Turchia diventerà u Centru Logisticu di a Moderna Strada di a Seta

Turchia serà u centru logisticu di a strada di a seta muderna
Turchia serà u centru logisticu di a strada di a seta muderna

Türkiye stabilisce 21 centri logistichi in u scopu di u prughjettu di a ferrovia chì si estende da a Cina à l'Inghilterra. Nove centri cumpleti seranu a basa di u flussu di merchenzie di $ 2 miliardi ogni ghjornu

"Situatu à a crocevia di a Strada di a Seta Moderna, chì hè stata pruvata à esse rinvivita trà l'Asia è l'Europa, Turchia hà acceleratu l'attività di u centru logisticu per cuntrullà u flussu cummerciale di 2 trilioni di dollari. U Ministru di Trasportu è Infrastruttura Cahit Turhan hà dettu: "In questu cuntestu, nove di i 21 centri logistichi previsti per esse custruitu sò stati messi in opera. Avemu ancu cumpletu i centri logistichi di Mersin è Konya Kayacık. A custruzzione di u centru logisticu di Kars cuntinueghja. Cuntinuemu i travaglii di licitazione, prughjetti è espropriazioni per ottu di elli.

Indicà chì ci sò trè corridori principali trà l'Asia è l'Europa, nantu à a strada est-ovest, à dì u nordu, u sudu è i corridori mediani, Turhan hà dettu: "A linea, chì hè chjamata u corridore mediu è cunnetta l'Asia Centrale è u Caspiu. regione chì partenu da a Cina, à l'Europa attraversu u nostru paese, hè a strada storica. Hè di grande impurtanza cum'è una continuazione di a Strada di a Seta ".

Dichjarà chì l'asse principale di e pulitiche di trasportu di Turchia hè furmatu per furnisce una linea di trasportu ininterrotta da a Cina à Londra, Turhan hà dettu: "A linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars hè ancu assai impurtante cum'è una infrastruttura chì unisce tutte e strade chì ghjunghjenu à u nostru paese da a Cina. è l'Asia Centrale hè di grande impurtanza ", disse. Dichjarà chì una linea di ferrovia chì si stende da Baku à Kars hè una parte impurtante di u corridore mediu cù a traversata di u Caspiu, Turhan hà dettu: "U cummerciu trà a Cina è l'Europa hà righjuntu 1.5 miliardi di dollari à ghjornu oghje. Hè previstu chì questu superà i 5 miliardi di dollari à ghjornu in 6-2 anni ".

Turchia diventa u centru logisticu di u mondu

I MEGA PROJECTS SUPPORTARÀ

Ministru di Trasporti è Infrastrutture Cahit Turhan, in ordine per a linea chì hà da cunnette a Cina à l'Europa, in questu cuntestu, a linea Baku-Tbilisi-Kars Railway per operare à piena capacità; Ellu disse chì a cumpleta di e strade, chì sò cumplementarii à a linea, hè d'impurtanza vitale. U Ministru Turhan hà cuntinuatu cusì: "Per questu mutivu, prughjetti enormi in Turchia sò di grande impurtanza per u prughjettu One Belt One Road. Passaghju di u Tubu di Marmaray, Ponte Yavuz Sultan Selim, Autostrada di Marmara di u Nordu è Tunnel Eurasia, Ponte Osmangazi, treni d'alta velocità è treni d'alta velocità, Portu di l'Egeu Nordu, Autostrada Gebze Orhangazi-İzmir, 1915 Ponte Çanakkale, Aeroportu di Istanbul, è ancu mega prughjetti furniti da stu corridore. Aumentemu u benefiziu è l'impurtanza ".

21 DI 9 CENTRI APERTI PER OPERAZIONE

U Ministru Cahit Turhan hà dettu: "Nove di i 21 centri logistichi previsti per esse custruitu sò stati messi in opera. Avemu ancu cumpletu i centri logistichi di Mersin è Konya Kayacık. U centru di Kars hè in costruzione. Cuntinuemu u travagliu di licitazione per ottu di elli. Ogni investimentu chì facemu farà di u nostru paese una basa logistica, chì si trova à a crocevia di i flussi di merchenzie Est-Ovest è Nord-Sud cù un putenziale di più di 2 trilioni di dollari. Turhan hà dettu chì a New Silk Road hà una lunghezza di 4 mila 395 km, passendu per dece pruvince in i cunfini di a Cina, è una superficia di più di 109 mila km in i paesi di a strada. "L'area coperta in più di 60 paesi in l'Asia Orientale, Centrale è Occidentale è l'Europa Centrale, Meridionale è Occidentale superava i 40 milioni di chilometri quadrati", disse Turhan. - mane

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*