Un Secondu Parcheghju hè Custruitu in Ormanya

un secondu parcheghju hè custruitu in a furesta
un secondu parcheghju hè custruitu in a furesta

Accolta assai invitati da Kocaeli, cità circundante è stranieri, u Parcu Naturale di Vita Ormanya attrae una grande attenzione da e persone chì volenu passà u tempu luntanu da u stress è in a natura. In più di i visitori di ogni ghjornu, i visitori da Turchia è parechje parte di u mondu venenu à Ormanya per campeghju in caravane è tenda. A causa di questu interessu, a Municipalità Metropolitana di Kocaeli custruisce u sicondu parcheghju in modu chì i citadini chì venenu in Ormanya ùn anu micca prublemi di parcheghju. Cù u sicondu parcheghju, a custruzzione di quale hà iniziatu, a capacità di parcheghju in Ormanya cresce à 570 veiculi.

I LAVORI DI SCAVATURA E RIEMPIMENTO INIZIATI
U parcheghju di a 2ª tappa in Ormanya hà iniziatu cù i travaglii di scavi è di riempimentu. U parcheghju, chì avarà una capacità tutale di 203 veiculi, serà custruitu nantu à una superficie di 8 mila 900 metri quadrati. In u sicondu parcheghju, 2 mila tunnellate di pavimentazione asfaltata, 2 mila 850 metri di cunfini è 750 XNUMX metri quadrati di rivestimentu di parquet seranu fatti.

A FABRICA DI L'ACQUA PIOVA SERÀ FATTA ANCHE
In u sicondu parcheghju, a custruzzione di quale hè principiata, una linea d'acqua di piovana di 470 metri serà fabbricata per prevene i pozzi di furmà dopu a pioggia. Cù u sicondu parcheghju, i citadini chì veneranu in Ormanya per u ghjornu è per u campeghju, puderanu parcheghju i so veiculi cunfortu senza prublemi di parcheghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*