Metro Istanbul Una di e Top 500 Cumpagnia di Turchia!

metro istanbul una di e più grande cumpagnie in Turchia
metro istanbul una di e più grande cumpagnie in Turchia

Metro Istanbul hè stata classificata 500st in a Fortune 500, induve sò state determinate e più grandi 983 cumpagnie di Turchia, cù un fatturatu nettu di vendita di 281 milioni di lire. Hè ancu classificatu 12th in a categuria di "Servizi di viaghju è di trasportu", à quale hè affiliata cum'è cumpagnia.

Sta ricerca, chì hè fatta da a valutazione di parechji dati numerichi di cumpagnie, hè cunsideratu impurtante in quantu à vede l'effettu di a crescita di u cliente di Metro Istanbul, cum'è una sucetà municipale chì furnisce i servizii publichi, nantu à a crescita cummerciale in u settore chì serve. Metro Istanbul, chì hà battu un record in u numeru di passageri purtendu 663 milioni di passageri l'annu passatu, aumenterà u numeru di passageri è a so crescita cummerciale in pocu tempu, cù u cumpletu di i prughjetti di metro di 220 km chì sò attualmente in custruzzione. .

Metro Istanbul, cù u so approcciu di serviziu orientatu à u cliente, a missione, a visione è i valori, hè fieru di serve à l'Istambuli cù una qualità crescente è cuntinueghja à travaglià per u megliu senza compromette sta comprensione.

À propositu di Fortune, a rivista di riferenza di u mondu cummerciale

A rivista economica più prestigiosa di u mondu, Fortune, chì publica dapoi u 1930, offre una nova perspettiva à u mondu cummerciale cù a so marca Fortune Turkey. Aghjunghje una nova perspettiva à u lettore cù i so tendenzi in u mondu cummerciale, analisi speciale, analisi di u mercatu è cuntenutu assai speciale. A publicazione di riferimentu di u mondu di l'affari, Fortune Turkey Magazine face a diferenza cù a so lista di Fortune 10, 500 Women Most Powerful, 50 Under 40, Business People of the Year è Most Admired Companies, chì sò stati publicati per 40 anni è includenu i più grandi di Turchia. cumpagnie.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*