15 anni sò passati da l'accidentu di u trenu di Pamukova, ma ùn ci sò micca lezioni

Anni sò passati da l'accidentu di trenu Pamukova, ma a lezziò ùn hè micca amparatu
Anni sò passati da l'accidentu di trenu Pamukova, ma a lezziò ùn hè micca amparatu

41 anni sò passati da l'accidentu di u trenu d'alta velocità in Pamukova, in quale 15 persone anu persu a so vita, ma ùn sò micca lezioni da stu accidente, i novi morti cuntinuavanu nantu à a ferrovia.

UniversaleSicondu a nutizia di Derye Kaya; "U 22 di lugliu di u 2004 hè passatu 41 anni da l'accidentu di u trenu d'alta velocità di Pamukova, in u quali 81 persone anu persu a vita è 15 persone ferite. U trenu d'alta velocità, chì hà iniziatu i so viaghji pocu prima di l'accidentu, quandu l'avvirtimenti di i scientisti, di e camere prufessiunali è di i sindicati sò stati ignorati è u primu ministru di l'epoca Recep Tayyip Erdoğan, chì era u primu ministru à quellu tempu, hà datu u segnu di spustà. , divintò una tomba per 41 persone in Pamukova. In ogni casu, durante u periodu di 15 anni, l'accidenti fatali cuntinueghjanu à accade in e ferrovie, è nisuna lezione hè stata amparata da stu accidente. Mentre chì l'amende sò state date à u persunale di u livellu più bassu dopu à l'accidentu, i gestori di l'istituzione ùn anu micca pigliatu alcuna rispunsabilità, i pratichi di privatizazione di e ferrovie cuntinueghjanu, u mantenimentu è e riparazioni necessarii ùn sò micca fatti, a carenza di persunale, i sistemi di signalazione ùn sò micca stati. compie. In u 15 anniversariu di l'accidentu di u trenu di Pamukova, avemu parlatu cù Hasan Bektaş, presidente di l'Unioni di i Travaglii di i Trasporti Uniti (BTS), annantu à l'accidentu di trenu di Pamukova è l'evoluzione di e ferrovie in u prucessu seguente.

U GUVERNU PROTECTU I SO PROPRI Burocrati
Bektaş hà dichjaratu chì, dapoi l'anni 1950, a preferenza per l'autostrade in u trasportu, i ferrovie sò stati posti in u sicondu locu, chì ùn hè statu fattu alcun investimentu, chì a tecnulugia di sviluppu, u sistema di operazione è di signalizazione ùn hè micca implementatu, è chì u guvernu AKP hà cuntinuatu u listessu. pulitiche. Bektaş hà dettu: "À l'iniziu di l'anni 2000, hè statu dimustratu cum'è s'ellu era stata fatta una migliione cù l'AKP, è u trenu d'alta velocità hà pigliatu u palcuscenicu. Avemu infurmatu à tutte l'autorità chì l'operazione di un trenu in questu modu puderia causà disastri, ma i nostri avvirtimenti ùn sò micca stati attenti è un accidentu hè accadutu in Pamukova in u quali 41 di i nostri citadini anu persu a vita. Ci sò e cundizioni per accelerà i treni, è se queste cundizioni ùn sò micca soddisfatte, disastri cum'è Pamukova saranu ", disse. Dichjarà chì u putere puliticu hà pigliatu cura di i so propri burocrati, è u rapportu di l'espertu hà dettu chì TCDD era sbagliatu à un ritmu di 8 di 4, ùn hè stata fatta nisuna azione, Bektaş hà dettu: "U direttore generale hè statu pigliatu sottu prutezzione. Dui meccanichi anu passatu quasi un annu in prigiò, l'AKP ùn hà micca amparatu da questu incidente, hà lettu ciò chì sapia ", disse.

