Kardemir hà acceleratu i so studii di R&D

kardemir hà acceleratu i so studii di R&D
kardemir hà acceleratu i so studii di R&D

Karabük Iron and Steel Factories (KARDEMİR) hà esaminatu e cumpagnie chì operanu in i settori di l'automobile è di a ferrovia in u scopu di i studii di R&D.

A squadra di a Direzzione R&D di KARDEMİR, chì hè stata strutturata per gestisce in modu più efficace e attività di ricerca è sviluppu di novi prudutti, hà visitatu Türk Traktör è TÜLOMSAŞ, dui di i pionieri di i settori automobilistici è ferroviarii, è hà fattu ispezioni in situ.

U Team di R&D hà scontru prima cù Türk Traktör Metal Purchasing Manager Deniz Kutman, è hà discututu i bisogni è e aspettative di l'industria di l'automobile in a riunione, è hà spartutu u travagliu fattu in KARDEMİR cù i funzionari di Türk Traktör.

Più tardi, a squadra di R&D hà visitatu u Centru di R&D di TÜLOMSAŞ, u Capu di Dipartimentu İbrahim Erşahin, hà esaminatu i prughjetti realizati in u centru è hà spartutu infurmazioni nantu à i prughjetti è i scopi di KARDEMİR.

Esprimendu a so satisfaczione per a visita, u Capu di Dipartimentu di u Centru R&D di TÜLOMSAŞ İbrahim Erşahin hà dichjaratu chì sò pronti per ogni tipu di cooperazione cù Kardemir. Erşahin hà dettu: "Durante a vostra visita, avemu vistu una volta di più chì KARDEMİR hè una urganizazione chì si adatta rapidamente à e cundizioni cumpetitive attuali è i sviluppi tecnologichi è pruduce bè è servizii per u futuru di u nostru paese. In particulare u nostru General Manager Dr. Felicitate tutta a famiglia Kardemir, cumpresu Hüseyin Soykan. Vogliu dichjarà una volta di più chì, cum'è TÜLOMSAŞ, simu pronti per tutti i tipi di cooperazione in quale cuntribuiscemu cum'è parteneru di suluzione in studii di R&D è nantu à una basa settoriale. "Credu chì avemu da ottene boni risultati da questa cooperazione", disse.

U Manager R&D di KARDEMİR, Mücahit Sevim, hà ringraziatu ancu i funzionari di Türk Traktör è TÜLOMSAŞ per l'ospitalità mostrata. Nutendu chì Kardemir serà un centru R&D impurtante in u settore, Sevim hà dettu: "In quantu a prima fabbrica integrata di ferru è azzaru di Turchia, a nostra cultura industriale arradicata ci offre questa opportunità. Dunque, cooperaremu cù tutte l'urganisazioni pertinenti. "U nostru più grande desideriu hè di risponde à l'aspettattivi è e dumande di l'industria di l'automobile è di a difesa sviluppendu novi prudutti", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*