I servizii di tramvia di u Campus OMÜ sò cuminciati

I servizii di tram di campus omu sò cuminciati
I servizii di tram di campus omu sò cuminciati

Samsun Metropolitan Municipality Project Transportation Development Construction Construction Yat. Cantà. è Tic. Dopu à a fine di a 3ª Tappa OMÜ di a linea di u sistema ferroviariu chì serve sottu A.Ş. (SAMULAŞ), i servizii di tram sò cuminciati oghje à 06.15.

I CITTADINANI SONU MUSSU SATISFATTI
Cù l'apertura di a nova linea, u tram, chì parteva da a fermata di Dormitori in u Campus OMÜ, hà iniziatu u so primu viaghju purtendu i passageri direttamente à e Case di a Municipalità. À u listessu tempu, u tram chì partendu da e Case Municipali si trasfirìu versu u campus. I citadini chì anu avutu l'uppurtunità di viaghjà in l'OMU cù a nova linea di tramvia anu manifestatu a so satisfaczione : "Avemu avà l'uppurtunità di viaghjà assai più facilmente à u campus di l'OMU, chì include facultà, culleghji, istituti impurtanti, ma u più impurtante, a Facultà. di Medicina chì appellu à tutta a regione. A Municipalità Metropolitana è SAMULAŞ anu furnitu un serviziu di trasportu assai impurtante. "Felicitemu quelli chì anu cuntribuitu", disse.

U DIRECTORU GENERAL SEGUITÀ TAMGACI
U direttore generale di SAMULAŞ Enver Sedat Tamgacı, chì hà seguitu i primi viaghji à a fermata OMÜ cù i so assistenti è u staffu tecnicu, hà dettu: "Avemu cuminciatu i nostri servizii di tram in l'università da sta matina. Cum'è SAMULAŞ, avemu ottenutu un altru primu in Samsun in u campu di u trasportu. "Semu entusiasmati è fieri", disse.

STUDENTI, PARENTI DI PAZIENTI...
Dichjarà chì anu ghjuntu à una reta di linea di u sistema ferroviariu di 3 chilometri cù a fine è a messa in funzione di u 35rd Stage OMÜ, Tamgacı hà dettu: "U numeru di stazioni in u campus hè ghjuntu à 43, cumprese i novi chì chjamemu Alloggi, Facultà di Medicina, Facultà di Odontoiatria, Scienze di a Salute, Centru di Vita, Facultà di Educazione è Dormitori. U trasportu à u più grande campus di salute, educazione è scienza di u Mari Neru serà avà assai più faciule cù i nostri tram. Decine di millaie di i nostri studienti, millaie di staffi accademichi, pazienti è i so parenti anu un trasportu còmode, cunvene è di alta qualità à i facultà, i centri di salute è di scienza. "Possa esse benefica per a nostra università, Samsun è tuttu u nostru populu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*