisticu, culturale è ecunomicu chì deve esse implementatu per u cità. Gündüz hà dettu: "Semu cun voi in ogni materia è avemu vinutu per dà un missaghju di sustegnu. Vulemu cuntribuisce à u sviluppu di l'ecunumia di a cità, a vita culturale è altri prucessi. Vulemu agisce inseme in i prughjetti suciali è ecunomichi. Videmu u sindaco di a municipalità metropolitana cum'è u capu di a cità. Pensemu chì u capimachja chì farà a più impurtante cuntribuzione à u sviluppu di a cità hè u merre in quantu à u budgetu, u persunale è a visione. Vulemu chì a nostra associazione interagisce cù a Municipalità Metropolitana ", disse. Dopu a visita, Gündüz hà prisentatu un rigalu à u presidente Seçer.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*