E persone di Diyarbakir volenu u Tram, chì hè adupratu cum'è materiale elettorale in ogni periodu!

a ghjente di Diyarbakir vole un tram
a ghjente di Diyarbakir vole un tram

E persone di Diyarbakir volenu chì u prughjettu di u tram, chì hè un materiale elettorale in ogni periodu, sia operativu. A ghjente vole avà viaghjà cù mezzi di trasportu veloci, còmode è sicuru.

currente sud-estSicondu u rapportu di Seyfettin Eken; "Pà u serviziu di tram, chì era trà e prumesse di i candidati à a merria in parechji periodi elettorali prima, è chì u so prughjettu era ancu disegnatu, ùn hè statu fattu altru tentativu chè di fà un aperitivu elettorale.

Nè i merri eletti nè l'ala di u guvernu ùn anu pussutu cumpiendu a prumessa fatta à a ghjente di Diyarbakir anni fà. In cortu, u populu vole, i pulitichi è l'istituzioni auturizati di sta cità tacenu.

A ghjente di Diyarbakir, chì hà dichjaratu chì cù l'arrivu di u tram, u trafficu serà alleviatu da 50 per centu, hà dettu chì ancu in u tempu di Cumali Atilla, chì u so prughjettu hè statu disegnatu per anni, ancu in u tempu di u trustee. era ignoratu. I citadini è l'ONG chì vulianu chì u trammu sia messu in serviziu in Diyarbakır u più prestu pussibule spiegà i so punti di vista annantu à questu prublema à u nostru ghjurnale.

"U TRAFFU CITÀ hè 50% CONFORTABLE"

Esprimendu chì u trafficu in Diyarbakir serà alleviatu da 50 per centu in tram, u presidente di MUSIAD Mehmet Eza Bakır; "Hè essenziale chì u tram hè custruitu è ​​​​arrivu in a nostra cità. Ancu se u trustee è l'amministrazioni precedenti anu prumessu, ùn anu mai fattu. Questu hè un prughjettu assai ritardatu, hè statu purtatu à l'agenda per guadagnà puliticu solu durante i periodi elettorali è nimu hà pigliatu alcuna iniziativa dopu l'elezzione. U tram hè una necessità è cunvene à a nostra cità. Reduce u nostru prublema di trafficu à 50 per centu. Cù l'arrivu di u tram, u tempu d'attesa per l'autobus è i minibus à e fermate diminuirà. Inoltre, i cunduttori di minibus chì agiscenu in una manera chì minaccia a sicurità di i citadini sò ancu in una pusizioni di mette in ordine. Saria bè s'ellu si facia prestu. Nè l'anziane amministrazioni, nè sta nova amministrazione farà u tram. L'ultima volta chì avemu parlatu cù l'autorità era 7 mesi fà. Hè statu dettu chì a faremu, ma ancu ùn hè statu fattu nisun tentativu. Aspittemu cum'è i citadini ", disse.

"A POLITICA ùn deve esse punita"

Diyarbakir Chamber of Commerce and Industry (DTSO) President Mehmet Kaya hà dichjaratu chì ùn attivà micca u prughjettu di u tram ùn farà nunda, ma punisce u publicu; "In Diyarbakir, in particulare u trasportu urbanu hè statu un prublema chì ùn pò micca esse risoltu per un bellu pezzu. Quandu guardemu e cità più chjuche di Diyarbakır, vedemu chì risolve u trasportu urbanu in un modu più sanu, più ecologicu è ecunomicu cù trasportu publicu, metro o tram ligeru. In Diyarbakir, stu prublema ùn hè mai statu risolta. Quì, sicuru, unu di i mutivi principali hè chì stu prublema hè sempre stata interrotta per via di u prucessu di u guvernu cintrali chì ùn appruva micca i prughjetti di i guverni lucali. In fattu, ancu s'è tutte e facilità di u guvernu sò state aduprate durante u periodu di trustee, l'investimenti fatti ùn sò micca stati utilizati in a direzzione ghjusta. Strada classica da u passatu, asfaltu etc. cù i so investimenti. Cum'è una camera, pigliamu tali iniziative. Facemu u nostru megliu per stabilisce è rinfurzà e rilazioni trà u guvernu cintrali è u lucale. Ognunu deve ammette chì ci sò eletti in a nostra cità, cum'è in ogni locu, è ci hè ancu u guvernu cintrali. I prughjetti ponu esse fatti cù risorse è risorse da u guvernu cintrali. In fatti, avemu discututu cù i nostri amministratori numinati, guvernatori è pulitici chì hè necessariu di cooperà cù i guverni è u presidente, in particulare in tali investimenti. Per ùn apre a strada per tali investimenti hè di punisce u publicu. Allora stu tipu di prughjettu ùn hè micca qualcosa di fà solu cù a cumuna o solu cù u guvernu cintrali. Pò esse realizatu cù un prughjettu per esse fattu cù a mente cumuna di i dui. Quì, a nostra cumuna metropolitana farà u travagliu principalu, è u guvernu cintrali trasferisce risorse. Inseme, stu prughjettu deve esse implementatu u più prestu pussibule. Perchè fallimentu di implementà questu ùn farà nunda, ma punisce i citadini ", disse.

