A sicurezza in e stazioni di treni serà aumentata in Germania

A sicurità serà aumentata in stazioni in Germania
A sicurità serà aumentata in stazioni in Germania

Dopu chì un zitellu di 8 anni hè statu uccisu da esse imbuttatu nantu à i binari in Francoforte, u Ministru di l'Interior tedescu Seehofer hà annunziatu chì a sicurità in e stazioni di treni seria aumentata.

U Ministru di l'Interior tedescu Horst Seehofer hà tenutu una cunferenza di stampa dopu chì un zitellu di 8 anni hè statu uccisu da esse imbuttatu nantu à i binari di a Stazione Ferroviaria di Francoforte.

Seehofer hà dettu à a riunione chì a presenza di a polizia in stazioni in Germania deve esse aumentata è u sistema di càmera di sicurezza deve esse rinfurzata. Ricordendu chì ci sò circa 5 stazioni di treni cù diverse strutture architettoniche in Germania, Seehofer hà enfatizatu chì ùn hè micca un compitu simplice per aumentà e misure di sicurezza.

Seehofer hà dettu chì una riunione serà realizata trà u staffu esecutivu di u Ministeru di l'Interior, u Ministeru Federale di Trasportu è i Ferroviari Tedeschi, cù l'agenda per migliurà a sicurità in e stazioni.

U puliticu di u partitu di l'Unione Sociale Cristiana (CSU) hà qualificatu l'incidentu di Francoforte cum'è un "assassiniu à sangue friddu" è un "crime odioso".

Assault suspettu babbu di 3 figlioli

U luni à a Stazione Ferroviaria Principale di Francoforte, qualchissia hà imbuttatu una mamma di 40 anni è u so figliolu di 8 anni sottu un trenu d'alta velocità in muvimentu. Mentre chì a mamma hà sappiutu di sguassà l'incidentu feritu à l'ultimu mumentu, u zitellu chì era sottu à u trenu hè mortu nantu à i rails. L'attaccante, chì hà pruvatu à scappà da a scena, hè statu pigliatu in custodia cù l'aiutu di e persone intornu à a stazione.

L'infurmazione nantu à l'identità di u suspettatu hè stata fatta publica. Hè statu amparatu chì a persona chì hè natu in 1979 è hà a naziunalità eritrea reside in Svizzera è hà trè figlioli. Hè dichjaratu chì a persona chì hè entrata in Svizzera senza permessu in u 2006 hà dumandatu l'asile è hà ricevutu u statutu di rifuggiatu dui anni dopu. Hè registratu chì a persona hà attualmente diritti di residenza illimitati.

Risultava chì u suspettatu era statu cercatu da a polizia svizzera da u ghjovi passatu. Hè statu amparatu chì a persona hà arrestatu u so vicinu minacciandu cù un cuteddu, ma dopu scappò da a Svizzera è un mandatu di detenzione hè statu emessu per ellu. dpa / EC, UK ©Deutsche Welle Turkish

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*