Enigma gratuit à Başkentray

Enigma gratuitu in baskentray
Enigma gratuitu in baskentray

I prublemi sperimentati in quantu à e carte di viaghju gratuiti in Başkentray, chì furnisce serviziu in Ankara, causanu cunfusione.

I prublemi sperimentati in quantu à e carte di viaghju gratuiti in Başkentray, chì hè stata aperta in aprile, cuntinueghjanu à causà cunfusione.

A carta di trasportu publicu di a Municipalità Metropolitana di Ankara Ankarakart, per usà nantu à e linee suburbane messe in serviziu da e Ferrovie Statali (TCDD), u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Ankara, Mustafa Tuna, è u Direttore Generale di TCDD. İsa Apaydın Un protocolu d'integrazione hè statu firmatu trà Ankara è Ankara, cusì chì tutti i trasporti in Ankara sò stati realizati cù una sola carta.

Tuttavia, cuntrariu di sta cunvenzione, l'invalidazione di alcune carte di trasportu gratuiti in Başkentray hè stata sorpresa.

Sicondu l'infurmazioni chì avemu ottenutu, hè statu amparatu chì solu i martiri, i veterani è i titulari di carte di più di 65 anni ponu prufittà di Başkentray gratuitamente, mentri quelli chì anu u dirittu di trasportu gratuitu cù i membri di a stampa ùn ponu micca aduprà. for free.

I citadini anu dumandatu chì a pratica sia cambiata è fatta più inclusiva.

I funzionari di a Direzzione Generale di u Trasportu TCDD, chì avemu chjamatu per avè infurmazioni nantu à i membri di a stampa chì ùn beneficianu micca di Başkentray, anu lanciatu u ballò à u Ministeru di i Trasporti è hà rispostu: "U Ministeru ùn hà micca truvatu adattatu per risponde à a vostra dumanda nantu à Başkentray". (Newakit)

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*