E mani arrossate per u prughjettu di u Van Logistics Center!

L'arme sò arrotolate per u prughjettu di u centru logisticu di furgone
L'arme sò arrotolate per u prughjettu di u centru logisticu di furgone

U Prughjettu Van Logistics Center, chì trasformerà Van, chì hè una di e cità più impurtanti di a regione è di u paese cù a so situazione, in un centru logisticu, hà rimbursatu e maniche. U prugettu, chì rinfurzà a pusizioni di Van è spinta economicamente, hè statu studiatu cù tutti i so ditagli. I scopi è u calendariu sò stabiliti. L'unica cosa chì manca hè a decisione di implementà u prugettu è u so principiu.

I passi più cuncreti sò stati fatti finu à avà per u Prughjettu Van Logistics Center, chì hè statu ancu in l'agenda in l'ultimi anni. U Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia hà avutu l'"Van Province Logistics Center Feasibility Report" preparatu per u Centru Logisticu, chì hè previstu per esse custruitu usendu u locu impurtante di Van in a regione. U rapportu preparatu da DAKA, chì opera in a regione TRB2 custituita da pruvince cum'è Van, Bitlis, Hakkari è Muş in l'area di coordinazione, hè stata annunziata à u publicu, ospitata da Van Governorship. À a riunione, induve tutti i ditagli di u Centru Logisticu, chì hè statu cuncepitu cum'è un prughjettu assai impurtante per u sviluppu di l'industria di Van, u cummerciu domesticu è straneru, sò stati spartuti, u prugettu è i so costi, chì saranu a vita di a cità. è l'ecunumia di a regione, anu ancu annunziatu. À a riunione tenuta cù a participazione di u guvernatore di Van Mehmet Emin Bilmez, l'impattu è i vantaghji di u prugettu in Van sò stati discututi, è hè statu sottumessu chì, s'ellu hè statu implementatu in 2020, cuntributi enormi seranu fatti à Van in 10-15 anni. . L'ochji per u Centru Logisticu, chì si parla di un prughjettu in questa fase, sò avà nantu à a decisione di u Ministeru di implementà è dichjarà Van unu di i centri logistichi impurtanti di Turchia.

Cù a participazione di Van Governor Mehmet Emin Bilmez, a riunione di presentazione "Van Province Logistics Center Report Feasibility Report" hè stata tenuta à a Sala di Reunione Alipaşa. "Van Province Logistics Center Report Presentation Report Meeting" hè stata tenuta in Alipaşa Meeting Hall cù a participazione di Van Governor Mehmet Emin Bilmez. Sutta a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, l'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia Orientale (DAKA) chì opera in a Regione TRB2 (Bitlis, Hakkari, Muş è Van), ricerche nantu à u sviluppu di l'industria Van, u cummerciu domesticu è straneru, è cusì u sviluppu ecunomicu di a Regione TRB2 è di u paese "Van Province Logistics Center Feasibility Report" hè statu spartutu cù u publicu per cuntribuisce à e decisioni. Van Chamber of Commerce and Industry President Necdet Takva, Commodity Exchange President Naif Süer, Organizated Industrial Zone President Memet Aslan, DAKA Secretary General İbrahim Halil Güray, Van İŞGEM President Mahmut Gedik, MUSIAD Van Branch President Muzaffer Minister, TÜMSİAD Van Branch President Süleyman Güler, Van Railways Logistics Manager Bekir Calp, Van Customs and Trade Manager Hayretin Yıldırım è u presidente di Van Chauffeurs Chamber Emin Tuğrul anu assistitu.

