Bozankaya33 Million Euro Tram Export da Turchia à Romania

Veiculi di tram Temesvarin bozankaya pruducerà
Veiculi di tram Temesvarin bozankaya pruducerà

U primu esportatore di veiculi di u sistema ferroviariu di Turchia Bozankayapruducerà 16 tram 100% à pavimentu bassu per Timişoara, Romania. Cù l'opzione supplementu di 24 unità, l'ordine hè previstu per esse cumpletu à 40 unità.

cuncepisce è produce veiculi cummirciali elettrici è veiculi di u sistema ferroviariu in Ankara. Bozankayahà vintu l'offerta per u tram per 16 veiculi, apertu da a cità rumana di Timişoara. L'offerta include ancu una opzione supplementaria per 24 pezzi. In l'offerta, induve e prime spedizioni cumincianu in 18 mesi da a firma di u cuntrattu, u periodu di u cuntrattu hè di 48 mesi.

Veiculi di tram Temesvarin bozankaya pruducerà
Veiculi di tram Temesvarin bozankaya pruducerà

BozankayaI novi tramvii Temeşvar chì seranu pruduciuti da . Questi tramvii, chì anu una velocità massima di 30 km / h, furnisceranu una grande comodità in l'imbarcu è l'imbarcu di i passageri grazia à u so designu 5% pianu bassu. In più, i novi tramvii di Timisoara anu una autonomia di guida di più di 170 chilometri nantu à a bateria, senza catapulte. In questu modu, i novi tramvii Temeşvar ùn si fermanu mai in casu di malfunzionamenti in e linee elettriche o simili. Inoltre, a Capitale Europea di a Cultura 70, Timișoara, serà capace di caccià e linee di catenaria mentre passa per e regioni storiche è furnisce un trasportu ferroviariu sopra à terra ininterrottu senza disturbà l'ambiente.

Bozankaya Cù stu prughjettu, 33 Millioni d'euros di flussu di valuta straniera seranu furniti in Turchia. Cù l'usu di 24 opzioni supplementari in u cuntrattu, l'esportazioni totali superà 80 Million Euros.

Fieru di espansione a so prisenza internaziunale per passà in un novu mercatu Bozankayasi distingue cum'è un fabricatore di sistemi di trasportu innovatori è amichevuli di l'ambiente. Avè a R&D in u so DNA è u sviluppu di i primi treni di metro di Turchia cuncepiti internamente. Bozankaya, hà vintu prima una offerta di metro in Bangkok cù u cunsorziu chì hà stabilitu cù Siemens Mobility è hà esportatu u primu veiculu di u sistema ferroviariu di Turchia.

BozankayaAltri travaglii di fabricazione di veiculi da
1 veiculi ABB / svizzeri nantu à a linea M103 di Istanbul, 1 veiculi Bombardier / Canada è 55 veiculi Alstom / Francia nantu à a linea T37, 2 veiculi Alstom / Francia è 32 veiculi Hyundai Rotem / Corea di u Sud nantu à a linea M92, 3 veiculi Alstom / Francia nantu à a linea M80. Linea M4, 144 CAF / Spagna nantu à linea M4, 2 ABB nantu à linea T32, 34 KTA / Svezia, 1 Hyundai Rotem, 4 Garaventa / Austria nantu à linea FXNUMX

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*