Pamukkale Rally aghjunghjenu a polvera à u fumu

A manifestazione di Pamukkale trasforma a polvera in fumu
A manifestazione di Pamukkale trasforma a polvera in fumu

L'eccitazione di Pamukkale Rally, urganizata cù a cooperazione di Denizli Governorship, Denizli Metropolitan Municipality, Pamukkale Municipality è Denizli Chamber of Commerce, hà iniziatu. L'eccitazione chì hà iniziatu cù l'iniziu datu à Delikliçınar Martyrs Square u 15 di lugliu hà cuntinuatu cù a scena speciale di u publicu in Akvadi è Pamukkale. A manifestazione, chì hè stata co-pilotata da u presidente Osman Zolan è u presidente Avni Örki, hà assistitu à scene culurite. L'urganisazione di giganti serà cumpletata cù e tappe di Gallu è Hierapolis, chì si feranu dumani (01.09.19).

U PRESIDENTE ÖRKİ È U PRESIDENTE ZOLAN DIVENTU ASSISTANT PILOT

U Rally di Pamukkale, chì hè statu tenutu cù u sustegnu di u Governatore di Denizli, a Municipalità Metropolitana di Denizli, a Municipalità di Pamukkale è a Càmera di Cummerciu di Denizli, l'appruvazioni di a Federazione Sportiva di l'Automobile Turca è l'urganizazione sportiva di l'Automobile Sports Club di l'Egeu hà iniziatu. L'iniziu simbolicu di u Rallye di Pamukkale, assistitu da piloti assai impurtanti in tuttu u paese, hè statu datu u 15 di lugliu à Delikliçınar Martyrs Square. I deputati di u Partitu AK Denizli Şahin Tin è Nilgün Ök, u sindaco metropolitanu Osman Zolan, u sindaco di Pamukkale Avni Örki, invitati è parechji citadini anu assistitu à u prugramma. Parlendu quì, u sindaco di Pamukkale, Avni Örki, hà dichjaratu ch'elli sustenenu ogni tipu di sport è hà dettu: "Urganizemu tali avvenimenti per intruduce un valore cum'è Pamukkale in u mondu. Pamukkale Rally hè unu di i più impurtanti di questi. Piloti assai impurtanti di u paese venenu quì. U nostru scopu hè di aumentà u numeru di turisti chì venenu in Denizli è Pamukkale cù tali avvenimenti. Per 2 ghjorni, Denizli Pamukkale Rally serà a scena di mumenti pieni di adrenalina. Vogliu ringrazià in particulare u Governatore di Denizli è a Municipalità Metropolitana di Denizli è tutti i nostri attori chì ci anu sustinutu in questu avvenimentu ".

PAMUKKALE hè U MOTORE DI TURISMU

U sindaco di a municipalità metropolitana di Denizli, Osman Zolan, hà dettu: "Vogliu ringrazià u sindaco di Pamukkale Avni Örki è a so squadra è tutte e parti interessate chì anu cuntribuitu à u Rallye di Pamukkale. Denizli hè una cità induve l'alternative turistiche domestiche è straniere sò in crescita. Quelli chì veneranu in questa cità cum'è turisti anu parechje alternative da Denizli Ski Center à Denizli Cable Car, da Pamukkale à Karahayıt. Pamukkale hè a locomotiva di u turismu. Semu pronti à sustene tuttu ciò chì serà fattu per fà cunnosce u nome di Pamukkale in Turchia è in u mondu. Vogliu ringrazià u sindaco di Pamukkale, Avni Örki, chì hà urganizatu sta manifestazione. Vogliu chì a manifestazione sia finita senza alcun accidente ", disse. Dopu à u discorsu, l'iniziu di Pamukkale Rally, in u quali 40 veiculi anu participatu, hè statu datu da i membri di u protocolu.

AQUADI FUN

Dopu à l'iniziu, induve e vitture di rallye anu attiratu una grande attenzione, u prugramma cuntinueghja cù u stadiu speciale di u publicu in Akvadi. Diverse attività sò state urganizate da a municipalità di Pamukkale è a municipalità metropolitana in quantu à a tappa di l'audienza speciale Akvadi di Pamukkale Rally. I zitelli anu avutu l'uppurtunità di divertevi in ​​i parchi di ghjocu stallati ghjustu accantu à a zona di rallye. Face painting, tug-of-war, clown è spettaculu di Havicat-Karagöz, inseme cù diversi tratti, mette un surrisu nantu à a faccia di i zitelli. In a stessa zona, u Conservatoriu di a Municipalità Metropolitana di Denizli, l'artista di musica folk turca Işıl Koç, hà datu una festa musicale à i citadini. I spettaculi di i veiculi chì participanu à u Pamukkale Rally in Akvadi Park anu attiratu ancu una grande attenzione.

PAMUKKALE SPECIAL STAGE DAI A PULVERA À U FUME

L'eccitazione in Pamukkale Rally hà cuntinuatu cù a tappa speciale di u publicu in Pamukkale. Mentre i cunduttori di i veiculi mostravanu e so cumpetenze in l'area appositamente preparata à l'entrata di Pamukkale South Gate, quasi aghjunghjenu u fumu. U protocolu Denizli hà ancu mostratu un grande interessu in questa tappa. U sindaco metropolitanu Osman Zolan, u sindaco di Pamukkale, Avni Örki, è u presidente di a Camera di Cummerciu di Denizli, Uğur Erdoğan, si sò ghjunti nantu à e vitture di rallye in Pamukkale Special Stage è sò diventati copiloti, è anu avutu mumenti pieni di adrenalina. U palcuscenicu, induve l'imaghjini culuriti sò stati sperimentati, hè stata guardata cun interessu da parechji amatori di rallye è turisti chì venenu à u paradisu biancu.

L'ECCITAZIONE DI RALLY CONTINUARÀ

U Rallye di Pamukkale cuntinuerà cù e tappe chì si curriranu dumenica. À 10.13 di a matina, 40 veiculi è i so cunduttori si batteranu per ottene u megliu tempu nantu à a tappa di Hierapolis. I piloti, chì saranu classificati in l'eccitazione chì cuntinueghjanu cù a tappa di u Gallu è a tappa di Pamukkale, riceveranu i so premii in una ceremonia chì si terrà in a Municipalità di Pamukkale Kocaçukur Facilities. Pamukkale Rally serà un avvenimentu induve i primi seranu sperimentati cum'è pò esse fighjatu da u pallone è u parapente in Pamukkale.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*