Preferiti micca difficiule in Çankaya

Cankayada Favorites Not Difficile
Cankayada Favorites Not Difficile

A 2019a tappa di u Campionatu Turcu di Climbing 4, urganizata da Ankara Automobile Sports Club in Çankaya in memoria di u tardu rallyista Hasan Kalaycı, hè stata cumpletata cù una urganizazione di successu.

6 km. In a corsa, chì hè stata fatta nantu à 3 uscite nantu à una longa pista asfaltata, Çağlar Ünüvar hà guadagnatu u primu postu in a Categoria 2 cù a so Opel Astra GSI, mentre chì Nizamettin Kaynak, in corsa cù una Fiat Palio Kit Car in nome di BC Vision Motorsport, hè ghjuntu. in secunna è Ramazan Ekiz, corsa cù una Fiat Palio in nome di GP Garage My Team, hà vintu u terzu postu.

In a categuria 3, chì era una lotta trà Renault Sport Clios, Refik Bozkurt da Ankara hà sappiutu diventà u nome più veloce di u ghjornu, mentre chì Ayhan Germirli, cumpetizione cù BC Vision Motorsport, hè vinutu in seconda è Erdal Etyemez hè stata terza in a categuria 4 , chì hà vistu a lotta di dui vitture, Mitsubishi Lancer EVO Emin Cem Yalın, chì hà cumpetitu in nome di GP Garage My Team with IX, hà vintu u primu postu è u premiu "megliu tempu". U premiu "Best Team" di a corsa, induve Tuğrul Köselenen hè vinutu secondu in a categuria 4 cù Seat Leon Supercopa, hè andatu à GP Garage My Team.

I premii di l'atleti vincitori sò stati presentati da Tuna Kalaycı, a moglia è co-pilotu di Hasan Kalaycı, u Campione Turcu di Rally 1980 da Ankara, chì hà persu a vita in un tragicu accidente di trafficu, è i funzionari ANOK.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*