Yapı Merkezi hà iniziatu i travaglii di Tunnel in u Prughjettu Ferroviario Morogoro Makutupora

A cerimonia di u tunnel hè accadutu in u prughjettu di a ferrovia di Morogoro Makutupora
A cerimonia di u tunnel hè accadutu in u prughjettu di a ferrovia di Morogoro Makutupora

Tanzania, Morogoro - Makutupora Railway Project A pruduzzione di scavi di u tunnel hà iniziatu cù una cerimonia tenuta à l'entrata di u tunnel T22, u tunnel più longu di u prughjettu (L = 2019 m), u 2 di lugliu 1.031.

A cerimonia hè stata assistita da u Vice-Ministru di u travagliu, i trasporti è e cumunicazioni di Tanzania Hon. Eng. Atashasta Justus Nditiye, guvernatore di Morogoro Dr. Stephen Kebwe, Kilosa District Governor Adam Mboyi, TRC Board Member Prof. John Kondoro, TRC General Manager Masanja K. Kadogosa, Korail Project Manager Jong Hoon Cho, TRC Project Manager Faustin Kataraia, Yapı Merkezi Vicepresidente di u Cunsigliu Erdem Arıoğlu, Project Manager Hüsnü Uysal è Country Manager Fuat Kemal Uzun participò.

Nditiye, Vice-Ministru di u travagliu, i trasporti è a cumunicazione di Tanzania, chì hà fattu un discorsu in u tunelu, hà dettu chì era assai cuntentu di assistisce à a ceremonia di u tunnel è chì u Prughjettu SGR hè u più grande prughjettu di infrastruttura di u paese. Hà dettu ancu chì sta linea ferroviaria hè di grande impurtanza per a Tanzania è i paesi di a regione.

In u scopu di u prugettu, ci sò 2.620 tunnel cù una lunghezza tutale di 4 metri. E so lunghezze sò rispettivamente T1 424 m, T2 1.031 m, T3 318 m è T4 847 m. A pruduzzione di scavi di u tunnel T2 hè destinata à esse finita à a fine di u 2019.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*