U cunduttore di l'autobus ùn hà micca lasciatu a bandiera turca in terra

L'autobus ùn hà micca lasciatu a bandiera turca in terra
L'autobus ùn hà micca lasciatu a bandiera turca in terra

Dopu avè travagliatu cum'è cunduttore per TransportationPark A.Ş., unu di l'affiliati di a Municipalità Metropolitana di Kocaeli, per 2.5 anni, Mehmet Garbage ùn hà micca lasciatu a bandiera turca in terra, chì hà vistu à u latu di a strada in Güzelyalı, mentre a linea chì hà utilizatu era prucedendu cù l'autobus numeratu 200. U cunduttore Garbage di 36 anni, chì hà nutatu chì a tela rossa in terra era a Bandiera Turca, hà firmatu immediatamente u so veiculu. Purtendu a bandiera ch'ellu hà pigliatu da a terra à u so autobus è appiccà in u pannellu frontale di a seccione di u cunduttore, Mehmet Garbage hà cunquistatu i cori è hè stata felicitata da i passageri di l'autobus.

L'EVENTU OCCURRED IN GÜZELYALI LOCATION
U marti 200 di lugliu, à 16, u cunduttore, Mehmet Garbage, partì da Kartal versu Izmit cù u so veiculu, a linea 13.00 chì appartene à Transportationpark. À l'ora di a so partenza, tuttu andava cum'è di solitu. Quand'ellu ghjunse à u locu di Güzelyalı, si guardò in u so specchiu è si capì chì u veiculu chì passava avia sfracciatu un pannu rossu. Ma ùn pudia capisce ciò chì succede. Dopu à più di 60-70 metri, guardò à u so specchiu di novu è si capì chì u pannu chjinatu in terra è ghjustu passatu era a Bandiera Turca. Garbage, chì hà subitu subitu u so veiculu in un locu sicuru in u trafficu chì scorri, hà pigliatu l'azzione per piglià a Bandiera Turca da a terra. Mehmet Garbage, chì hè ghjuntu vicinu à a bandiera è l'hà pigliatu da a terra, l'hà appiccicatu à u pannellu frontale di a sezione di u cunduttore.

U CONDUTTORE hà cunquistatu i cori
I passageri di l'autobus anu pruvatu à capisce ciò chì passava da i muvimenti di u cunduttore chì si firmò è falò. I passageri, chì sò stati in shock per un pocu tempu, anu capitu ciò chì hè accadutu quandu anu vistu u cunduttore chì hè ghjuntu cù a Bandiera Turca in manu pochi minuti dopu. Mentre l'azzione significativa di u cunduttore Mehmet Coplu hà guadagnatu i cori, i passageri chì anu capitu cumplettamente l'avvenimentu anu datu u so sustegnu cù applausi. In fattu, i passageri chì chjamanu u Metropolitan 153 Call Center anu mandatu assai messagi di ringraziu à u cunduttore TransportationPark, Mehmet Coplu, per u so bonu cumpurtamentu. Esprimendu a so felicità per i missaghji di ringraziamentu da i passageri, Garbage hà dettu: "Qualchissia chì ama u so paese è a nazione faria ciò chì aghju fattu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*