Uludag Ultra Marathon hè iniziata

uludag ultra marathon hè cuminciatu
uludag ultra marathon hè cuminciatu

U principiu di a Uludağ Ultra Marathon, urganizata da a Municipalità Metropolitana di Bursa è assistita da 1000 atleti, hè stata data da u presidente Alinur Aktaş. Dichjarà chì l'urganizazione internaziunale farà cuntributi pusitivi à a prumuzione di Bursa, u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà dettu: "I cuncurrenti metteranu una lotta sfida è piacevule passendu i punti impurtanti di a nostra cità chì anu valore turisticu. Vogliu successu à tutti quelli chì anu participatu ".

Circa 12 maratoneti, cumpresi 50 prufessiunali da 1000 paesi, si sò riuniti à a Uludağ Ultra Marathon ospitata da a Municipalità Metropolitana. A corsa hè partita da a piattaforma creata per l'avvenimentu in Uludağ Kurbağakaya, cù a cerimonia assistita da u sindaco metropolitanu Alinur Aktaş. In l'urganizazione pianificata cum'è 5 ghjorni in 4 categurie diverse è 3 tappe diverse, i maratoni sò stati trasportati à a 2a Zona Hotelera in funivia gratuitamente. Quelli chì compie e piste appruvate da l'Associazione Internaziunale di Trail Running (ITRA) riceveranu assai premii di sponsorizazione è ancu i punti internaziunali determinati per ogni traccia.

12 atleti prufessiunali da 50 paesi

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş, in a so dichjarazione, hà dichjaratu chì anu urganizatu a Uludağ Ultra Marathon è hà firmatu un'altra urganizazione internaziunale. Dichjarà chì un hinterland gigante hè statu furmatu cù quasi 1000 atleti registrati, è chì l'avvenimentu hà u scopu di sparghje u sport è di cuntribuisce à a prumuzione di Bursa, u sindaco Aktaş hà dettu: "Avemu tenutu a Uludağ Ultra Marathon cù a participazione di atleti di tutti. nantu à u mondu. 1 ultramarathoners prufessiunali di 5 paesi, cumpresu USA, Inghilterra, Canada, Francia, Portugallu, Italia, Svezia, Norvegia è Iran, participanu à e corse di longa durata chì sò tenute in 12 classificazione generale è 50 categorie d'età diverse. A tappa più longa di l'urganizazione hè custituita da 100 chilometri ", disse. Enfatizendu chì i maratoneti passeranu per lochi turistici preziosi cum'è Zeyniler, Cumalıkızık, Kürekli Waterfall, Saitabat Waterfall, Glacial Ponds, Uludağ Peak, Softaboğan Waterfall, Bakacak, Kurbağakaya è Sarıalan, u sindaco Aktaş hà dettu: "100, 66, A maratona, chì accoglie l'atleti cù e so tappe di chilometri, farà ancu cuntributi significativi à u turismu sportivu di Bursa. Speremu di tene a nostra cerimonia di premiazione dumani. Vogliu successu à tutti i nostri atleti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*