UTIKAD hà firmatu u Protocolu di u "Model d'Istanbul di Cooperazione Scola-Industria".

Utikad a cuuperazione di l'industria scolastica hà firmatu u protocolu di mudellu di Istanbul
Utikad a cuuperazione di l'industria scolastica hà firmatu u protocolu di mudellu di Istanbul

U protokollu di u "Model d'Istanbul di Cooperazione Scola-Industria" hè statu firmatu trà UTIKAD è TR Istanbul Governorship Istanbul Direzzione Provinciale di Educazione Naziunale. U Cunsigliu di Amministrazione chì rapprisenta UTIKAD hà assistitu à a cerimonia di firma tenuta u 17 di lugliu 2019 à l'edificiu di a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale di Istanbul, ospitata da u Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale di Istanbul, Levent Yazıcı, u Vice Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale di Istanbul, Serkan Gür, è l'Educazione Naziunale di Istanbul. Jülide Öztürk, Coordinatrice di R&D per l'Educazione Professionale di a Direzzione, u presidente Emre Eldener è u Specialista in Relazioni Settoriali Gizem Karalı Aydın anu assistitu.

UTIKAD, l'Associazione Internaziunale di Fornitori di Trasportu è Logistica, hà fattu un altru passu impurtante versu i so scopi di sviluppà a cultura logistica è di sustene l'educazione accademica in Turchia. UTİKAD hà firmatu u protokollu "Model d'Istanbul di Cooperazione Scuola-Industria" implementatu da a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale di Istanbul. Cù u protokollu firmatu, hè destinatu à risponde à i bisogni educativi, suciali è ecunomichi di e scole di educazione prufessiunale è tecnica in Istanbul è di furnisce a forza di travagliu qualificata necessaria in i settori à u più altu livellu cù u Modellu d'Istanbul di Cooperazione Scola-Industria.

U Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale di Istanbul Levent Yazıcı, a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale di Istanbul Serkan Gür, a Direzzione di l'Educazione Naziunale d'Istanbul Coordinatore R&D di Educazione Professionale Jülide Öztürk, U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Emre Eldener è UTİKAD Specialista di u Dipartimentu di Relazioni Settoriali Gizem Aydın anu assistitu à a firma. cerimonia.

GÜR: "UTIKAD hè UNA ORGANIZZAZIONE NON GUVERNAMENTALE CHE INTERESSA PER E NOSTRE SCOLE"
Parlendu à l'iniziu di a cerimonia di firma, u Vicedirettore Provinciale di l'Educazione Naziunale di Istanbul, Serkan Gür, hà dettu: "UTIKAD hè un sindicatu forte in questu campu. Semu una urganisazione non-guvernamentale chì sustene studii assai impurtanti in u campu di a logistica sia naziunale sia internaziunale, è hè intrecciata cù i nostri figlioli è e scole cum'è s'ellu ci era un protokollu prima di stu protokollu. "In questu sensu, avemu vulutu cunnetta cù l'Educazione Naziunale è espansione un pocu u so scopu", disse. U Direttore Diputatu Pruvinciale di l'Educazione Naziunale Serkan Gür, chì hà ancu datu infurmazioni nantu à u "Model d'Istanbul di Cooperazione Scola-Industria", hà continuatu e so parolle cusì:

"In u scopu di u nostru mudellu, questu o un numeru di imprese simili u cunnetta cù a furmazione di i prufessori, abbinate alcune cumpagnie cù e nostre scole, urganizeghja e-conferenze, cunferenze è pannelli per i nostri figlioli è aumentanu e so cunniscenze è e so cumpetenze in questu campu sparte. e so sperienze, è permettenu di esse influenzati in bona manera da scuntrà alcune figure impurtanti, a so unità è a sulidarità,

Avemu visitatu parechje volte prima per assicurà a coordinazione. Avemu fattu una tale offerta è l'accettanu cun piacè. A nostra associu hà da assicurà chì e cunniscenze è e cumpetenze di e nostre scole è di i studienti in questu campu sò aumentate più sistematicamente in u periodu à vene ".

