Cuntinueghja a custruzzione di a terza pista in l'aeroportu di Istanbul

A custruzzione di a pista cuntinueghja in l'aeroportu di Istanbul
A custruzzione di a pista cuntinueghja in l'aeroportu di Istanbul

A Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti di u Statu (DHMI) è u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione Hüseyin Keskin anu visitatu a 3a zona di a pista in custruzzione in l'aeroportu di Istanbul è hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da l'autorità.

Cumparendu in u so contu Twitter ufficiale nantu à u sughjettu, u nostru Direttore Generale Keskin hà utilizatu l'espressioni seguenti: Aghju fattu inspezioni nantu à a custruzzione di a 3a pista di l'Aeroportu d'Istanbul è aghju avutu infurmazioni da e persone pertinenti.

Cù a messa in funziunamentu di a 3a pista indipendente parallela vicinu à u terminal domesticu, i tempi di taxi diminuiranu considerablemente, è a capacità di u trafficu aereu sperendu aumenterà da 80 decogli è sbarchi à l'ora à 120 ...

Continueremu risolutamente à sustene u travagliu versu a fine di tutte e fasi in a data prevista à l'aeroportu di Istanbul, chì hà apertu una nova pagina in a nostra storia di l'aviazione.

Un ringraziu di core à tutti quelli chì anu cuntribuitu, cuntribuitu è ​​​​presentaranu st'opera magnifica, chì hè l'invidia di u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*