L'impiegatu di l'IMM hè ghjuntu per aiutà u citadinu malatu à scende da a metro

Ibb Calisni hà salvatu a vita di un passageru di u metro
Ibb Calisni hà salvatu a vita di un passageru di u metro

Mentre viaghjava nantu à a linea di metro Üsküdar Çekmeköy, un impiegatu IMM hè ghjuntu in aiutu à u citadinu chì si ammalò di colpu è abbandunò u metro in a Stazione Kısıklı. L'ufficiale di sicurità İbrahim Ülgen, chì hà datu i primi aiuti à u passageru malatu, hà salvatu a vita di u citadinu.

I metro, chì servenu sottu à a Municipalità Metropolitana di Istanbul, anu pigliatu precauzioni contr'à ogni tipu di negatività chì ponu accade, è assicurendu chì i citadini ponu ghjunghje à a so destinazione in modu còmode è sanu. Un incidente in l'ultimu metro hà revelatu una volta di più quantu hè impurtante per u persunale di l'IMM di riceve furmazione di primi aiuti.

L'OFFICE DI SECURITY İBRAHİM ÜLGEN PIGLIA A PRIMA RISPOSTA

Mentre viaghjava nantu à a linea Üsküdar - Çekmeköy, u passageru chjamatu Selahattin Kovalık si ammazzò di colpu è abbandunò u metro in a stazione di Kısıklı è hà cuminciatu à vomità. L'ufficiale di sicurità İbrahim Ülgen, chì era in turnu à a piattaforma à quellu tempu, hà cuntattatu u capu di a stazione è hà assicuratu chì una sedia di rotelle hè stata purtata à a zona di a piattaforma. E squadre mediche chjamate da l'operatori di cumunicazione anu datu à u paziente i primi aiuti è u trasfirìu à l'Hospital Haydarpaşa Numune. E squadre IMM, chì anu ancu ghjuntu à i parenti di i pazienti, anu cuntinuatu à seguità i sviluppi in u statu di salute di Selahattin Kovalık istantaneamente.

GRAZIE VISITA

Selahattin Kovalık, chì u trattamentu hè statu finitu in ottu ghjorni à l'Hospital Haydarpaşa Numune, hà pagatu una visita di ringraziu à u Commandu di a Stazione Metro Kısıklı. Kovalık, chì hè statu accoltu da İbrahim Ülgen è u Supervisore di Stazione Enes Demir, chì li hà furnitu i primi aiuti, hà ringraziatu u persunale İBB separatamente. Parlendu di u prucessu di trattamentu, Kovalık hà dettu: "I medichi anu dettu chì l'intervenzione precoce durante u prucessu di chirurgia è trattamentu chì avia salvatu a mo vita. S'ellu era statu ritardatu, e situazioni negative puderianu esse scontate ", disse.

Cù u persunale IMM per un tempu sohbet Selahattin Kovalık, chì hà dettu addiu, lasciò Kısıklı Metro Station Command.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*