Bora Yalınay numinata cum'è CFO di Doğan Holding

Bora Yalinay hè statu numinatu CEO di Doğan Holding.
Bora Yalinay hè statu numinatu CEO di Doğan Holding.

Bora Yalınay hè statu numinatu cum'è CFO di Doğan Holding, chì opera in i campi di l'energia, a vendita di carburante, a finanza, l'intrattenimentu in Internet, l'industria, l'automobile, u turismu, u cummerciu è l'immubiliare. Da u 29 di lugliu di u 2019, Yalınay hà iniziatu a so funzione à a Holding cum'è CFO è Membru di u Cunsigliu Esecutivu incaricatu di l'Affari Finanziari.

Doğan Holding, chì hà una longa storia di 60 anni, cuntinueghja a so attività focalizata in crescita, efficienza è innuvazione. In cunfurmità cù e strategie di crescita di u Gruppu, cuncintratu in particulare in u risicu è l'audit, u CFO di u Gruppu Ahmet Toksoy hè statu numinatu Doğan Şirketler Grubu Holding A.Ş. Hè statu numinatu cum'è membru di u Cunsigliu di Amministrazione. Cuntinuendu u so duvere cum'è CFO finu à chì u novu nome hè numinatu, Toksoy trasmette e so funzioni cum'è CFO è Membru di u Cunsigliu Esecutivu incaricatu di l'Affari Finanziari à Bora Yalınay, chì hà più di 20 anni di sperienza in cumpagnie lucali è internaziunali. .

Bora Yalınay, chì hà graduatu da l'Università di Bilkent, Dipartimentu di Economia in u 1997, hà iniziatu a so carriera in l'uffiziu di Deloitte Istanbul u stessu annu è hà travagliatu in l'uffiziu di Deloitte Canada trà 2000 è 2002, più recentemente in a pusizione di senior manager.

Yalınay hà cuntinuatu a so carriera cum'è direttore generale di cuntrollu finanziariu di Yıldız Holding Group in 10, dopu più di 1 anni di sperienza in auditu è ​​2009 annu di sperienza di cuntrollu finanziariu in Yaysat. Hà servitu cum'è u CFO di Ülker Bisküvi trà 2010 è 2016, hà realizatu parechje acquisti di cumpagnie, vendite di cumpagnie è prughjetti di fusioni in u prucessu chì hà iniziatu cù a ristrutturazione finanziaria di a cumpagnia in u 2010, hà finitu prughjetti di finanziamentu straneru per un valore di 1 billion USD, andò in publicu. in 2013. guidatu u prucessu. Trà 2015 è 2016, hà servitu cum'è Vice Direttore Finanziariu di Ülker Bisküvi, rispunsevuli di operazioni in Turchia, Arabia Saudita, Egittu, Romania, Kazakistan, Libanu è Pakistan. Duranti stu mandatu, hà gestitu una squadra di più di 200 esperti finanziarii in sei geografie diverse. Comu parte di u so rolu in Ülker, hà ancu gestitu l'operazioni finanziarie di a cumpagnia di compra centrale di Yıldız Holding.

Bora Yalınay, chì e so aree di cumpetenza includenu ristrutturazione finanziaria, relazioni investitori è analisti, finanziamentu, offerta publica, ottimisazione di i costi, pianificazione finanziaria è analisi, hà servitu recentemente cum'è CFO di u Gruppu Gürallar trà 2016 è 2019. Hà realizatu u primu stranieru di u Gruppu. finanziamentu è prughjetti di crescita internaziunale.

Yalınay, chì hà un certificatu CPA, hà una bona cunniscenza di l'inglese è hè babbu di un zitellu.

Ahmet Toksoy continuerà à serve cum'è membru di u Cunsigliu di Amministrazione di Doğan Holding è in diversi cumitati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*