BILEZ: U NOSTRE VANTAGGI PIÙ GRANDE IN A REGIONE hè IRAN
U guvernatore di Van Mehmet Emin Bilmez, chì hà fattu un discorsu à a riunione, hà dichjaratu chì, cum'è Van Governorship, offrenu u so megliu sustegnu è cuntribuzione è eranu pronti. Enfatizendu l'impurtanza di i centri logistichi è di e relazioni iraniani in quantu à l'ecunumia, Bilmez hà dettu: "Pudemu dì chì l'Iran, u nostru vantaghju più grande in a regione, hè assai più apertu à a cooperazione in termini di relazioni è u sviluppu di u cummerciu da questu annu. paragunatu à u passatu. Per sviluppà questu, riceveremu a delegazione Urmrian quì. Avemu ancu una cooperazione seria in a sicurità di e fruntiere è altre tematiche. Cum'è un paese, simu in una regione strategica, una regione vantaghju. Cum'è una cità, avemu da esse pronti per questu. Preparamu u nostru prughjettu è infrastruttura. Cù tuttu u sforzu chì pudemu, spergu ch'ellu cascarà in un periodu chì serà in favore di u nostru sviluppu puliticu è regiunale, è ne prufittaremu seriamente ". Dittu.

"A RIDUZIONE DI COSTI LOGISTICI È IMPORTANTE PER A CONCORRENZA"
U discorsu d'apertura di a riunione hè statu fattu da u Prof. Dr. Mehmet Tanyas hà fattu. In a so presentazione, Tanyaş hà attiratu l'attenzione à u fattu chì unu di i fatturi impurtanti di u sviluppu industriale è cummerciale hè a logistica. Tanyaş hà dettu: "A logistica hè un cuncettu oltre u mero trasportu è include terra, ferru, mare, aria è trasportu cumminatu, magazzinu, imballaggio, sdoganamentu è attività di serviziu à valore aghjuntu. A parte di i costi di logistica in u prezzu di vendita di u produttu pò esse trà 10 per centu è 20 per centu. Dunque, riduce i costi di logistica hè impurtante per a cumpetizione ". Dittu.

"L'INFRASTRUTTURA LOGISTICA È L'ATTIVITÀ LOGISTICA DEVI ESSERE GESTITI EFFICACE"
In a continuazione di u so discorsu, Tanyaş hà dettu: "In più di u costu logisticu, l'aumentu di u tempu di consegna di u produttu è di a tarifa di consegna puntuale hè un altru vantaghju competitivu impurtante, è pò cambià cumplettamente secondu l'efficacità è l'efficienza di a gestione logistica. . Dunque, una gestione efficace di l'infrastruttura logistica è l'attività di logistica hè necessaria per u sviluppu è a crescita di un paese, regione, pruvincia è cumpagnie micro-basate. U scopu di stu studiu; Hè a preparazione di u "Van Province Logistics Center Feasibility Report" in modu di cuntribuisce à a ricerca è e decisioni nantu à u sviluppu di l'industria, u cummerciu domesticu è straneru di a pruvincia di Van, è cusì u sviluppu ecunomicu di a regione TRB2 paese. hà parlatu.

"VAN VIENE DENTRO E PROVINCIA CUN POTENTIAL DI ESSÈ UN CENTRU LOGISTICO"
Dichjarà chì i centri logistichi in u mondu ponu esse in una basa glubale, internaziunale, regiunale o urbana, Tanyaş hà dettu: "A scala, l'infrastruttura è e facilità di u centru logisticu deve esse ben pianificatu per evità investimenti inefficienti. In questu cuntestu, oltre à esaminà i settori industriali è cummerciale di Van, l'effetti di e pruvince internaziunali, naziunali è altre in a regione TRB2 sò stati ancu cunsiderati. Cunsiderendu e pulitiche di u paese è a dinamica regiunale, Van Province hè trà e pruvince cù impurtanza strategica è u putenziale di diventà un centru logisticu secondu a visione logistica di Turchia. Per questu scopu è cù u sustegnu di l'Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia Orientale, u "Rapportu di fattibilità di u Centru di Logistica di Van Province" hè statu cumpletu in cunfurmità cù u scopu è i tituli desiderati. In questu cuntestu, u settore logisticu mundiale hè statu esaminatu è e so rilazioni cù u cummerciu internaziunale sò state dichjarate. Hà parlatu cum'è

