L'aviò ùn hè micca sbarcatu à l'aeroportu regiunale di Çukurova, ma hà passatu più di 30 metri

L'aviò ùn hè micca sbarcatu à l'aeroportu regiunale di Cukurova, ma hà passatu più di metri
L'aviò ùn hè micca sbarcatu à l'aeroportu regiunale di Cukurova, ma hà passatu più di metri

L'aviò ùn hà micca sbarcatu à a mità d'aprili cum'è prumessu in l'Aeroportu Regionale di Çukurova, chì si trasformò in una storia di serpente in Mersin, è l'aviò, nantu à quale hè statu fattu u primu volu di prova, hà passatu 30 metri sopra a terra.

L'aviò ùn hè ancu sbarcatu in l'Aeroportu Regionale di Çukurova, chì u Vicepresidente di l'AKP Mersin, u Vicepresidentu di Mersin, Lütfi Elvan, hà dettu 7 mesi fà: "Atterremu u primu aviò in April 2019". L'unicu aviò vistu à l'aeroportu, induve i travaglii cuntinueghjanu, era quellu chì hà passatu 30 metri sopra per a prova.

L'AFFARI DI L'AFFARI SONT SATISFATTI DI U TRAVAIL
E prumesse fatte per l'Aeroportu Regionale Internaziunale di Çukurova, chì a fundazione hè stata stabilita in 2013 è aperti 3 volte à a data, sò stati in l'aria. Ancu s'è a custruzzione di l'aeroportu, chì u guvernu dice "finiscemu" in ogni periodu elettorale, prugressa, l'apertura prevista da l'investitore ùn hè ancu fattu. L'imprese chì esaminanu l'opere in l'Aeroportu Regionale di Çukurova, chì hè previstu di accoglie 30 milioni di passageri annu quandu principia à operare, sò soddisfatti di l'opere. A delegazione di l'Associu di l'Industriali di Mersin (MESIAD), chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da i funzionari di a cumpagnia di l'imprese, hà parlatu di speranza.

"PRIMA PISTA COMPLETATA"
Dichjarà chì a prima pista di l'aeroportu hè cumpletamente finita, u presidente di MESİAD Hasan Engin hà dettu: "Questa hè una zona di 8 milioni di metri quadrati. 1 milione 200 mila metri quadrati di sta zona hè pavimentu di cimentu. A prima pista hè cumpletamente finita. Hè longu 3 mila 500 metri. Una zona larga 75 metri. I travaglii di terra nantu à a seconda pista sò stati finiti. U travagliu hè attualmente in corso. Più di 500 staffi travaglianu. Ci hè u travagliu in ogni puntu; L'edificazioni terminali è e strade di serviziu sò in finitu. Per a prima pista, un volu di prova hè statu realizatu da 30 metri sopra. Un volu di prova hè statu fattu 5 ghjorni fà, ma ùn pudia sbarcà perchè e linee ùn eranu micca tracciate. U grossu di a pista hè abbastanza, hà passatu a prova. Un studiu secondu u nostru clima. S'ellu era asfaltu, puderia funnu, ma postu chì hè concreto, ùn serà micca un tali prublema. Pensemu chì l'aviò puderanu atterri in i testi dopu à 1 mese ", disse. (Soner Aydin - Mersinhaberci)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*