Tramway Çiğli è assai più prughjetti in attesa di appruvazioni da Ankara

Tram Cigli è assai più prughjetti aspettanu appruvazioni da Ankara
Tram Cigli è assai più prughjetti aspettanu appruvazioni da Ankara

Parlendu à a riunione di l'assemblea di a Camera di l'Industria di a Regione Egea, u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà dettu chì anu da creà una seconda Alsancak in a regione induve si trova a fabbrica storica di l'electricità, è stabilisceranu case di fiaba in i distretti di Karabağlar è Buca.

Dichjarà chì farà di İzmir una marca mundiale, u presidente Soyer hà annunziatu chì andaranu in Ankara dopu a festa per i so prughjetti in attesa di appruvazioni.

A riunione ordinaria di l'assemblea di a Camera di l'Industria di a Regione Egea (EBSO) hè stata in lugliu. Ospitatu da u presidente di u Cunsigliu di EBSO Ender Yorgancılar, u presidente di l'Assemblea Salih Esen è i membri di u cunsigliu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà datu infurmazioni nantu à novi prughjetti, hà rispostu à e dumande di i membri di u cunsigliu.

Una seconda Alsancak hè ghjunta
Dicendu chì a Fabbrica di Elettricità d'Alsancak, chì hè stata acquistata da a Municipalità Metropolitana di İzmir un pocu fà, è allevà u trafficu di Alsancak, "U travagliu cuntinueghja per piglià u trafficu sotterraneo in a regione". Tunç Soyer"Travagliemu ancu in l'intornu di a storica fabbrica di l'electricità. Creemu un secondu Alsancak. Alsancak Electric Factory pò esse un museu di scienza, una grande biblioteca, pudemu accoglie l'industria cinematografica. Avemu da cunsiderà tutti questi inseme cù u populu di Izmir. In u risultatu, İzmir avarà un novu spaziu di vita ".

Andemu à Ankara
Facendu una dichjarazione quandu hè dumandatu nantu à a tappa ghjunta in quantu à u Tram Çiğli è u regulamentu di zonificazione di u prugettu, Soyer hà dettu: "U Tram Çiğli è u regulamentu di zonificazione aspettanu tutti l'appruvazioni da Ankara. Avemu parechji prughjetti chì aspettanu appruvazioni da Ankara. Certi anu anni. Ancu se simu in a maiuranza in u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana, simu in un dialogu assai strettu cù i membri di u Cunsigliu di u Partitu AK. Andemu à Ankara dopu à Eid. Prepararemu i nostri schedari inseme. Quale ministeru, quale burocrate, li clarificàremu ", disse.

"U nostru novu scopu hè di fà İzmir una cità mundiale"
In u so discorsu, Soyer hà dettu: "Avemu da fà di İzmir una cità mundiale, è ciò chì capisce da questu ùn hè micca solu di ricuperà a dirigenza chì hà mantinutu in u bacinu di u Mediterraniu per centu anni. Eramu una cità portu assai forte. Eramu a capitale di l'Asia Minore. Dopu avemu sanguinatu. Avà avemu principiatu à piglià un rolu di primura in stu platu di novu. Stabbiliremu l'Istitutu di Ricerca Chine. U novu scopu di İzmir serà a Cina. "Avemu stabilitu relazioni assai strette cù a Cina", disse.

Gireremu a rota
Presidente Tunç Soyer Ellu disse chì l'istituzioni in İzmir facenu un travagliu straordinariu bè, chì se una cunnessione hè stabilita cù l'altri, a rota girarà è u pane di İzmir crescerà. U presidente Soyer hà dettu: "Tutti duvemu esse inseme è esse cuscenti di u travagliu chì facemu. Allora avemu bisognu di scrive sta storia inseme ".

U cambiamentu parterà da a Municipalità Metropolitana di Izmir
Parlendu per a critica chì u travagliu realizatu da e municipalità in Izmir hè statu allargatu per un longu periodu di tempu, Soyer hà dettu: "A Municipalità Metropolitana hà un prublema da u passatu. L'impiegati metropolitani anu trattatu cù prucessi per un bellu pezzu. Ma avà ci hè una nova onda di eccitazione in İzmir. A Municipalità Metropolitana di Izmir travaglia cun un entusiasmu assai più grande da u fondu à a cima. Tuttavia, purtemu cun ella un gran numaru di regulamenti. Quì a rispunsabilità casca nantu à noi. Avemu bisognu di fà u nostru staffu travaglià cun amore. Questu serà riflessu in a strada, parchi è giardini. Izmir cambierà, Turchia cambierà. Stu cambiamentu parterà da a Municipalità Metropolitana di Izmir ", disse.

A nostra priorità sò i quartieri superiori
Dichjarà chì ellu darà a priorità à i gruppi svantaggiati da u prucessu di candidatura, Soyer hà dettu chì sò di a listessa mente. Soyer hà ancu dichjaratu ch'elli custruiranu almenu 20 case di fiaba in Karabağlar, a regione di Buca, è hà dettu: "Questi seranu nantu à i zitelli di e donne solitarie chì i mariti sò malati, in prigiò è chì sò morti. Mentre i zitelli sò in a casa di u conte di fata, e so mamma pruduceranu in i so attelli. A nostra visione hà da cuntinuà à serve in particulare quelli in a fila posteriore, i quartieri superiori. Stabiliremu centri di ghjuventù. Creemu un Izmir induve seranu più fieri di esse da Izmir. Hè a nostra priorità. Ùn ci hè micca deviazione ", disse.

Ùn serà micca persu un secondu di cinque anni
Dichjarà chì facenu Izmir a cità di marca mundiale più desiderata di u mondu, u sindaco Soyer hà dettu in u so discorsu: "Pruvaremu di custruisce prughjetti in ogni regione senza perde cinque anni per un secondu. Ogni prughjettu serà interconnessu cum'è ligami in una catena. Dicu questu cun tutta sincerità, İzmir serà a cità più cunnisciuta in u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*