A prima vittura volante domestica è naziunale di Turchia "Cezeri"

a prima vittura volante naziunale è naziunale di Turchia cezeri
a prima vittura volante naziunale è naziunale di Turchia cezeri

U Manager Tecnicu di Baykar Selçuk Bayraktar, chì aumenta a so sperienza in l'industria di difesa è l'aviazione ghjornu per ghjornu, hà annunziatu chì preparanu u primu prototipu di vittura volante naziunale è naziunale di Turchia. Hè ancu annunziatu chì a vittura volante, chì i studii di cuncepimentu è di sviluppu sò andati da circa 8 mesi, farà u so primu volu à Teknofest, chì si terrà à l'Atatürk Airport trà 17-22 settembre.

U Manager Tecnicu di Baykar è u Presidente di a Fundazione T3 di u Cunsigliu di Fiduciari Selçuk Bayraktar hà dichjaratu chì u travagliu hè andatu dapoi 8 mesi è hà fattu una longa strada. Bayraktar, chì hà ancu spartutu a visuale di l'ultima tappa di u prototipu di u carru volante chjamatu Cezeri, hà trasmessu diverse opzioni di pittura à i so seguitori è lasciò a decisione di quale esse appiicata à i so seguitori.

L'assemblea è l'impurtazione diventa u nostru destinu
Facendu dichjarazioni annantu à a prima vittura volante domestica è naziunale di Turchia, Cezeri, u direttore generale di Baykar, Haluk Bayraktar, hà dettu: "Se avemu principiatu studii di R&D cum'è Turchia avà, pudemu esse unu di i paesi chì anu voce in questu campu in 10 anni. Altrimenti, l'assemblea è l'importazione seranu u nostru destinu ".

In riferimentu à u futuru di a tecnulugia di e vitture volanti, Haluk Bayraktar hà aghjustatu: "A tendenza in l'industria di l'automobile hè versu i veiculi elettrici è i veiculi autonomi autonomi. Avà u novu scopu di u mondu in questu campu hè "cars volanti". Questa hè a corsa per preparà per u futuru ... Noi, cum'è Baykar, avemu principiatu studii di R&D in questu campu.

In l'ultimi 10 anni, sò stati sviluppati 130 cuncetti di decollo è sbarcu verticale elettricu diffirenti. Ci sò quasi 200 iniziative tecnologiche chì travaglianu in questu campu in u mondu. Parechje grande cumpagnie è startups di tecnulugia, da Airbus à Boeing, sò digià preparatu per ùn mancassi u futuru. A data, u venture capital hà investitu più di $ 1 billion in stu campu. Quì, u software, l'elettronica, i sistemi avionici, i sistemi di putenza è l'intelligenza artificiale venenu in prima linea più cà a piattaforma.

Cum'è Turchia, se avemu principiatu studii di R & D avà, pudemu esse unu di i paesi chì anu una parolla in questu campu in 10 anni. Altrimenti, l'assemblea è l'importazione seranu u nostru destinu. Avemu seguitu u listessu percorsu quandu pruducia Bayraktar TB2 SİHAs. À l'iniziu di l'anni 2000, avemu stabilitu un mira è principiamu studii di R&D è di produzzione. Avà, producemu u megliu SİHA di u mondu operativamente in a so classe è l'esportamu in parechji paesi.

Per i stessi motivi, urganizemu una Competizione di Disegnu di Carru Volante in Teknofest per chì i nostri ghjovani ùn cadenu in daretu in questa corsa tecnologica è avè una parolla in u futuru. Cridemu chì Turchia pigliarà u so postu in cima cù una ghjuventù chì ricerca, sviluppa è pruduce ".

Bayraktar hà enfatizatu chì l'imprendituri è l'industriali chì travaglianu per u so paese è l'umanità cù u Movimentu Tecnologicu Naziunale, fucalizza nantu à l'aumentu di u valore aghjuntu piuttostu chè a so ricchezza, ùn vedenu micca a capitale cum'è soldi, è sapemu chì u più grande valore hè umanu, piglià u so postu. in u campu più forte.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*