ELDENER: "AMU BISOGNA A COOPERAZIONE SCUOLA E SECTORIA"
Mentre u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di UTIKAD, Emre Eldener, hà spressu a necessità di a cooperazione scolastica è industriale, hà ancu sottolineatu l'impurtanza chì UTIKAD attache à l'educazione. President Eldener; "Avemu veramente bisognu di a cooperazione di a scola è di l'industria. In e cundizioni d'oghje induve u disimpiegu hè cusì altu, pudemu avè difficultà di tantu in tantu. Parechje boni scole sò state aperte per questu scopu. Circhemu d’unisce l’industria è a scola u più pussibule per mustrà una strada à sti ghjovani amichi, per dà li una visione è apre l’orizonti. À questu puntu, per esempiu, avemu un pianu di educazione cumuna cù l'ITU, è ancu sò unu di i lettori. Demu lezioni nantu à diversi temi. Questu hè un prugramma di livellu di maestru, ci vole circa 1 annu è dà à i laureati un diploma di Specialista in Trasportu Internaziunale è Logistica, validu in 160 paesi. Inoltre, attachemu ancu impurtanza à a furmazione di u furmatore. Attachemu una grande impurtanza à sta cooperazione perchè a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale di Istanbul hè, sopratuttu, l'autorità di l'educazione è l'istituzione chì determina a direzzione di l'educazione. Cum'è UTIKAD, simu veramente felici d'avè fattu una cullaburazione cusì cun voi. Vulemu piglià questu à un altru livellu cù cullaburazioni assai boni, micca solu mantene e prumesse. Sò assai felice di firmà un tali protocolu cun voi quì. Grazie. "Spergu chì serà un travagliu assai bonu è durà per anni", disse.

YAZICI: "Avete ASPETTAZIONI ASSUNTE ALTE DA A DIRETTURA PROVINCIALE DI L'EDUCAZIONE NAZIONALE D'ISTANBUL"
Dichjarà chì daranu una grande cuntribuzione à u paese cù stu mudellu d'educazione, u Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale di Istanbul, Levent Yazıcı, hà dettu: "Sapemu tutti chì u nostru futuru dipende in realtà da i zitelli qualificati chì crescenu in queste scole. In questu campu, e cullaburazioni istituzionali sò un must per noi, cum'è hè chjaramente dichjaratu in u documentu di visione 2023 di u nostru Ministeru di l'Educazione Naziunale. In questu cuntestu, avemu 37 scole in u campu di u trasportu internaziunale è a logistica. Queste 37 scole svolgono u so travagliu cun grande cura, è e nostre speranze è i sogni sò ancu più grande in u novu mandatu. U fattu chì ci sò ONG è dirigenti di prucessu cum'è voi chì dirigenu u prucessu per fà queste accade aumenta a nostra speranza. In questu cuntestu, questu hè solu u principiu, parechji studii emergeranu nantu à u puntu di implementazione attuale. "Pensu chì duvemu valutà i risultati di l'applicazione inseme di tantu in tantu", disse. U Direttore Provinciale di l'Educazione Naziunale, Yazıcı, hà dettu: "Ottenendu feedback da e nostre scole, i maestri, i zitelli è ancu u settore, duvemu riunite di novu in pocu tempu è discute quali disposizioni di questu deve esse aghjurnatu è ciò chì pudemu aghjunghje". Cuntinuò e so parolle cusì: "U quadru di u protocolu preparatu vecu chì ci hè un protocolu. Ci hè assai chì pudemu fà in u so cuntenutu, ùn avemu micca bisognu di scrive tuttu, ma s'ellu ci vole à aghjunghje diverse stakeholders per allughjà a strada per una trasfurmazioni sfarente, pudemu avè bisognu di rivisione u nostru protokollu dopu un pocu tempu. Pensu chì duvemu fà e valutazioni interim inseme. Facemu cunnisciuta sia à e scole sia à u settore à u principiu è uttene e so opinioni in u campu per fà u prucessu in modu efficace. Credu chì sta cooperazione hà da cuntribuisce assai in u cortu, mediu è longu termine. E nostre aspettative sò assai altu in questu sensu. Avete ancu avè aspettate assai alte da a Direzzione Provinciale di l'Educazione Naziunale di Istanbul. Pensate à questu modu; soprattuttu quandu avemu veramente sognu di tutti

Cridite chì inseme pudemu cooperà in ogni campu chì credemu cuntribuisce à a scola è chì pensemu chì pudemu trasfurmà attraversu u sviluppu di u settore. In quantu avemu creatu un caminu induve pudemu marchjà inseme. Spergu chì serà benefica per u nostru paese. Vogliu esse inseme in parechji più belli avvenimenti.

A cerimonia hè finita cù firmes mutuali nantu à u protocolu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*