Cuntinueghja a preparazione per u Campionatu Mundiale di Motocross

I preparativi cuntinueghjanu per u campionatu mundiale di motocross
I preparativi cuntinueghjanu per u campionatu mundiale di motocross

A preparazione per u Campionatu Mondiale di Motocross, chì si terrà in a nostra cità u 6-7-8 settembre 2019, sottu l'auspici di a Presidenza, cù u sustegnu di u Guvernu di Afyonkarahisar, in cooperazione cù a Municipalità di Afyonkarahisar è a Federazione Turca di Motocicletta, cuntinueghjanu à piena velocità.

Sottu a presidenza di u vice-sindacu Murat Öner, u vicepresidentu di TMF Mahmut Nedim Akülke, u presidente di TMF Teknik AS Ogün Baysan, a direzione di a cultura è l'affari suciali, a direzione di i servizii di supportu, a direzione di l'affari tecnichi, a direzione di l'acqua è a fognatura, a direzione di i parchi è Giardini, Direzzione di i servizii di trasportu, Direzzione di l'Operazioni In a riunione tenuta cù a participazione di , e misure da piglià prima di l'urganizazione, suggerimenti è opinioni sò stati discututi.

U vicepresidentu Murat Öner hà nutatu ch'elli facenu grandi sforzi per compie l'urganizazione in modu fluidu; "Semu letteralmente mobilizati per assicurà chì sta urganizazione gigante, chì si terrà sottu à l'auspici di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, sia cumpletata senza problemi. Speremu, mustraremu l'ospitalità di a ghjente di Afyonkarahisar à u mondu sanu durante u prucessu di campiunatu. Cum'è cumuna, avemu discututu e misure, l'opinioni è i suggerimenti da piglià. Speremu, esce da u campionatu cun successu. "Asperemu tutti in Afyonkarahisar trà 6-7-8 settembre 2019".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*