A ghjente di Keçiören hà dumandatu à u presidente Instruitu lentamente

a ghjente di kecioren hà dumandatu, u presidente hà datu un ordine lento
a ghjente di kecioren hà dumandatu, u presidente hà datu un ordine lento

A Municipalità Metropolitana di Ankara, da una banda, implementa novi prughjetti di trasportu in tutta a capitale, da l'altra parte, effettua u mantenimentu di e strade esistenti chì anu finitu a so vita utile è sò deformate.

U sindaco metropolitanu di Ankara Mansur Yavaş, chì hà datu struzzioni per risolve i bisogni prioritari di i citadini, hà finalmente datu struzzioni per a custruzzione di a strada, chì usa e strade in a continuazione di Keçiören Bağlum Boulevard, ma hè stata dannata per un bellu pezzu. per via di opere di infrastruttura.

DOPO I LAVORI DI L'ESCAVAZIONE D'ASFALTARE, U PROCESSU DI POSA D'ASFALTARE INIZIARÀ

U sindaco Yavaş mette fine à e lagnanze chì i residenti di a regione trasmettenu à a Municipalità Metropolitana via ALO 153 Blue Table è e social media per mesi. U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà datu struzzioni à u Dipartimentu di l'Affari Scienti, vulia chì u prublema sia risolta u più prestu pussibule.

Continuendu i travaglii ininterrotti di rinnuvamentu di l'asfaltu per un trasportu faciule, còmode è convenientu nantu à e strade di a capitale, i squadre metropolitane anu iniziatu i travaglii di scavi di asfaltu di Okul Street è Bağlar Street, chì hè a continuazione di Bağlum Boulevard, chì hè utilizatu da millaie di citadini ogni ghjornu. .

TRAVAIL COORDINATU CU HANGER

E squadre affiliate à u Dipartimentu di l'Affari di Scienze, chì travaglianu in coordinazione cù ASKİ, inizieranu u prucessu di pavimentazione di l'asfaltu dopu chì i travaglii infrastrutturali di ASKİ sò finiti.

A Municipalità Metropolitana, chì asfaltarà tutta a strada larga di 20 metri longu à e duie strade, riducerà u trafficu di andata e ritorno à una sola corsia è apre e duie strade à u trafficu tracendu e linee stradale u più prestu pussibule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*