Avvisu di l'aria contaminata in u metro: porta una maschera

avvisu di l'aria contaminata in u metro porta una maschera
avvisu di l'aria contaminata in u metro porta una maschera

Quandu hà cuminciatu à tossi à i fermati di u metro, u prufissori misurazione di a contaminazione di l'aria. Dr. Mikdat Kadıoğlu hà determinatu chì e stazioni sò 3 volte più contaminate. Kadıoğlu hà dumandatu à quelli chì sò allergii à a polvera per cullà in u metro cù una maschera.

Mentre i studii medichi recenti anu revelatu chì e malatie cardiovascular sò assuciati cù a contaminazione di l'aria, in particulare a contaminazione di particelle fini (PM2.5), a media PM2.5 ùn deve micca più di 25 microgrammi / metru cubu secondu l'Organizazione Mondiale di a Salute. Un'altra misura di contaminazione, PM 10 media, ùn deve micca più di 50 microgrammi / metru cubu per una vita sana.

Tuttavia, Prof. Sicondu e misurazioni chì Kadıoğlu hà spartutu u ghjornu passatu, sti valori sò superati in e stazioni di metro è Marmaray. Kadıoğlu, chì hà fattu misure cù un dispositivu portatile in a so casa in Üsküdar dumenica, hà determinatu chì a tarifa PM 2,5 era 23.

Kadıoğlu, chì dopu andò à a Stazione Marmaray in Üsküdar, hà misuratu di novu à l'entrata di a stazione. Quì, u dispusitivu hà indicatu chì a tarifa di PM 2.5 era 25 microgrammi / metru cubiu è a tarifa di PM 10 era 34 microgrammi / metru cubu. Mentre sti valori restanu sottu à i livelli di l'OMS, u tassu di contaminazione triplicatu quandu a stazione scende. À a stazione, a tarifa di PM 3; Misurendu 2.5 microgrammi / metru cubu è PM 87 cum'è 10 microgrammi / metru cubu, Prof. Dr. Kadıoğlu hà determinatu chì u nivellu di PM 124 in u carru era 2,5 microgrammi.

Evaluendu e teste chì hà datu à Cihat Aslan da u ghjurnale Milliyet, Kadıoğlu hà dettu: "Ci hè una contaminazione di l'aria speciale in i metro in u mondu sanu. Vuliu fà sta prova perchè eru impressiunatu. In u metro, aghju nutatu chì tossu più. Curiosu, aghju misuratu. A mo misurazione hè una misurazione immediata. U nivellu di particulate 2.5 aumenta quandu aghju avvicinatu à a stazione. U mutivu pò esse una ventilazione insufficiente. Chì facenu i paesi di u mondu è cumu si battenu, questu deve esse dumandatu à l'esperti. Ci ponu esse suluzione cum'è ventilazione, pulizia, sistema di frenu. Hè benefica per quelli chì sò sensibili à a polvera per entra cù una maschera ".

Presidente di a Società Toracica Turca Prof. Dr. Hasan Yıldırım hà dettu ancu ciò chì segue nantu à a misurazione in e stazioni:

"Ci pò esse a contaminazione di particelle causata da a frizione in stazioni di metro. Per questu, a ventilazione deve esse bona è e fonti di contaminazione deve esse ridutta quant'è pussibule. In generale, hè cunnisciutu chì a contaminazione particulata hà effetti assai negativi nantu à a salute umana, in particulare a salute di u cori-pulmone. PM 2.5 hè un diametru chì pò influenzà u corpu sanu andendu finu à l'estremità di u pulmone è poi mischjendu in u sangue. L'individui chì ùn anu micca malatie anu risicu di sviluppà asma, COPD è malatie cardiache quandu a contaminazione di l'aire hè intensa. L'autorità anu da piglià azzione. Se u risultatu hè currettu, questu hè una situazione alarmante. Hè necessariu di guardà ciò chì sò e fonti, da induve venenu e particelle ".

Università Tecnica di Istanbul (ITU) Dipartimentu di Ingegneria Meteorologica Lecturer Prof. Dr. Hüseyin Toros hà dettu ancu chì l'aria in tutte e cità hè contaminata secondu l'Organizazione Mondiale di a Salute. Toros hà dettu: "Cumu u trenu si move à a stazione di metro, a polvera si mischia in l'aria. L'accumulazioni ponu accade in i punti d'attesa di a stazione. À a strada di u trenu in l'internu, ci hè polvera in i cabine interni è hè purtatu da u ventu. Pò significà chì s'accumula in i lochi induve i passageri aspettanu. Hè una situazione periculosa per quelli chì anu una malatia respiratorja superiore. A caratteristica più impurtante di PM 2.5 hè chì pò entre facilmente in i nostri sistemi respiratorii per via di a so dimensione assai chjuca. Dunque, quandu si respira, pò viaghjà da i pulmoni à u sistema circulatori è u cervellu. Periculi seri ponu esse scontri. U vantaghju hè chì i passageri ùn anu micca bisognu di aspittà longu. Ma hè utile per i guardiani di sicurezza quì à portà maschere. In i prossimi periodi in Istanbul, duvemu riduzzione sottu à i valori di 20-30 ".

A Municipalità Metropolitana di Istanbul, Prof. Dopu a spartera di Kadıoğlu, hè statu amparatu chì hà iniziatu un studiu nantu à a qualità di l'aria in i metro. - Naziunalità

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*