I pedoni anu priorità in u trafficu di Ankara

priorità pedonale in u trafficu di Ankara
priorità pedonale in u trafficu di Ankara

Mentre a capitale Ankara furnisce ancu supportu à a "Prima Applicazione Pedestriana" lanciata in Turchia, e novi applicazioni iniziate da a Municipalità Metropolitana di Ankara attiranu l'attenzione à a cuscenza suciale.

Per attirà l'attenzione à a priorità di i pedoni in u trafficu, l'icone sò stati attirati per a prima volta da a Municipalità Metropolitana in e strade è viale di a Capitale.

"LENTO O STOP, PRIORITÀ U PETONE"

E squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana passanu un travagliu intensivu 7/24 per l'applicazione esemplare "Icone Pedestrian First".

E squadre tiranu l'icone, disposti à sensibilizà a priorità di i pedoni in u trafficu, nantu à i pavimenti orizontali è verticali cù pitture.

Grazie à l'applicazione di l'icona, chì hè iniziata soprattuttu à l'intersezioni induve ci sò passaghji pedonali è scolastici à l'intersezioni senza semafori è sistemi di signalizazione, hè assicuratu chì i cunduttori rallentano è dà priorità à i pedoni. Cù l'applicazione, chì hè d'impurtanza vitale è aumenta a sicurezza di i pedoni, hè destinata à avvistà i cunduttori cù segni di terra è di terra è di acquistà l'abitudine di rallentà o ancu di piantà in questi punti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*