"IMPORTANZA E ROLU DI I CENTRI LOGISTICI IN U CONCEPTU DI LOGISTICA URBANA"
Nutendu chì u "Libru biancu", chì dirige u settore logisticu di l'Unione Europea, hè riassuntu in u rapportu, Tanyaş hà dettu: "Ci hè una stretta relazione trà i corridori di trasportu internaziunali è naziunali è i centri logistichi. Hè assai impurtante di stabilisce centri logistichi in questi corridori. In questu cuntestu, i corridori di trasportu internaziunale riguardanti Turchia è centri logistichi impurtanti in u mondu sò spiegati. A relazione trà u settore logisticu turcu è l'ecunumia hè stata revelata, i so effetti nantu à u cummerciu esteru sò stati dichjarati, è l'infurmazioni nantu à i subsettori cum'è u trasportu stradale hè stata data. L'impurtanza è u rolu di i centri logistichi in u cuncettu di Logistica Urbana sò dichjarati. U stabilimentu di centri logistichi in i lochi adattati, a determinazione curretta di a so capacità è a bona pianificazione di u stabilimentu di e zoni chì si trovanu in questu dipendenu da u successu di i studii di fattibilità da esse realizatu. hà parlatu.

TANYAS: TUTTE L'ATTIVITÀ SONT REVISATE
Dichjarà chì l'analisi socio-ecunomica di a regione TRB-2 hè stata fatta, Tanyaş hà dettu: "A struttura demografica, i settori basi, a crescita, u cummerciu esteru è l'infrastruttura di trasportu sò stati esaminati. A pruvincia di Van hè stata valutata in quantu à i corridori di trasportu internaziunale è naziunale, è hè statu dichjaratu chì l'iniziu di a mobilità cummerciale, in particulare per l'Iran, seria u fattore scatenante più impurtante. Una analisi socio-ecunomica di a pruvincia di Van hè stata fatta, è tutte l'attività chì puderanu affettà u settore logisticu cum'è e zoni industriali urganizati, i picculi siti industriali, a dogana, u cummerciu esteru è i mercati grossisti sò stati esaminati. Dittu.

STRATEGIA LOGISTICA È AZIONI QUALI SOnu U PRODUTTU COMMU DI STAKEHOLDER
In a continuazione di u so discorsu, Tanyaş hà ricurdatu chì l'analisi SWOT (SWOT) fatta per Van in 2014 hè stata basatu annantu à a literatura basata nantu à u settore logisticu. Tanyaş hà dettu: "Rappresentendu i pussibuli utilizatori di Van Logistics Center, u 10 di settembre, Van Commodity Exchange, Van Chamber of Commerce and Industry, Van 11th Regional Direction of Highways, Ministeru di a Scienza, Industria è Tecnulugia, Van Provincial Directorate, Van Organized Industrial. Direzzione di Zona, Ministeru di u Cummerciu Regione di l'Anatolia Orientale Strategie è azioni logistiche sò state determinate tenendu in contu l'opinioni di i stakeholder ottenuti da e riunioni chì sò tenute cù a Direzzione, l'Università Yüzüncü Yıl, a Direzzione DHMI di l'aeroportu Van Ferit Melen è u Sicritariu Generale di u Agenzia di Sviluppu di l'Anatolia Orientale. Hè statu prupostu di stabilisce una piattaforma logistica per u Centru Logisticu, è a struttura di guvernanza, i travaglii è u pianu d'azzione di sta piattaforma sò datu ". Hà parlatu cum'è

"U PUTTENZIALI DI COMPETE cù VAN LOGISTICS CENTER sò in cunsiderà"
Tanyaş hà cuntinuatu u so discorsu cù e seguenti dichjarazioni: "In a determinazione di a dumanda di Van Logistics Center, u studiu di "Van Organized Industrial Zone and Logistics City Railway Connection (Connection) Line Feasibility Study" hè statu utilizatu, è e proiezioni sò state create finu à u 2040, basatu. nantu à i trè scenarii più probabili. In 2040, hè previstu chì u putenziale di carica di u centru logisticu serà 7.912.262 tunnellate, di quale 5.301.216 tunnellate seranu carichi di container. Hè stata determinata quale strutture infrastrutturali è superstrutture duveranu esse in u centru logisticu. Hè previstu chì u terminal ferroviariu serà custruitu da TCDD. Hè statu dichjaratu chì puderia esse i centri rivali à u centru per esse stabilitu in Van. Dui centri logistichi vicini da esse realizatu da TCDD; Kars è Tatvan. Dunque, anu u putenziale di cumpete cù u Van Logistics Center. Di sti centri, Kars hè in custruzzione, Habur è Tatvan sò in a tappa di offerta è espropriazione. Hè pensatu chì u centru logisticu di Kars ùn pò esse un rivalu postu chì hè nantu à i corridori di trasportu separati cumparatu cù u centru logisticu di Van. U centru logisticu Tatvan hè in u stadiu di u prugettu. Se succede, serà un competitore assai impurtante per u centru logisticu di Van.

