Soluzione di 50 milioni di TL à u prublema di 21 anni di Kayseri

million TL suluzione à u prublema annuali di kayseri
million TL suluzione à u prublema annuali di kayseri

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kayseri Dr. Memduh Büyükkılıç hà esaminatu a seconda linea di cullezzione principale di a cità, chì hè longu 11 chilometri, partendu da Talas è cuntinuendu per Hulusi Akar Boulevard à a strada Bağdat. U sindaco Büyükkılıç hà desideratu chì u travagliu di u costu di 50 milioni di TL sia benefica, chì eliminerà u prublema di l'infrastruttura di a cità per i prossimi 21 anni.

Sindaco Büyükkılıç, Direttore Generale KASKI Assoc. Dr. Inseme cù Özgür Özdemir è altri funzionari, hà inspeccionatu Arif Street, chì hè stata chjusa à u trafficu per un tempu per via di a fine di a seconda linea di cullezzione più grande di a cità.

U sindaco Büyükkılıç, chì hà salutatu i travagliadori chì travaglianu in i travaglii di asfaltatura realizati in u scopu di l'istruzzioni chì hà datu per apre a strada à u trafficu prima di Eid al-Adha è offre dolci, hà dichjaratu ch'elli eranu felici di compie un travagliu impurtante chì preoccupa strettamente. l'infrastruttura di a cità è disse: "Partendu da Talas, via Hulusi Akar Boulevard à Bağdat Street U costu di sta strada hè di 21 milioni di TL. "Ma ùn pudemu micca serve i nostri concittadini di Kayseri quantu pudemu", disse.

Ricordendu chì anu apertu a sezione di a strada 18th Street prima di Eid al-Fitr, u sindaco Büyükkılıç hà dettu: "Avemu previstu di apre a sezione di Arif Street per Eid al-Adha. In u risultatu, avemu messu stu locu in serviziu cum'è avemu previstu. Vogliu ringrazià tutti i nostri citadini chì anu aiutatu i nostri squadre cù i so avvicinamenti di capiscitura durante i nostri travaglii stradali. Vogliu ancu ringrazià u nostru staffu chì hà cuntribuitu quì. Questu era un investimentu assai impurtante. Grazie à Diu, l'avemu messu in serviziu prima di e vacanze. "Bona furtuna à tutti." disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*