U travagliu di asfaltu hè finitu nantu à u ponte Fatih Sultan Mehmet

U travagliu di asfaltu nantu à u ponte Fatih Sultan Mehmet hè finitu
U travagliu di asfaltu nantu à u ponte Fatih Sultan Mehmet hè finitu

U Ministru di Trasportu è Infrastruttura M.Cahit Turhan hà dettu chì i travaglii cuminciati à u Ponte Fatih Sultan Mehmet u 27 di ghjugnu sò stati finiti. Turhan hà dettu: "Avemu finitu i travaglii in a seconda fase di a superstruttura è i travaglii di riparazione cumuna nantu à u Ponte FSM è apremu u ponte à u trafficu oghje". disse.

In a so dichjarazione, Turhan hà dettu chì una piattaforma di u ponte, à dì quattru corsi, hè stata chjusa durante i travaglii, è hà dettu chì i travaglii sò previsti per esse cumpletati in duie tappe è in un totale di 52 ghjorni.

Turhan; Ellu hà dichjaratu chì, dopu avè sguassatu u vechju asfaltu è insulation, sandblasting, applicà un novu primer è insulation, 2,5 centimeters di mastic asphalt è 2,5 centimeters of stone mastic asphalt sò stati appiicati nantu à u ponte.

Rimarchendu chì i giunti di espansione di u ponte sò stati smantellati, l'attellu hè statu riparatu è riunitu, u Ministru Turhan hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "A prima tappa hè stata finita in 17 ghjorni è a seconda tappa in 14 ghjorni. Finemu i travaglii di a seconda fase di u ponte è l'apremu oghje à u trafficu. U travagliu nantu à una basa di 31 ore in i travaglii di 24 ghjorni è e cundizioni climatichi favurevuli sò stati efficaci per cumpiendu i travaglii prima di u tempu previstu ".

Turhan hà dichjaratu chì, in casu di necessità in l'anni successivi, solu a strata superiore, vale à dì, 2,5 centimetri di asfaltu di mastice di petra, saria abbastanza per minimizzà u trafficu in a riparazione di a superstruttura da fà, è disse: "In questu modu, u trafficu di Istanbul. serà affettatu da riparazioni di a superstruttura di u ponte à u livellu minimu ". disse.

U 17 d'Aostu 2019 hè statu datu cum'è a data di fine di i travaglii nantu à u ponte. Tuttavia, u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan hà dettu chì l'opere seranu finite prima di l'Eid al-Adha.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*