Ortaca Dalyan Road hà iniziatu u serviziu cù a so faccia rinnuvata

A strada di Ortaca dalyan hà iniziatu u serviziu cù a so faccia rinnuvata
A strada di Ortaca dalyan hà iniziatu u serviziu cù a so faccia rinnuvata

A 2017a fase di u travagliu di asfaltamentu stradale Ortaca Dalyan, chì a Municipalità Metropolitana di Muğla hà finitu a 1a fase in 2, hè stata finita è offerta à i citadini.

In u scopu di u prugramma 2017, a Municipalità Metropolitana di Muğla hà finitu l'asfaltamentu di una parte di Atatürk Boulevard è circa 9 chilometri nantu à a strada di a strada Ortaca Dalyan.

Cù u riscaldamentu di u clima, e squadre di a Municipalità Metropolitana, chì anu iniziatu i travaglii di asfaltu caldu nantu à a strada di 2 mila 2 metri di lunghezza è 400 metri di larghezza trà Atatürk Boulevard è a strada Dalyan, chì hè a 10ª tappa, attivatu a strada, chì hè in una pusizioni impurtante in quantu à u turismu, à a fine di un periodu di circa 1 settimana.

In 2017, e squadre di a Municipalità Metropolitana di Muğla anu realizatu travaglii di pavimentazione di asfaltu è strade di bicicletta in Atatürk Boulevard in u centru di u distrittu di Ortaca è in a strada stradale da u distrittu di Ortaca à u distrittu di Dalyan.

Dicendu chì travaglianu duramente per u trasportu di i citadini in modu sicuru in tutta Muğla, u sindaco di a municipalità metropolitana di Muğla Dr. Osman Gürün hà dichjaratu ch'elli anu righjuntu a figura di 2400 km in tutta a pruvincia. presidente Gurun; "Muğla hà 13 distretti è 247 quartieri, ognunu più preziosu chè l'altru, nantu à una larga geografia di 13 chilometri quadrati. Cuntinuemu i travaglii stradali senza interruzzione per chì i nostri citadini ponu viaghjà in modu sicuru trà i nostri quartieri è distretti è ghjunghje à i so amati. U travagliu di strada postponatu trà a strada Ortaca-Dalyan hè statu ancu cumpletu da e nostre squadre. Simu ghjunti à a cifra di 569 km in i travaglii di strada in tutta a pruvincia. A nostra bella cità Muğla meriteghja u megliu di serviziu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*