U Festival di Bicicletta Erciyes FESTA 2200 hà iniziatu

un festival di bicicletta di festa classica d'erciyes hà iniziatu
un festival di bicicletta di festa classica d'erciyes hà iniziatu

Erciyes, chì hè diventatu unu di i pochi centri turistici invernali in u mondu, accoglie urganisazioni impurtanti micca solu in l'invernu, ma ancu in l'estiu. Unu di sti urganisazioni, FESTA 2200 Bicycle Festival, chì hè diventatu un classicu Erciyes, hè assistitu da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, Dr. Hè cuminciatu cù u principiu datu da Memduh Büyükkılıç. U sindaco Büyükkılıç hà enfatizatu l'impurtanza di u ciclismu è hà pedalatu cù i ciclisti chì venenu da 45 cità diverse è anu participatu à u festival.

L'amatori di ciclismu si sò riuniti una volta à u Festival di Bicicletta Erciyes FESTA 2200. L'iniziu di a festa, chì durà quattru ghjorni, hè stata iniziata da u sindaco di a municipalità metropolitana, Dr. Memduh Büyükkılıç hà datu.

"AMICI DI BICICLETTA BENE DI AVERTI"
Adressandu à i ciclisti di 45 cità diverse davanti à a Municipalità Metropolitana, u sindaco Memduh Büyükkılıç hà ancu enfatizatu l'impurtanza di a bicicletta cum'è mèdicu è hà dettu chì anu incuraghjitu tutti. Dichjarà chì a struttura geografica di Kayseri hè una di e cità più adatte per u ciclismu, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Avemu da fà un bonu usu di stu vantaghju geograficu. Ci hè una strada di bicicletta assai larga in u nostru prughjettu di u Giardinu Publicu di l'Air Supply. Inoltre, percorsi in bicicletta sò stati creati in u nostru prughjettu Talas 360 ". U presidente Memduh Büyükkılıç hà cunclusu e so parolle dicendu: "Sò felice d'avè voi, amichi di ciclismu".

U presidente Büyükkılıç, chì dopu hà pigliatu ritratti cù i so amichi ciclisti chì sò ghjunti à Kayseri per FESTA 45 da 2200 pruvince, hà datu l'iniziu di u festivale pedalendu inseme cù i ciclisti. U Festival FESTA 220 hà iniziatu cù u Talas Parachute Landing Stage di a Municipalità Metropolitana. I ciclisti andaranu tandu à Erciyes è campanu quattru ghjorni. In u scopu di l'urganizazione di quattru ghjorni urganizata da l'Associazione Ciclisti Kayseri è a Municipalità Metropolitana di Kayseri, i tour in bicicletta seranu fatti in Develi, cù alcune rotte in u centru di a cità, in particulare Hürmetçi Reeds, induve si trovanu i cavalli yamki.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*