Una lotta piena di curve taglienti "Grand Prix d'Ungheria 2019"

una lotta piena di curve sharp hungary grand prix
una lotta piena di curve sharp hungary grand prix

A maiò parte di i piloti cuminciaru a so carriera in karting; L'Hungaroring vicinu à Budapest, cù e so curve pisanti è strette, hè ancu reminiscente di quelli ghjorni, cum'è era a pista stazionaria cù a vitezza media più bassa.

Tuttavia, questu ùn significa micca cunvenzione per i pneumatici, perchè questi cantoni ùn dà micca a pasta l'oppurtunità di rilassate. Hè per quessa chì Pirelli consiglia i pneumatici C2 duri, C3 medium è C4 soft di media gamma per a corsa ungherese. Hungaroring implica parechje volte, a maiò parte di elle lente è in successione. Questu significa chì i pneumatici travaglianu continuamente è ùn anu micca l'uppurtunità di rinfriscà.

A temperatura media attuale in Hungaroring pò esse cuntatu trà i valori più alti di a stagione. Stu ùn solu aumenta usura calori-riguardanti, ma dinù rende difficiuli di cunduttori, comu lu bassu vitezza mediu (ancu a causa di u locu giugrafica di a pista Hungaroring in una fossa) significa chì ùn ci hè micca assai airflow dintra la vittura.

U tassu di usura è deterioramentu di i pneumatici hè assai bassu. In generale, i pneumatici cunsigliati questu annu pò esse dichjaratu chì sò equivalenti à l'annu passatu, quandu 2018 cumposti medium, soft è ultra-soft sò stati scelti. U pneumaticu C2 (duru in Ungheria) hè in realtà ligeramente più suave di u compostu mediu 2018 è hè utilizatu ancu quandu hè cunsigliatu cum'è l'opzione più dura. Tutti i cumposti cunsigliati sò stati aduprati in razzii in nove di l'11 Grands Prix chì anu fattu finu à avà.

E squadre usanu una forza alta per affruntà parechje curve in una fila, ma l'aderenza meccanica di i pneumatici hè altrettantu impurtante nantu à a pista tortuosa di Hungaroring.

A strategia vincitrice di l'annu passatu hè stata una tappa, cù u pilotu di Mercedes Lewis Hamilton chì hà cambiatu da ultra-morbidu à morbidu à u 25u ghjiru (70 giri in totale) senza aduprà u compostu più duru mai. Sebastian Vettel di Ferrari, chì hà finitu secondu, hà cambiatu da i pneumatici morbidi à i pneumatici ultra-morbidi cù una strategia alternativa à un stop, mentre u cumpagnu di squadra Kimi Raikkonen hà pigliatu u terzu postu cù duie pit stop. Cusì, i primi trè piloti applicavanu trè strategie diffirenti.

U record di volta per a corsa appartene sempre à Michael Schumacher è ùn hè micca battutu da u 2004. Videmu s'ellu pudemu vede sguassate stu weekend.

MARIO ISOLA – PRESIDENTE DI E CARRE DI F1 E CAR

"L'Ungheria hè l'ultimu Gran Premiu prima di a pausa estiva tradiziunale, è hè una corsa estremamente sfida sia fisicamente sia strategicamente in quantu à puntuà a prima parte di a stagione. A causa di a strettezza di a strada, ci vole assai abilità per passà u veiculu davanti, è s'ellu si lascia a strada, ci hè risicu di slipping. Allora a pusizione nantu à a pista hè di grande impurtanza è a strategia deve esse in linea cun ella. Per d 'altra banda, cum'è avemu vistu parechje volte in u passatu, sorprese pò esse sperienze nantu à a pista di Hungaroring cù a strategia ghjusta è una vittura cun un bonu cuntrollu, se micca u più veloce. L'annu passatu, quandu avemu cunsigliatu i stessi pneumatici cum'è questu annu, avemu vistu assai strategie di corsa diverse dopu a classificazione influenzata da a pioggia. Speremu di vede a stessa varietà di strategie stu weekend.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*