Samulaş hà 96 milioni 663 mila TL debitu

Samulasin hà un debitu di un milione di TL
Samulasin hà un debitu di un milione di TL

Municipalità Metropolitana di Samsun Samulaş A.Ş. U direttore generale Enver Sedat Tamgacı hà annunziatu chì u debitu tutale di Samulaş, chì perde una media di 2,5 milioni di TL ogni mese, hè di 96 milioni 663 mila TL.

A prima riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Samsun in lugliu hè stata tenuta in a Sala di Reunione di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana di Samsun sottu a presidenza di u Vicepresidente di l'Assemblea, Nihat Soğuk. Dopu avè discututu 27 agenda è 2 punti chì ùn sò micca nantu à l'agenda, Samulaş A.Ş. U direttore generale Enver Sedat Tamgacı hà rispostu à e dumande di i membri di u cunsigliu.

Dichjarà chì Samulaş hà persu una certa quantità da u 2016, Tamgacı hà dettu: "Cumu Samulaş, avemu un debitu di 31 milioni 2019 mila TL à u 97 di marzu di u 802. 6 milioni 383 mila di elli sò u debitu di u mercatu. Avemu un debitu di 8 milioni 2 mila 472 d'euros risultatu da l'acquistu di l'ultimi 960 tram chì avemu compru, è 15 milioni 559 mila lire da quella data. Avemu un debitu à cortu termine di 2019 milioni 9 TL à i banche finu à a fine di u 394. Avemu un debitu à longu andà di 2020 milioni 2025 mila TL (trà 66-466). In altre parolle, avemu un debitu tutale di 97 milioni 802 mila TL. Dopu à u 31 di marzu, avemu un debitu di prestitu di 3 milioni di TL in relazione cù questi. Da avà, u nostru debitu di u mercatu hè di 7 milioni 797 mila TL, avemu un debitu di 8 milioni 16 mila TL à u tassu di scambiu d'oghje per l'ultimi tram 130 chì avemu compru, un debitu à cortu termine di 6 milioni 270 mila TL è un debitu longu. -debitu à termine di 66 milioni 466 mila TL à i banche. Avemu un debitu di 96 milioni 663 mila 626 TL cù attivu attuale. In l'ultimi mesi 3, avemu fattu un pagamentu di u debitu di prestitu di 3 milioni. Da oghje, ci hè una diminuzione di 1 milione 139 mila TL in i debiti ", disse.

"Una media di perdita di 2,5 milioni di TL hè fatta ogni mese"

Enver Sedat Tamgacı, chì hà dichjaratu chì i sussidi sò indispensabili in u trasportu, hà dettu: "Cum'è Samulaş, operemu u sistema ferroviariu, l'autobus, a funivia è u parcheghju sottu u Bulvar AVM. I passageri gratuiti custituiscenu u 20 per centu di u trasportu in tutta a Turchia. I prufessori è i studienti custituiscenu u 40 per centu. U restu viaghja nantu à u calendariu regulare. Dunque, questi sò sospesi in tutta a Turchia in quantu à u trasportu. Per quanto ne so, Şanlıurfa hè diventata a nova cità metropolitana. Ellu furnisce 5 milioni di supportu à a so cumpagnia ogni mese. Konya face stu travagliu in a municipalità. Fornisce una media di 5 milioni di supportu mensili. A Municipalità Metropolitana di Ankara dà un sustegnu annuale di 500 milioni di TL. A Municipalità Metropolitana d'Istanbul, invece, subsidia stu travagliu cù una media di 1 miliardi TL ogni annu. Avemu un fatturatu di 4,5 milioni ogni mese, è avemu una spesa di circa 6,5-7 milioni TL. Dunque, una perdita di circa 2-2,5 milioni di TL hè fatta ogni mese. Hè statu dichjaratu chì 24 milioni di perdite sò state fatte in e valutazioni di l'ultimu annu. Finu à u 2016, a cumpagnia ùn hà micca perdite. Dopu à u 2016, circa 70 autobus sò stati acquistati. L'acquisti di tramway sò stati fatti. Ci hè statu qualchì perdita cù u rimborsu di questi. È questu hè a cifra più grande, cù 24 milioni l'annu passatu, chì prubabilmente serà à quellu livellu ancu questu annu. In 2017, una perdita di circa 12 milioni di TL hè stata incurru. Quandu u cullemu, ci hè una perdita di quasi 3 milioni in l'ultimi 40 anni. Ùn ci hè micca dannu vistu prima ", disse.

"I passageri ùn aspittàranu micca u tram per più di 6 minuti"

Dichjarà chì i passageri ùn aspittàranu micca u tram per più di 6 minuti, in particulare nantu à a linea corta, Tamgacı hà dettu:

"Attualmente, ùn ci hè micca una nova compra di tram in vista. U sistema ferroviariu continuarà in a so forma attuale. Avemu fattu alcuni cambiamenti operativi. Pensemu chì u numeru di veiculi dispunibuli oghje hè abbastanza. Nisuna compra di veiculi hè vistu à cortu termini per scopi di risparmiu. Ci era una offerta di compra di veiculi, l'avemu annullata. Sapete a situazione ecunomica di Samsun è di u paese. Dunque, ùn avemu micca cumprà veiculi o persunale in u cortu termini, perchè pensemu chì pudemu trattà stu travagliu cù l'attuale. I servizii di u sistema ferroviariu estesi da Tekkeköy à OMÜ. Ùn ci sarà micca prolongazione di e spidizioni. Seguimu e spidizioni. Seguimu ancu quandu ci sò difetti. In u periodu invernu, vale à dì, cù l'apertura di e scole, a nostra opinione hè chì avemu preparatu spidizioni à OMU è Belediyeevleri, è à Tekkeköy cù u Rectorate, questu, una volta in 6 minuti in a zona di buffer. Ùn ci sarà micca aumentu di u tempu. Acceleremu un pocu, è chjudemu quellu gap cun ellu. I citadini ùn aspittàranu più di 1 minuti, soprattuttu trà u Rettore è Belediyeevleri. I tassi di folla sò ancu calculati è l'avemu in i nostri dati. Avemu qualchì prublema cù l'ergonomia di i veiculi stessi. Avemu ancu un pocu di mancanza d'infurmazioni. Avemu da trattà questu furninduli è facendu anelli intermedi. Avemu bisognu di risolve a densità induve hè quasi. Se risolvemu mandendu i veiculi à Tekkeköy, questu ùn funziona micca. Dunque, u nostru prublema hè cortu, ma avemu da pianificà i voli secondu l'anellu intermediu, induve u passageru scende è induve si mette ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*