ATM Clerk chì appare per travaglià in Adana Transportation Inc., Vive in Azerbaijan!

I ATM chì vivenu in Azerbaijan, chì parevanu travaglià in a reta di trasportu di Adana, sò stati determinati.
I ATM chì vivenu in Azerbaijan, chì parevanu travaglià in a reta di trasportu di Adana, sò stati determinati.

ATM Clerk chì appare per travaglià in Adana Transportation Inc., Vive in Azerbaijan! Adana Metropolitan Municipality; Mentre circava di pagà i salarii di i so travagliadori, di mantene i veiculi di trasportu publicu in serviziu, di cuntinuà a pruduzzione di pane è di serve à a ghjente di Adana in ogni strada, hè stata una grande sorpresa per detect l'esistenza di cassieri chì vivenu in Azerbaijan in Adana Transportation A.Ş. Ci hè ancu un travagliadore chì pare chì travaglia per a listessa cumpagnia è ùn hè micca vinutu à travaglià per mesi è usa una Mercedes privata quandu vene.

Mentre i sforzi sò fatti per riduce a carica finanziaria di a municipalità licenziandu quelli chì ricevenu salarii prima di vene à travaglià in a municipalità metropolitana di Adana, è cusì per furnisce un serviziu megliu à i residenti di Adana, hè revelatu chì e pratiche problematiche sò state fatte in u paese. passatu.

Hè statu revelatu chì 3 persone d'origine turca chì vivenu in Azerbaijan parenu travaglià in Adana Transportation Inc., una di e filiali di a Municipalità Metropolitana di Adana, è chì l'individui ùn anu mancu entratu in Turchia per l'ultimi mesi 4. I cuntratti di u travagliu di i cassieri sò stati terminati immediatamente.

PRIVATE MERCEDES WORKERİ

Per d 'altra banda, l'esistenza di una persona chì pare chì travaglia in Transportation Inc., induve 10-30 persone sò impiegati per un travagliu chì pò esse fattu da 40 persone, ma chì ùn hè micca stata in a cumpagnia di mesi, è chì fù trovu à guidà una vittura spiciali marca Mercedes quannu ghjuntu, hè statu ancu purtatu in pratica è hè statu identificatu cum'è unu di l'esempii chì hà aumentatu a carica finanziaria nantu à a municipalità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*