Dream Wagon cù u tema di "Abusu è Violenza" in Eskişehir

Carru di sognu tematicu di abusu è di stupri in a cità vechja
Carru di sognu tematicu di abusu è di stupri in a cità vechja

A Municipalità Metropolitana di Eskişehir hà sustinutu u Prughjettu Dream Wagon iniziatu da l'Associazione Furya. L'Associazione Furya, chì svolge attività di sensibilizazione in a sucietà cù e carte appesi à i manici di i tramvii, attira l'attenzione à u prublema cù carte tematiche "Abusu è Violenza" in Eskişehir.

A Municipalità Metropolitana cuntinua à sustene i prughjetti di rispunsabilità suciale. L'Associazione Furya, chì prepara diverse carte d'infurmazione selezziunendu certi temi cù u Prughjettu di Dream Wagon, hà da scopu di attirà l'attenzione à e prublemi impurtanti cù u so travagliu. L'associu, chì prima hà realizatu studii nantu à tematiche cum'è e persone cun sindrome di Down, l'usu currettu di u turcu, è i diritti di l'animali in Kayseri, hà u scopu di suscitarà l'opinione publica nantu à u prublema appiccà carte tematiche "Abusu è Violenza" simultaneamente in Eskişehir. è Kayseri.

Carte attraenti è informative appiccicate nantu à dui tramvii chì servenu nantu à e linee di tram Otogar-SSK è Otogar-Osmangazi resteranu nantu à i tramvii per dui ghjorni. I citadini chì sò ghjunti in u tram in a matina ringrazianu l'Associazione Furya è a Municipalità Metropolitana per avè attiratu l'attenzione à un prublema cusì impurtante.

I carte posti nantu à i manici di u tramvianu leghjenu: "U feminicidiu pò esse prevenu. Ci vole à esse a voce chì un zitellu ùn faci ! Include slogans cum'è e storie di e donne chì anu sperimentatu u violu è l'abusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*