A MENU A SCIENZA È A TECNULUGIA ÙN SPIRIENU NOVU DISASTI
Bektaş hà dettu chì ùn ci hè statu micca cambiatu in e pratiche di u putere puliticu da Pamukova, in u puntu di vista, è in l'approcciu amministrativu di TCDD, è hà nutatu chì u putere puliticu hà utilizatu e ferrovie cum'è un strumentu puliticu in linea cù u so propiu. interessi, in particulare in i periodi pre-elettorali. Bektaş hà dichjaratu chì dopu à Pamukova, l'accidenti chì ùn anu micca vistu in a storia di a ferrovia cuntinuavanu à accade in i 15 anni, "9 persone anu persu a vita in Kütahya, 8 persone in Gebze Tavşancıl, 25 persone in Çorlu è 9 persone in Ankara. Avemu l'accidenti gravi perchè l'istituzione hè piena di appuntamenti senza qualificazione. Mentre sta cunniscenza cuntinueghja è l'investimenti sò luntanu da a scienza è a tecnulugia, sperimenteremu novi disastri ". Nutendu chì a cunniscenza di chjude i schedari prevale in l'investigazione di l'accidenti di Pamukova è Çorlu, Bektaş hà dettu: "L'espertu scrive ogni tipu di rapporti nantu à a dumanda di l'istituzione. E penalità sò state date à quelli di u livellu più bassu, sia in Çorlu sia in Pamukova. Sempre chì avvicinemu à sbagli cum'è questu è l'espertu agisce cusì, aspittemu novi accidenti ".

E FERROVIE ESISTENTI DEVU ESSERE REVISATE PRIMA
Bektaş hà dichjaratu chì e ferrovie sò una di e preferenze principali di trasportu di e persone in u mondu in quantu à esse economiche, sicure è à u stessu tempu chì permettenu u trasportu di parechje persone. Bektaş hà dettu chì prima di tuttu, e ferrovie esistenti duveranu esse rivisionate, dotate di signalazione, cumpletate in quantu à l'equipaggiu è u persunale, è dopu l'opere di treni d'alta velocità deve esse aumentate. Bektaş hà dettu: "Applichemu e regule operative di a tecnulugia in u trenu d'alta velocità, ùn ci saranu micca accidenti quandu e regule sò applicate. Se trascurate alcune cose da fà, incontrerete accidenti. Se vulemu fà qualcosa per u nostru populu, ùn pò micca esse fattu vendendu e ferrovie, l'accidenti continuanu in questu modu ", disse.

A LEGGE PRIVATA DEVERE ESSERE DISAPPATA
Dichjarà chì e ferrovie sò un campu di scienza, Bektaş hà sparte i so suggerimenti per u trasportu ferroviariu sicuru. Bektaş hà dettu: "Prima di tuttu, a lege di privatizazione deve esse ghjittata, è un approcciu di gestione basatu nantu à u meritu deve prevale. I pulitichi duveranu ritirà e mani da e ferrovie, quandu e so mani toccanu, l'istituzione soffre, u citadinu soffre. "Ciò chì deve esse in e ferrovie di u mondu deve esse implementatu", disse.

PERSONALIZZAZIONI DOPPIU I PROBLEMI
Attenti à e pratiche di privatizazione in i sviluppi negativi in ​​e ferrovie, Bektaş hà dettu chì u colapsu di e ferrovie hè stata preparata cù a lege di liberalizazione di u trasportu ferroviariu promulgata in u 2013 è chì e ferrovie sò sorti da u monopoliu di u statu. Bektaş hà dichjaratu chì a Turchia prova di implementà prughjetti chì i paesi cum'è u Canada, l'Inghilterra è l'America anu utilizatu in u passatu è chì anu fattu un passu in daretu, è hà dettu: "Pigliamu esempi dannosi da u mondu. Cum'è un sindicatu, avemu travagliatu assai per chì sta lege ùn sia passata. Dicenu "I Ferrovii si svilupperanu", "A cumpetizione, a tecnulugia". I nostri avvisi ùn sò micca stati inascoltati, radduppiendu i prublemi esistenti ".

L'AVVICUM 'NEVE, HIRRS, SHOW'
Bektaş, chì hè ellu stessu un ferroviariu di 40 anni, hà dettu chì l'unica priorità di i passageri di ferru in l'anni 90 era a sicurità. Bektaş hà dettu: "Avemu avutu regule indispensabili, una custituzione, a chjamemu l'istruzzioni di navigazione. À a scola ferroviaria 'Ogni linea hè scritta in sangue. Mai cumprumissu, anu dettu. Cù a logica di privatizazione, dopu à appuntamenti senza qualificazione è investimenti per scopi di spettaculu, l'intelligenza di "prufittu prima, ambizione, spettaculu" hè entrata in a nostra vita nantu à e ferrovie. Una di l'istituzioni chì i privatizzazioni anu danunatu u più hè a ferrovia. U settore privatu ùn hà micca locu in e ferrovie, deve esse monopolizatu da u statu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*