Veiculu autonomu domesticu principia e teste in Istanbul

Veiculu autonomu domesticu principia e teste in Istanbul
Veiculu autonomu domesticu principia e teste in Istanbul

I veiculi autònumi cù funzioni avanzate, chì sò u precursore di una trasfurmazioni maiò in u mondu è chì i so test drives sò iniziati in diversi paesi, anu ghjuntu à u puntu induve seranu pruvati grazia à i passi di ingegneria fatti in Turchia. In u risultatu di l'sforzi di l'ingegneri turchi di Ricerca è Ingegneria AVL in l'ultimi anni, u primu veiculu senza cunduttore cù una funzione hibrida, chì a so tecnulugia autonoma hè stata sviluppata, hè pronta per inizià a prova di guida in Istanbul.

U cuncettu di cunduttore in l'automobile hè previstu di diventà una cosa di u passatu, cù i veiculi autonomi previsti per esse presentati à u mercatu da 2030. I primi passi ingegneria di stu cambiamentu radicali è trasfurmazioni chì affettanu u mondu sanu anu cuminciatu à esse pigliatu ancu in Turchia. A sede di AVL in Istanbul, a più grande sucietà di ingegneria automobilistica in u mondu, AVL Research and Engineering In u risultatu di i studii di l'ingegneria di l'ingegneri turchi, u primu veiculu senza conducente cù funzione hibrida, chì a so tecnulugia autonoma hè stata sviluppata, hè pronta per a prova di guida in Istanbul. . AVL Research and Engineering Turkey General Manager Dr. Serkan İmpram hà spartutu infurmazioni impurtanti nantu à e funzioni autonome avanzate di u veiculu, affirmannu chì anu iniziatu e teste di u veiculu senza cunduttore cù tecnulugia autonome.

U cuntrollu hè in intelligenza artificiale

Dichjarà chì u veiculu, chì l'algoritmi intelligenti, e funzioni è altri sistemi autonomi sò stati sviluppati, hà caratteristiche avanzate è ponu fà parechje funzioni senza l'intervenzione di l'utilizatori, Dr. Serkan İmpram hà dettu: "U veiculu, chì i so sistemi autonomi sò stati sviluppati da i nostri ingegneri turchi in i nostri centri R&D in Istanbul, hè un mudellu ibridu-elettricu. Inoltre, u sistema chì avemu sviluppatu hà a funzione è u livellu chì pò esse appiicatu à parechji tipi di veiculi. U veiculu autonomu, chì avemu sviluppatu secondu i normi internaziunali di sicurezza, hà da principià e teste à u livellu L2. Serà pussibule di guidà nantu à l'autostrada senza intervenzione di l'utilizatori cù u veiculu. A guida, l'accelerazione è u cuntrollu di decelerazione seranu gestiti da u veiculu grazia à l'algoritmi intelligenti chì avemu stallatu nantu à u veiculu. À u listessu tempu, serà capace di mantene a so propria strada ancu nantu à e strade tortuose mentre cruciera nantu à l'autostrada ".

Conforme à e regule di trafficu di i veiculi

Dichjarà chì u veiculu, chì e so tecnulugia autonome sò sviluppate, deciderà a so propria velocità in cunfurmità cù e regule di trafficu, Serkan İmpram hà dettu: "U veiculu rispetterà e regule di trafficu senza interferiscenu cù l'utilizatori. Mantenerà a so corsia in cunfurmità cù u limitu di velocità è puderà aghjustà a so propria velocità per seguità da una distanza sicura secondu a vitezza di i veiculi davanti à ellu. U cuntrollu serà lasciatu à l'intelligenza artificiale aghjustendu funzioni più avanzate cum'è cambià di corsia quandu hè necessariu, tirà u veiculu à u latu in modu sicuru in casu di qualsiasi prublema. Cù e novi funzioni da aghjunghje, tutte e decisioni seranu fatte è implementate da e funzioni autonome sviluppate, è serà pussibule una guida completamente automatica chì funziona in modu sicuru in tutte e cundizioni. hà fattu una dichjarazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*