Turismu Caravane Accuminciatu in Ordu

U turismu di caravane principia in l'armata
U turismu di caravane principia in l'armata

Aumentendu u bar in u turismu ghjornu per ghjornu, a Municipalità Metropolitana di Ordu cuntinueghja e so attività à piena velocità. A Municipalità Metropolitana, chì hà fattu cuntributi significativi à u turismu Ordu cù u Festival di Vosvos, hà avà u scopu di elevà a barra ancu più altu cù u turismu di caravane.

A destinazione turistica iniziata da a Municipalità Metropolitana di Ordu hà cuminciatu à dà fruttu. Ordu, chì hà da pocu accoltu dilettanti di camper da diverse parti di u nostru paese, hè avà ospitu dilettanti di caravane. I membri di l'Associazione "Bir Passion Caravan", chì anu visitatu i lochi storichi è turistici di Turchia, sò ghjunti in Ordu cù circa 65 caravane.

“ORDU È A PIÙ BELLA CITTÀ DI TURCHIA”
Circa 65 caravane chì venenu in Ordu cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Ordu resteranu in Ordu per 3 ghjorni. Sottulineendu chì Ordu hè a cità più bella trà i lochi chì anu visitatu, Hayriye Yıldız, presidente di l'Associazione Bir Passion Caravan, hà dettu: "Ordu hè una cità magnifica cù a so natura è u mare unicu. "U valore di sta bella cità deve esse cunnisciutu", disse.

Yıldız cuntinuò e so parolle cusì. "Seremu in Ordu per 3 ghjorni cù i nostri amichi di caravane da diverse parti di Turchia. Pruvaremu di gode di sta bella cità in pocu tempu. U nostru prublema più grande era chì ùn ci era micca spazii attribuiti à noi in i lochi chì andemu. Tuttavia, questu ùn hè micca u casu in Ordu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ordu, Dr. Mehmet Hilmi Güler è a so squadra ci accoglie assai bè. "U sustegnu chì ci anu datu serà abbastanza per noi per vene quì cù più di i nostri amichi entusiasti di caravane in l'anni dopu", disse.

« Svilupperemu u turisimu in caravane à l’ORDU »
Dichjarà chì cuntinueghja à travaglià ghjornu è notte cù i so squadre per sviluppà u turismu in Ordu, u sindaco Güler hà dettu: "L'attività turistica aumenta di ghjornu in ghjornu in a Regione di u Mari Neru. Pensemu finu à u più chjucu dettagliu per assicurà chì Ordu riceve una parte di sta attività. A nostra pruvincia hè una di e pruvince più furtunatu in quantu à u turismu invernale, u turismu di a natura è l'ecoturismo. Vulemu trasfurmà questu in una opportunità. In questu cuntestu, avemu implementatu è cuntinuemu à implementà diversi prughjetti. U turismu di caravane hè trà questi. Credu chì l'ospiti chì ospitemu quì oghje veneranu à Ordu di novu in l'anni dopu è ùn stanu micca per 3 ghjorni, ma forse 10 ghjorni o ancu 15 ghjorni. "Cumu a municipalità metropolitana di Ordu, preparemu l'ambiente è e cundizioni adatti per elli", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*