"U REQUISITÀ DI L'AREA hè DETERMINATA COME 1.000.000 metru quadru"
Nutendu chì u spaziu tutale necessariu hè calculatu cum'è 591.900 metri quadrati, Tanyaş hà dettu: "L'area di espansione hè stata prevista cum'è 408.100 metri quadrati è u spaziu necessariu per u centru logisticu hè statu determinatu cum'è 1.000.000 metri quadrati. Una pruposta generale di u pianu di situ (insediamentu) hè stata fatta per questa zona. I criterii sò stati determinati per a selezzione di u locu di u centru logisticu è in u quadru di questi criterii, hè statu determinatu chì u locu più adattatu era a regione vicinu à a Zona Industriale Organizzata. Hè previstu chì i prughjetti di implementazione di l'investimentu in risorse umane di u centru seranu finiti in 2019, l'investimentu fisicu principiarà in 2020, è l'investimenti di a prima fase seranu cumpletati in 2022. Hè previstu chì i prughjetti per l'investimenti di a seconda tappa seranu finiti in u 2023, l'investimenti di a seconda tappa seranu iniziati in 2024 è cumpletati in 2025. Hà utilizatu e so spressione.

"L'ANNU TARGET IN L'ANALISI FINANZIARIA hè 2036"
Dichjarà chì a stazione ferroviaria è e strutture sò previste per esse finite in 2025, Tanyaş hà dettu: "U pianu d'investimentu detallatu hè statu prisentatu in i tabelli di valutazione finanziaria. Hè previstu chì u centru serà custruitu nantu à u terrenu di u tesoru è a terra serà acquistata gratuitamente, chì l'amministrazione cintrali custruirà infrastruttura è strutture suciali, è chì i terreni seranu preparati da e cumpagnie per i so investimenti, è chì e cumpagnie facenu investimenti in superstrutture secondu i so bisogni. Ancu s'è u calculu di carica, l'analisi di a dumanda è altre proiezioni sò basati nantu à u calculu di 2040, l'annu di destinazione in l'analisi finanziaria hè statu accettatu cum'è 2035, postu chì u puntu di partenza hè statu furnitu in 2036. U calculu di u valore attuale netu hè statu fattu nantu à a basa di u principiu di 2019. L'ammontu tutale di l'investimentu fissu hè statu calculatu cum'è EUR 13.596.650 sopra u valore attuale netu, secondu a dimensione di a terra prevista, u numeru tutale di parcelle, u numeru è a dimensione di e facilità è a pianificazione di l'infrastruttura. U valore attuale nettu di e spese operative finu à u 2036 hè statu calculatu cum'è 7.393.708 Euro. Hà parlatu cum'è

"INSEME PER ESSERE PACE A FINI DI 15 ANNI"
Infine, Tanyaş hà utilizatu e seguenti dichjarazioni: "U valore attuale di i rivenuti di l'allocazione di l'imprese, a terra è l'area chjusa (instalazioni suciali, etc.) finu à u 2036 hè previstu di 23.777.183 Euro. Hè statu accettatu di pagà l'ingudu di allocazione in rates divisu in anni. 50 per centu di e spese di gestione è amministrative parte di e spese operative sò cunsiderate in a prima tappa è u 50 per centu restante in a seconda tappa. Sicondu i calculi, assumendu chì a terra libera hè attribuita senza cunsiderà i valori di espropriazione, u puntu di breakeven hè righjuntu à a fine di 2020 anni à u principiu di u 15. In altre parolle, u costu d'investimentu hè cupartu da a fine di u 2035. (GIARDUNALE SEHRIVAN)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*