"Viaggiaremu sicuri inseme nantu à u TRAMVAL"

Esprimendu chì ci sò tramvii in altre cità ma hè tristu perchè ùn hè micca in Diyarbakır, Recep Tanış; "Vogliu chì u trammu vene, perchè in a nostra zona l'autobus vene ogni meza ora è simu tardi per andà à travaglià. Cù l'arrivu di u tram, viaghjà in u trasportu urbanu diventerà avà cunfortu è sicuru. Avà, a ghjente di Diyarbakir deve avè u dirittu di viaghjà in modu cusì sicuru è còmode. Ancu s'è a pupulazione di a nostra cità supera i 2 milioni, hè sempre in daretu à parechji picculi cità. Quandu andemu in altre cità, quandu vedemu l'uppurtunità chì ùn sò micca dispunibuli per noi ma offerte à i citadini in quella cità, ci sentimu male perchè ùn sò micca dispunibili in a nostra cità. L'autorità anu da truvà una suluzione à stu prublema u più prestu pussibule è fà a so parte ", disse.

"DIYARBAKIR DIVENTA UNA CITTA SOCIETICA CUN TRAM"

Engin Balta hà dichjaratu chì i citadini seranu interessati à u tram; "Vogliu chì u mo paese si sviluppa. Vogliu chì u mo pòpulu truvà travagliu è porta u pane in casa. Ùn vogliu micca chì arrubbanu o mendicà. Chì ognunu porti u pane in casa cù u sudore di a mo propria fronte. L'arrivu di u tram cambierà parechje cose. Eliminarà parechji prublemi in u trasportu. In certi lochi, aspittemu autobus è minibus per ore. Avemu digià lagnatu di i minibus. Ùn accendenu micca i so aria condizionata è sò vechji veiculi. U tram hè cunfortu è una opzione di trasportu tranquilla è sicura. Inoltre, u fattu chì u tram hè socialite attrae l'attenzione di u nostru populu. Hè una vergogna chì ùn hè micca ghjuntu tantu luntanu. Sin'à avà, ùn hè sempre servitu à nunda, chè esse trà i prughjetti in i periodi elettorali. Ci era parechji chì anu prumessu nantu à questu sughjettu, ma perchè nimu hà cumpiendu sta prumessa? Cù a so custruzzione, u sviluppu di Diyarbakir serà facilitatu, è vulemu ancu aumentà l'opportunità di travagliu cù a creazione di fabbriche ".

"SE DISPONIBILE IN PICCOLI CITTAZIONI, AVERIAMO ANCHE TRAMWAY"

Abdullah Altuğ, chì vole chì u tram, chì hè in picculi cità, sia in Diyarbakir; "Cum'è un citatinu di Diyarbakır, vogliu chì u trammu vene. Oghje, ancu in cità più chjuche di Diyarbakır, ci sò tramvii. Ancu Diyarbakir hè una cità cù una populazione di quasi 2 milioni, ùn avemu micca un tram. A nostra cità ùn hè micca una cità ordinaria, hè una cità chì appellu à u Sud-Est è u Mediu Oriente. Inoltre, vogliu chì u trammu vene perchè hè una cità chì attrae constantemente i turisti in quantu à e so caratteristiche storichi. L'arrivu di u tram hè u locu per dì chì hè un tessulu indianu incomparabile per a ghjente di Diyarbakır. Tuttavia, e prumesse fatte ùn sò mai tenute. U guvernu è l'autorità municipali ùn anu mai principiatu i travaglii di custruzzione di u tram.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*