YOLDER ùn hà micca lasciatu i so membri solu in Çorlu

Yolder Corluda ùn hà micca lasciatu i so membri solu
Yolder Corluda ùn hà micca lasciatu i so membri solu

A prima audizione di l'accidentu di trenu chì hè accadutu l'8 di lugliu di u 2018 in u distrittu di Çorlu di Tekirdağ hè stata tenuta à u tribunale di Çorlu. YOLDER, chì hà seguitu l'evoluzione da u primu ghjornu di l'accidentu, ùn hà micca lasciatu i so membri solu in a prima audizione. In l'udienza assistita da u presidente YOLDER di u Cunsigliu Şakir Kaya, u vicepresidentu Suat Ocak è l'avvocatu di u Cunsigliu Legale Mehmet Ektaş, u tribunale si ritirò da u casu.

Alcune famiglie è i so avucati ùn anu micca permessu di assistisce à l'audizione, chì hà iniziatu à u tribunale di Çorlu u 3 di lugliu di u 2019, perchè a sala era piena. Dopu à a tensione sperimentata fora di a sala, l'avucati di i lamentanti anu annunziatu ch'elli avianu presentatu una denuncia penale contr'à u tribunale di tribunale, chì anu ritenutu rispunsevuli di a mancanza di sicurità. Dopu à u sviluppu, u tribunale di u tribunale hà dichjaratu chì sta situazione era a so dichjarazione cum'è partitu è ​​una dumanda di un ghjudice per esse riittata, è hà annunziatu chì si sò ritirati da u casu è finiscinu l'audizione.

U 2nd High Criminal Court deciderà se u listessu cumitatu cuntinueghja u casu o se un altru cumitatu serà numinatu.

YOLDER, chì hà da cuntinuà à seguità u prucessu da vicinu, hà da cuntinuà à furnisce u sustegnu necessariu à i so membri chì sò partiti in u casu, è hà da cuntinuà à informà tutti i so membri nantu à i sviluppi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*