U Primu Prughjettu Pedestrianu prende vita in Finike

una volta chì u prughjettu di i pedoni vene à a vita in Finike
una volta chì u prughjettu di i pedoni vene à a vita in Finike

Dopu chì u 2019 hè statu dichjaratu l'"Annu di u trafficu prioritariu per i pedoni" da u Ministeru di l'Affari Interni, a Municipalità Metropolitana di Antalya disegna visuale "Prima i pedoni" davanti à e scole è in intersezioni induve ùn ci sò micca semafori in i distretti. U prugettu hè ancu implementatu in Finike.

A Municipalità Metropolitana di Antalya implementa u prughjettu "Pedestrian First" in Finike in linea cù a circular di u Ministeru di l'Affari Interni. U prughjettu "Pedestrian First", chì principia in Antalya, cuntinueghja cù Alanya è serà implementatu in tutti i distretti, hà cuminciatu à esse implementatu in Finike.

E squadre di a Direzzione di a Branca di Traffico, inseme cù e squadre di a Direzzione di a Direzzione di Traffico di a Municipalità Metropolitana di Antalya, disegnanu passaghji per pedoni è visuali di pedoni in punti designati in u centru di Finike.

GRAZIE A BUGS
I travaglii "Pedestrian First" sò realizati in l'ora di sera quandu u trafficu ùn hè micca pesante. U sindaco di Finike, Mustafa Geyikçi, chì hà esaminatu attentamente l'opere, hà dettu: "Avemu realizatu diversi studii in nome di u trafficu in Finike inseme cù a nostra municipalità metropolitana. L'obiettivu di l'applicazione à i passaghji di pedoni hè di assicurà a superiorità di i pedoni in u trafficu è di aumentà a sicurità di a vita. U nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Antalya, Mr. Muhittin Böcek"U ringraziu assai per u so sustegnu", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*