Azzione di stazione in Derbent

azzione di stazione in derben
azzione di stazione in derben

A stazione ferroviaria di Derbent hè stata chjusa trà u 2 è u 18 di maghju in u scopu di u prughjettu di signalazione in corso trà Köseköy è Pamukova da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali.

ÖzgürkocaeliSicondu a nutizia di Cemalettin Öztürk da; "U capu di u quartiere di Derbent, Erdal Baş, hà dichjaratu chì a stazione ùn era micca aperta in u tempu datu è hà reagitu tenendu una dichjarazione di stampa cù u publicu in l'area di a stazione ferroviaria oghje. Baş hà dettu: "Invimemu à l'autorità per agisce".

U POPLU DI DERBENT RIBELLU
A stazione ferroviaria di Derbent, chì hà impurtanza storica, hè stata chjusa trà u 2 è u 18 di maghju in u scopu di u prughjettu di signalazione in corso trà Köseköy è Pamukova da a Direzzione Generale di Ferrovie Statali. A Direzzione Generale di Ferroviari hà annunziatu chì a stazione serà aperta versu a fini di maghju. Derbent Neighbourhood Headman Erdal Baş hà cuntattatu l'autorità parechje volte perchè a stazione ùn era micca aperta in u tempu datu, ma ùn pudia riceve una risposta soddisfacente. Baş hà tenutu una cunferenza di stampa in l'area di a stazione inseme cù a ghjente di Derbent oghje è hà dumandatu chì a stazione sia aperta u più prestu pussibule.

Era chjusu per 8 anni
Parlendu à a cunferenza di stampa tenuta in a stazione di treni di Derbent, Mukhtar Baş hà dettu: "A stazione di treni di Derbent, chì hà una impurtanza storica per u sviluppu di a Turchia è a nostra regione, hè stata fermata per un periudu di 8 anni per via di u prughjettu di u trenu d'alta velocità. , è ancu s'è avemu patitu assai in stu periodu, Avemu suppurtatu è suppurtà stu prucessu longu, ancu s'è avemu avutu grandi difficultà in u trasportu, solu perchè u trenu d'alta veloce cuntribuisce à u nostru paese. Dopu chì u prugettu hè statu finitu, i servizii di treni cuminciaru. "Justu quandu avemu pensatu chì eramu còmode, TCDD hà fattu una mossa sicreta è insidiosa è hà avvisatu l'uffiziu di u nostru capu in una lettera l'ultimu ghjornu, cù una dichjarazione fabbricata cum'è u travagliu di signalizazione, nantu à i servizii di treni di novu".

"Ci sò ingannati"
Derbent Neighbourhood Headman Baş hà dichjaratu chì TCDD li hà ingannatu è hà cuntinuatu a so dichjarazione cusì: "A mo quistione hè questu; Perchè hè questu un prublema cusì impurtante? L'anu infurmatu à l'uffiziu di u capu in una lettera l'ultimu ghjornu, solu perchè l'aghju avvistatu. Aghju amparatu da i passageri chì i treni ùn si fermanu micca. S'ellu ùn imparu micca, ùn scriveranu mancu. Chì ùn hè statu fattu o chì trascuranza hè stata fatta in 8 anni chì hà causatu sta malfunzione? Chì avete fattu in questi anni 8? A lettera mandata à mè dichjarava chì u travagliu seria finitu trà u 2 à u 18 di maghju. U travagliu ùn hè statu finitu. Mentre u Turismu è l'Industria di Telecabina sò à u più altu livellu in a nostra regione, à quale hè sta trappula ? Quale serà a rispunsabilità di tutti questi citadini vittime ? Derbent hè a locomotiva di a nostra regione. "In particulare i nostri studenti universitari chì vanu à Istanbul, i nostri imprenditori, i nostri prufessori è i nostri citadini chì vanu à Adapazarı sò stati vittime".

"Lasciate chì l'amministratori di a cità sentenu a nostra voce"
Baş, chì s'hè lagnatu à u presidente, u Ministeru di i Trasporti è i gestori di a cità nantu à i funzionari di TCDD chì ùn li anu micca datu una risposta chjara nantu à mantene a Derbent Station chjusa è s'ellu seria aperta, hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Da quì, aghju. Vogliu ringrazià u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, u nostru Ministru di i Trasporti Mehmet Cahit Turhan, chjamu à tutti i parlamentari in a nostra regione, u nostru stimatu guvernatore Hüseyin Aksoy, u sindaco metropolitanu Tahir Büyükakın, u sindaco di Kartepe Mustafa Kocaman. Dicu per piacè ascolta stu prublema è a nostra voce è risolve stu prublema di i nostri. In Giappone, e stazioni di treni d'alta velocità sò mantenute aperte per un solu studiente. "In u nostru paese, una regione soffre è nimu ùn importa", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*